niedziela, 27 października 2013

Fashion Philosophy Fashion Week Poland edycja 9

Witajcie Kochani ! Tak jak Wam pisałam w ubiegłym tygodniu wspólnie z Anią wybrałyśmy się do Łodzi na kolejną 9 już edycję FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Niestety nie udało się nam być na wszystkich pokazach, z tego względu, że przyjechałyśmy dopiero w piątek. Bez przygód oczywiście się nie obyło (m.in. trzygodzinne opóźnienie pociągu..) ale około godziny 18.00 nareszcie dotarłyśmy na miejsce. W sobotę oraz niedzielę zobaczyłyśmy mnóstwo ciekawych kolekcji oraz poznałyśmy wielu wspaniałych projektantów z pasją. "Kreacje" które najbardziej przypadły nam do gustu znajdziecie w obiecanej niespodziance, czyli relacji z Fashion Week'u. Składa się ona z trzech części - na wstępie będziecie mogli zobaczyć relację z sobotnich pokazów, tuż po niej zapowiedziane nasze polowanie na "perełki" i propozycje tego co przykuło naszą uwagę. Ostatnia część to skrót pokazów z niedzieli. Mam nadzieję, że relacja się Wam spodoba. Za to, że tak długo czekaliście na filmik mam dla Was także drugą niespodziankę - w poście znajdziecie aż dwa filmiki, jeden, który przed chwilką Wam opisałam i drugi z moim sobotnim outfitem. To mój debiut więc proszę o wyrozumiałość... ;)  

A więc najpierw zacznijmy od stylizacji. W sobotę postawiłam na klasykę. Czerń nigdy nie zawodzi i sprawdza się idealnie  każdej sytuacji. Ja wybrałam śliczną pikowaną sukienkę z jesiennej kolekcji sklepu PresKA, czarny płaszczyk ze skórzanymi dodatkami CHOIES, prześliczną biżuterię od eCarla, asymetryczne szpileczki Brilu oraz czarną torebkę z wężowym motywem marki Monnari. W takim wydaniu czuje się najlepiej ;)









Płaszcz - CHOIES / Sukienka - PresKA / Biżuteria - eCarla / Szpilki - Brilu / Torebka - Monnari

Teraz zapraszam Was na pierwszy debiutancki filmik z moim sobotnim outfitem ;)


 BettiDesign <3 Sukieneczkę, którą mam w torbie na zdjęciu będziecie mogli zobaczyć już niebawem na blogu. Już teraz mogę Wam zdradzić tajemnicę, że jest prześliczna i wyjątkowa, zresztą jak każda sukienka BettiDesign. 


A tutaj już kolejna przemiła osoba, którą nareszcie miałam okazję poznać na żywo. Ola - projektantka prześlicznej i wyjątkowej biżuterii marki LaTuli. Obok tego stoiska nie dało się przejść chociaż i chociaż na chwilkę nie zwrócić uwagi na te prełki! Moje serce skradły bransoletki. Więcej będziecie mogli zobaczyć na filmiku z relacji.


Sukienki obok, których nie dało się przejść bez zachwytu. Obie są moim marzeniem i mam nadzieje, że kiedyś będę sobie mogła chociaż na jedną z nich pozwolić ;)

A tutaj razem z Anią bawimy się w "gwiazdy" i pozujemy do zdjęć ;)

Kolejna wspaniała osoba jaką miałam okazję poznać to Tamara. Jej kolorowe i nietuzinkowe stylizacje zna chyba każdy. Ja kibicuje jej z całego serca nie tylko z tego powodu, ale także dlatego, że jest przemiłą i naprawdę bardzo skromną osobą ;) 


Drugiego dnia także postawiłam na klasykę, ale z nutką ekstrawagancji. Elementem przyciągającym uwagę niejednej osoby były naćwiekowane buty. Dobrałam do nich krótki czarny top z Preski, bordową spódniczkę jesiennej koelkcji River Island oraz czarną torebkę marki OASAP.

Kochani a tutaj króciutki artykuł na mój temat - bogatka.pl TUTAJ Bardzo dziękuje za docenienie mojej stylizacji ;)




Za wszystkie zdjęcia oraz filmiki dziękuje Ani <3 - A Piece Of Anna

Jeszcze mała migawka z pokazów. Miałyśmy okazję zobaczyć m.in kolekcje MOHITO,  Michała Szulca, Natalii Jaroszewskiej, Nenukko, MMC Studio, Dawida Tomaszewskiego, Podsidalo, Maison Anoufa, White Tent, Wojtka Haratyka, Agnieszki Orlińskiej.

Na zakończenie przyszła pora na obiecaną relację. Zapraszam Was do obejrzenia oraz skomentowania jak się Wam podoba ;)

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ UDANEJ NIEDZIELI ;)

66 komentarzy:

  1. wyglądałaś swietnie!<3
    + fajny filmik:)więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamarsia <3

    ps. cudowną mialas suukienke! <;

    OdpowiedzUsuń
  3. na jaki serwis przeniosłas platforme z blogspotu? prosze cie o odp:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmiki są świetne! Przyjemnie się je oglądało! Inaczej jest zobaczyć Ciebie na zdjęciach, a inaczej na filmikach:) Wyglądasz na przesympatyczną dziewczynę - buźkę masz ciągle uśmiechniętą:)! Czekam na więcej filmików:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaki głośnik hihi
    stylizacja na plus ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądałaś rewelacyjnie! Filmik super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmiki są świetne ;) Bardzo mi się wszystko podoba oby więcej takich i uśmiechaj się częściej bo wyglądasz o wiele wiele lepiej Kochana <3 Pozdrawiam OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik z Twoim outfitem jest naprawdę fajny, cieszę się, że w końcu się odważyłaś no i go nagrałaś ;) wyszedł bardzo dobrze a tym filmikiem upewniłaś mnie, że jesteś szczęśliwa i bardzo sympatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłą i ciepłą opinię :*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  10. Filmik wyszedł naprawdę super! To świetny pomysł i czekam na więcej ;) zgadzam się z Mru. , że miło jest na Ciebie popatrzeć na filmikach bo jesteś uśmiechnięta a na zdjęciach czasami jak by smutna, ale filmikiem rozwiałaś moje wątpliwości i już nie pomyśle więcej, że jesteś niesympatyczna ;) Pozdrawiam i życzę Ci udanej niedzieli oraz powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję to naprawdę miłe :*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. filmik extra! a zestaw jest boski, w czerni Ci bardzo ładnie a Twój zestaw jest dobrany ze smakiem i elegancją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh jaki masz rozmiar tej sukienki z Preskiii??! jest boska, cudowna i brakuje mi slow!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mojej sukienki to S ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. Piekna jesteś!! :) Uśmiechaj się częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze będę ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  14. Jaki ty masz wkurzający głos... jeszcze bardziej mi to udowadnia jaka z ciebie głupiutka blondi... nie idzie do końca wysłuchać filmu, bo już po pierwszym słowie ma się dość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od kiedy to ludzi ocenia się po głosie? Tym komentarzem pokazałas/pokazałes swój niski poziom bo tylko tacy ludzie oceniają po pozorach nie obrażając oczywiście nikogo. Myśl sobie co chcesz ja przynajmniej mam odwagę a Ty nawet nie potrafisz napisać komentarza jako osoba tylko skrywasz się pod anonimem ;) Powodzenia w znalezieniu pomysłu na siebie a nie marnowaniu cennego czasu na wytykanie "błędów" innym :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Sukienka firmy preskaaaa oj oj oj ;) jaka jestem mala dzidzia nie piesc sie tak

      Usuń
    3. Zostaw swoją zgryzliwosc przed wejściem na tego bloga, albo w ogóle tu nie zaglądaj - ja Ci nie karze :)

