środa, 11 września 2013

Pink Princess..


Witajcie Moi Kochani. Dzisiaj mam dla Was post rodem z bajki.. Nie wiem jak Wy, ale ja będąc małą dziewczynką zawsze marzyłam, żeby chociaż raz poczuć się jak księżniczka... minęło kilka lat no i moje marzenie się spełniło.. ;) Przedstawiam Wam dzisiaj moją stylizacje na wesele. Mam na sobie prześliczną różową sukienkę, oczywiście z dodatkiem tiulu i mnóstwa błyszczących kryształków. Dobrałam do niej równie ekstrawaganckie szpilki z ćwiekami oraz biżuterię Swarovskiego. Makijaż wykonała oczywiście niezastąpiona Anetka Błaszczak (Makeuplace). Jak się Wam podoba? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)









Sukienka - MsDressy
Biżuteria - Swarovski
Szpilki - CzasNaButy
Kopertówka - River Island

55 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona, wyglądasz uroczo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo! jestem zachwycona! :)
    prawdziwa księżniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryształki, słodki róż, gorsetowe wiązanie - dla mnie to zbyt tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz!
    Jak księżniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty !! :)
    sukienka również jest śliczna, ale to jednak buty bardziej przykuły moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, makijaż, fryzura-wszystko! Wyglądasz bajecznie<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście jak księżniczka, zachwycający jest także makijaż !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wyglądasz prześlicznie i faktycznie jak księżniczka;) sukienka jest obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało wyjść jak księżniczka a wyszło tandetnie. Za dużo wszystkiego. Jedyne co mi się podoba to makijaż i przepiękna biżuteria (o nią jestem już zazdrosna ;) )
    P.S. Jak robisz zdjęcia na bloga to chociaż postaraj się nie wyglądać na zmęczoną

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sukienka świetnie na Tobie leży! fason idealny dla Twojej sylwetki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Slodka sukienka, jedyne co mi przeszkadza to buty, wybralabym cos delikatniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie wyglądasz:)

    Kochana jakbys mogła kliknij prosze u mnie w link sklepu sheinside :) będę bardzo wdzięczna :)) i jc też służę pomocą :))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna fryzura oraz makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna sukienka! Chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeciez te buty nie pasuja zupelnie do sukienki..

    OdpowiedzUsuń
  16. I ta mina ... rozkapryszonej ksiezniczki! Usmiechnij sie dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimie, skoro jesteś zazdrosna o makijaż i biżuterię a krytykujesz wygląd i wmawiasz, że Esterka wygląda na zmęczoną, to ja jestem pewna, że jesteś zazdrosna o wszystko. Zazdrość to zła cecha charakteru i jest to choroba!!!!
    Esterko wyglądasz ŚLICZNIE, właśnie jak KSIĘŻNICZKA i nie zwracaj uwagi na zazdrosne anonimy!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się przyczepię do tła, strasznie nie pasuje do tej stylizacji. Ogólnie wyglądasz bardzo ładnie ale jak na mój gust trochę zbyt cukierkowo, inny kolor sukienki i byłoby cudnie, co nie znaczy, że nie lubię różowego ale do tych butów bardziej by mi pasował niebieski. Reasumując ładnie, słodko ale nie w moim stylu:-)
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDO! :-)
    jednak ja żałuję, że nie postawiłaś na kitkę :D kurcze, tak ładnie wyglądasz w niej :-) ale jak dobrze pamiętam, pisałaś że nie czujesz się w niej najlepiej, a na wesele wiadomo że każdy czesze się tak żeby czuć się dobrze :) jednak mimo to, szkoda.
    osobiście uwielbiam loki i sama często robię, jednak jakoś wydaje mi się, że kucyk byłby tutaj odpowiedniejszy :-) oczywiście to tylko moje zdanie.
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak Barbie :)

    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow naprawdę jak księżniczka! sukienka jest przepiękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Inne buty i byłoby idealnie :)) Te mają za dużo ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się bardzo podoba ! Buty fajnie przełamują taką słodką sukienkę , a do tego świetna fryzura i makijaż :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie ale ja osobiście bym nie kupiła takich butów a co dopiero mowa o założeniu.:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Za słodko, obroniłaby się ta sukienka w innym kolorze, ale kryształki, tiul i róż to dla mnie ciut za dużo :) piękna fryzurka i makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szpilki przecudowne <3 A Ty wyglądasz ślicznie, niczym laleczka :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna stylizacja fason sukienki jest cudowny, buty obłedne, chociaż ja wybrałabym moz troszkę inny kolor sukieneczki:) ale i tak mi się bardzo podoba:) zapraszam na mój blog w wolnej chwili http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana piękny makijaż!!!
    I fryzura - zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz jak cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku wygladasz przesłodko ! ta sukienka jest przepiekna , chce chce chce!

    OdpowiedzUsuń
  31. TO WYGLĄDA JAK ''MISS AMERICA''.DLA MNIE NIE.NIE JESZCZE RAZ NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz uroczo, choć ja bym założyła inne buty, lub postawiłabym na inna fryzurę, bo trochę "za dużo wszystkiego", ale efekt jest naprawdę zniewalający :)

    Pozdrawiam, klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się wiązanie z tyłu! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Żywa lalka Barbie ;-))
    Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zalatuje tu kiczem, bo taką sukienkę uznałabym dla 16letniej dziewczynki a nie dla dorosłej kobiety. Buty jeśli chodzi o kolor pasują ale te ćwieki gryzą się z "cukierkiem" tej sukienki a już na pewno nie dodają jej drapieżności.
    Być może bardziej naturale upięcie włosów uratowałoby tę stylizację lecz Twoje podniesione loki tworzą efekt lalki Barbi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie wyglądasz jak księżniczka :D sama bym się chyba tak "cukierkowo" nie ubrała, ale Tobie to pasuje ;) jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz tu jak księżniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładna sukienka, a te buty przynajmniej dla mnie- podobają się ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. różowy to zdecydowanie kolor nie dla mnie, sukienka mi się nie podoba, ale ty wyglądasz w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sukienka, buty, makijaż tylko włosy mi jakoś nie pasują do tej stylizacji, mogły by być gładkie. Poza tym pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem w szoku, dziewczyna z niezłym stylem ubrała takie "COŚ" ! ja bym usunęła ten post, bo naprawdę szarga twoją opinię. Lubię twój blog ale ta stylizacja jest tragiczna. Kicz, kicz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Esterko mogłabyś powiedzieć czy miałaś doczepiane wloski mając tą fryzurkę?I jeżeli tak czy nie bałaś się że będzie je widać?Pytam bo też taką chcę ale moje wloski są za rzadkie i za krótkie i chcę sobie doczepić do takiej fryzury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Przy tej fryzurce nie miałam doczepianych włosów ;) Jeśli jednak dobra fryzjerka Ci je dobrze przyczepi to na pewno nie musisz się obawiać, że będzie je widać ;) ja swoje tylko zagęszczam, gdyż na długość mam takie same jak doczepi, ale tak jak pisałam tutaj mam tyle swoje włoski ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń