piątek, 25 października 2013

Dress with flowers..



Witajcie Kochani ! Tym razem motywem przewodnim są kwiatki. Na sezon jesienno-zimowy wcale już nie dziwią. W tym roku były motywem przewodnim kolekcji jesienno-zimowej marki Givenchy. Mnie także urzekł ten motyw, dlatego też korzystając z ostatnich, prawdopodobnie ciepłych dni przygotowałam dla Was stylizacje ze śliczną kwiecistą sukienką. Dobrałam do niej cieniutką beżową narzutkę, wysokie szpilki w tym samym kolorze oraz puzdereczko, które gościło także w ostatnim poście. 
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)








Sukienka - SheInside
Narzutka - SheInside
Puzdereczko - ŚwiatButów24
Szpilki - La_Buty
Zegarek - GUESS

45 komentarzy:

  1. podoba mi się, lubię motywy kwiatowe w każdej postaci :)

    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko życzę powodzenia, a wyglądasz uroczo, cała stylizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)

    CHCESZ WYGRAĆ VANSY?? WEJDŹ!!

    http://f-village.blogspot.com/2013/10/konkurs-wygraj-vansy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam tą narzutkę, w poprzednim poście. Bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :)
    częściej się uśmiechaj :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne te buciki! <3
    Ty wygladasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such adorable accessories! And your hair - amazing! Would love to see a tutorial on those curls!

    ox
    davie and erica

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzutka jest bardzo ciekawa, ale to sukienka jest kropką nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za kwiatkami raczej średnio przepadam,ale Tobie pasuję:)
    Za to narzutka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka, świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw idealny, wyglądasz świetnie
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog! and the outfit AMAZING!!

    adorableuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w obronie :)
    narzutka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie jest piękne!!!!
    Śliczna torebka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest prześliczna no i w końcu się uśmiechasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Narzutka jest fantastyczna i do tego te śliczne buty <3 rewelacja ! Pozdrawiamy i zapraszamy :

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Estero trochę jesteś niesłowna, miał być film i nie ma, miałaś również pokazać efekt wybielania zębow które reklamowałaś i też nie ma, obiecanki cacanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś śledziła mojego bloga na bieżąco znalabyś odpowiedz na oba zarzuty jakie mi postawiłas. Pisałam kilka razy, że nie pokaże efektu przed i po gdyż nie zrobiłam zdjęcia przed - po prostu o tym zapomniałam. A co do filmów to tez juz o tym pisałam, że myślałam iż będę miała więcej czasu ale nie mam i że zacznę nagrywać filmiki po obronie pracy magisterskiej czyli już niebawem. A tak dla ścisłości to filmik jeden został już nagrany więc niedługo się pojawi. Następnym razem zanim zaczniesz osądzac to najpierw przejrzyj dokładnie bloga i fanpage czy przypadkiem nie pisałam na dany temat dlaczego tego nie ma itd;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  19. wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. piękna narzuta i szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  21. so cute, love this combination! :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ,świetne stylizacje, fajnie też że nie pracujesz i wstawiasz cały czas coś na fp lub bloga bo to w roli blogerki bardzo ważne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a skąd taki wniosek że nie pracuje? Oczywiście ze pracuje i to po 8 godzin dziennie włącznie z sobotami, ponadto studiuje a blog to moja pasja i dlatego staram się pomimo wszystkiego go nie zaniedbac ;) chcieć to móc jak się dobrze planuje to wszystko da się ze sobą pogodzić :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  23. Esterko w tej stylizacji wyglądasz ślicznie, zawsze uśmiechaj się, bo masz ładny uśmiech i tym wyrażasz siebie, że jesteś szczęśliwa:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny, elegancki zestawik :) Nic dodac nic ujac, zdjecia mowia same za siebie, super!
    Inspirujesz i z pewnosci nie raz jeszcze zaskoczysz :)

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń