poniedziałek, 30 września 2013

Pierwsze jesienne dni..


Witajcie Kochani ! Wszystko co dobre szybko się kończy, więc tak jak pisałam w ostatnim poście letnie rzeczy zostały przeze mnie poukładane na dnie szafy, a ich miejsce zajęły ciepłe, jesienno-zimowe kurtki, bluzy i swetry. Nie wiem czy też macie takie wrażenie, ale ja zauważyłam ,że w Polsce troszkę zatarły się pory roku.. mamy 2 miesiące wiosny, 2 miesiące lata , 2 miesiące jesieni, a 6 miesięcy zimy.. Mam nadzieje, że w tym roku będzie troszkę inaczej i śnieg jeszcze nas oszczędzi. Mówi się jednak, że przezorny zawsze ubezpieczony, dlatego też w mojej szafie pojawiło się już kilka ciepłych kurtek i płaszczyków na takie okoliczności pogodowe. Jedną z nowości jest kurtka, którą mam dzisiaj na sobie. Jest bardzo cieplutka z powodu "misiowego wnętrza", które posiada. Idealnie nadaje się na jesienne chłodne dni. Zapomniałam dodać, że zestaw, który Wam dzisiaj prezentuje jest z cyklu codziennych. W takich oto rzeczach czuje się najlepiej. Ważne żeby było modnie, wygodnie i przede wszystkim ciepło. 
W jesienne dni moimi ulubieńcami są bluzy oraz sweterki, dlatego też do dzisiejszego zestawu dobrałam szarą bluzę, z bardzo popularnym w tym sezonie napisem "COOL STORY BRO." Na dnie mojej szafy znalazłam długo poszukiwane spodnie z dziurami. Obeszłam każdą lubelską galerię szukając tego typu jeansów, a zapomniałam o swoich.. leżały sobie spokojnie wśród dawno nie używanych rzeczy od trzech lub nawet czterech lat.. nareszcie jednak doczekały się swojego powrotu ;) Ostatnimi już elementami zestawu są czarne bikery (tego typu obuwie to moja ulubiona grupa butów na jesień) oraz czarna dobrze Wam już znana torebka. Jak się Wam podoba taki zestaw? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)







Kurtka - VjStyle 
Bluza - musthave24.pl
Spodnie - z dna szafy ;)
Buty - Avangardshoes 
Torebka - OASAP

32 komentarze:

  1. Świetnie ;) fajne buty i płaszczyk <3 świetnie wszystko współgra ;) zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny blog ;*
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna parka, marzy mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna parka :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie :))) cudna bluza ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie buty też są dla mnie najlepszym obuwiem na jesienną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się taki codzienny look, a kurteczka wygląda na bardzo cieplutką :)

    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie!,przypomniałaś mi o moich spodniach z dziurami,idę je wygrzebać z dna szafy:), botki świetne.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny jesienny zestaw, uwielbiam parki, wyglądasz świetnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka opalona ! :D
    uśmiech i jeszcze raz uśmiech :)
    a zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza i kurtka wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Parka jest idealna,spodnie tez super;))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) podoba mi się Twoja parka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kurtka ! masz prześliczne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zajebista bluza!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :) loki ♥
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta parka, zastanawiałam się nad nią, ale nie wiedziałam jak wygląda na żywo, teraz już wiem, że jest warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka genialna, uwielbiam ten kolor i pięknie Ci w loczkach:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka jest genialna, uwielbiam ten kolor i pięknie Ci w loczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka jest przepiękna!<3 choruję na taką już chyba drugi rok...:)
    zapraszam do mnie, Cleo:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj te kurteczki kroloja ta Jesnien!
    Sa one najmodniejsze w tym sezonie, w UK prawie kazda dziewczyna ma ja na sobie! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. marzy mi się taka kurtka, świetna jest!

    OdpowiedzUsuń