poniedziałek, 21 października 2013

Denim jacket


Witajcie Kochani! Po bardzo udanym weekendzie w Łodzi i obecności na Fashion Week'u wróciłam do rzeczywistości i przygotowałam dla Was nowy post. Jeżeli chodzi o relację to pojawi się ona na moim blogu w tym tygodniu. Zestaw, który Wam dzisiaj prezentuje idealnie nadaje się na jesienne chłodniejsze dni. Kurtkę, którą mam dzisiaj na sobie upolowałam na wyprzedaży w ROMWE i jestem z niej bardzo zadowolona gdyż to moja najcieplejsza kurtka, Urzekła mnie także swoim wyglądem i jakością. Dobrałam do niej leginsy ze skórzanymi wstawkami z jesiennej kolekcji H&M, srebrną bluzkę Mango oraz workery z nowo otwartego sklepu internetowego BRILU. Jak się Wam podoba moja jesienna codzienna propozycja?
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)







Kurtka - ROMWE
Bluzka - MANGO
Leginsy - H&M
Workery - BRILU
Torebka - OASAP

52 komentarze:

  1. Przyznam, że ta kurtka prezentuje się rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnaś się zacząć uśmiechać ;) świetna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę obiecuję :) Pozdrawiam cieplutko, Estera

      Usuń
  3. oooooo jacie świetna kurtka!!!!! I rękawy dobre ;) jaki masz rozmiar??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nawet nie pamiętam, ale z tego co kojarzę to była chyba opcja ONESIZE więc jeden rozmiar, jak dla mnie to dla osoby noszącej rozmiar S M lub L ;)
      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Bardzo ładna ta kurtka! Te kożuszek świetnie pasuje!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw idealny, kurtka świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przed ostatnie zdjęcie najlepsze :)
    kurtka jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka jest rewelacyjna ;) bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. co tu dodać... slicznie kochana! pasuje Ci niebieski! :) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta kurtka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczną masz tą kurtkę;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest śliczna, a Ty wyglądasz w niej po prostu cudownie ;) czy ona jest jeszcze dostępne na tej stronie, bo z chęcią bym sobie kupiła ją i drugie pytanie ile płaciłaś za nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka kosztowała 119 dolarów, ale mi udało się ją upolować na promocji za 89 dolarów :) obecnie chyba nie, ale to dopiero początek sezonu wiec na pewno się jeszcze pojawi ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. Ile kosztuje ta kurtka? JEST CUDOWNA !!! ciepła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jest bardzo cieplutka ;) jak ja ją zamawialam to kosztowała 119 dolarów bez promocji, a ja kupiłam za 89 dolarów.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. Piękna kurtka, cudowne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakim aparatem z jakim obiektywem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta kurtka.

    Z wielką chęcią dodaję Twojego bloga do obserwowanych;-) !!!

    Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka wygląda bardzo dobrze w tym połączeniu !

    OdpowiedzUsuń
  17. kutrka jest zajebista ;) szkoda , ze nie z Polskiego sklepu ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. kurteczka jest rewelacyjnie ! Esti wyglądasz cudnie ! czekam na relacje z Fashion week żałuję, że mnie tam nie było :((
    Nadal zachwycam się efektem zdjęć :) no ale powolutku zbieram na swój obiektyw hehe :) :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kurtka :) Stylizacja całość na : 5+:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka naprawdę jest mega!

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka wygląda na bardzo ciepłą - jest świetna! Buty też bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtka wygląda cieplutko aż chciałoby się ją ubrać i poczuć to futerko ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się Twój blog! :)
    cieszę się, że się poznałyśmy na Fashion Week. niedługo zobaczysz swoją niedzielną stylizację na naszym portalu bogatka.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się prezentujesz.
    Nie mogę oderwać wzroku, gdyż wszystko jest idealnie połączone <3

    MEGA wyczucie stylu. Podoba mi się bardzo :*

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się prezentujesz.
    Nie mogę oderwać wzroku, gdyż wszystko jest idealnie połączone <3

    MEGA wyczucie stylu. Podoba mi się bardzo :*

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz super, zresztą... zawsze wyglądasz super! A i zdjęcia są cudownie wykonane! Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. zacznij sie wiecej uśmiechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny płaszczyk. Fenomenalne buty :D.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ladnie wygladasz, widac ze lato juz za nami :(
    Zainspirowal mnie ten zestawik by zrobic cos podobnego! :D

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja świetna ! :)
    Bardzo podobaja mi się buty.. mogłabys powiedzieć, czy one są jakoś w miarę dobrze ocieplane, nadają się na zimę? :)

    OdpowiedzUsuń