      Usuń
  15. A skąd sie znasz z Anią? To Twoja koleżanka czy poznałyście sie jako blogerki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaliśmy się już jako blogerki :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  16. Twoje zdjęcia na blogu a Twój film to dla mnie całkiem 2 osoby, na blogu jesteś poważną kobietą ( oczywiście chodzi mi o zdjęcia, jak na nich wyglądasz) a film pokazuje rozchichotaną nastolatkę :Jakby nie było jest fajnie i chce więcej filmikow :)
    A jeśli moge zaproponować to interesujący byłby filmik o tym co sądzisz na temat Twoich komentarzy na blogu, co dają Ci te pozytywne opinie a jak odnosisz sie do negatywów :) coś takiego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jeden ani drugi opis nie jest do końca trafiony :) w życiu jestem po prostu uśmiechnięta i radosna a kiedy trzeba poważna i może stąd taka różnica :)
      Przemyśle Twoja sugestie na temat filmiku aczkolwiek wolałabym nie mówić o negatywnych komentarzach bo po co dawać pożywke takim ludziom, którzy nie mają co robić i obrażają innych? :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  17. Teraz czytając posty będzie grał mi w głowie Twój głos :) Fajnie, że była okazja go poznać! A może zamiast pisać nagrywaj? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) w przyszłości postaram się zarówno pisać jak i nagrywać :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  18. Esterko filmiki są MEGA, Ty wyglądasz świetnie i tak dziewczęco, a Twój głos urzekł mnie, jest taki miły i ciepły, mogłabym go słuchać i słuchać. Chcemy więcej takich filmików, acha... i nie przejmuj się tym "wrednym" anonimem, któremu nie podoba się Twój głos...,on jest w błędzie!!!. Tobie życzę powodzenia w tym co robisz.. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe i ciepłe słowa :*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. najlepsze zdjęcia na których się uśmiechasz, ślicznie wyglądasz Estera :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądałaś:) piękny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dasz link do sukienki? Nie moge znalezc :( jest boskaaaa !!!! :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :* www.preska24.pl/home/zakupy/kobieta/sukienki/rozkloszowana-pikowana-sukienka-detail

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Kochana coś jest nie tak link nie działa i nie wiem dlaczego. Jeśli chcesz zobaczyć sukieneczke to jak klikniesz w tekście posta na "preska" przekieruje Cię od razu do sukieneczki gdyż już ją podlinkowalam :)

      Usuń
    3. Dziekuje, jestes wspaniala :*

      Usuń
  22. Śliczna fotorelacja :). Masz piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz ! masz bardzo przyjemny głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz cudowną spódniczkę i płąszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy aby na pewno byłaś trzeźwa jak to kręciłaś? Jesteś taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że byłam trzeźwa. Na co dzień właśnie taka jestem więc każdy filmik taki będzie ;) co do różnicy zdjęcia - film to już kilka razy pisałam, że nie lubię się po prostu sztucznie uśmiechać :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  26. o matko! A mi się strasznie podoba Twoj glos! Wydajesz sie taka sympatyczna i mila !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  27. Boże :) śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie dziękuję za komplement ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  28. Ehh dlaczego odpisujesz przewaznie na te negatywne komentarze!!! zapytalam.sie o rozmiar sukienki, pomogloby mi to w doborze rozmiaru dla mnie. Prosze o pomoc! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Cię przepraszam ostatnio byłam skupiona na nauce i pominęłam Twój komentarz. Rozmiar mojej sukienki to S :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  29. już się nie dziwie, dlaczego się nie uśmiechasz...

    OdpowiedzUsuń
  30. następnym razem proszę mnie zabrać w walizce ;d bardzo żałuje, że nie mogłam się tam pojawić ! no a Twoje zestawy były idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka na syronie wyglada obrzydliwie... a na tobie pieknie. Czy tylko tak sie wydaje bo jej calej nie widac? Powiedz czy warto ja kupic i czy ladniej sie uklada niz na zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niej bardzo zadowolona i na żywo układa się naprawdę ślicznie :) Polecam!

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  32. Fajnie że dodałaś filmik, jesteś naprawde miłą i uroczą dziewczyną, oby więcej takich filmików, ludzie Cię pokochają! :) jesteś bardzo kreatywna, inspirujesz mnie do tego żeby tworzyć coś własnego i dążyć do celu, dlatego lubię Cię oglądać. Nie wszystkie stylizaje do mnie trafiają, ale to jest naturalne bo każdy ma inny gust, jednak zawsze znajdę coś dla siebie, np. biżuteria czy też buty. Zyczę sukcesów, mam nadzieję że kiedyś zobaczę Cię na ekranie telewizora w roli stylistki:) Nie przejmuj się złośliwymi komentrzami, to są głosy zawiści i zazdrości:) Fajna z Ciebie dziewczyna i jesteś naprawde śliczna! Uśmiechaj się! Z uśmiechem Ci do twarzy! :) Pozrdowionka Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :* to naprawdę bardzo miłe i motywujące przeczytać takie ciepłe słowa ;) Bardzo się cieszę, że mój blog tak Ci się podoba z filmikami też na pewno nie zawiodę ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  33. Widziałam Cię na FW zwróciłaś moją uwagę :)) pozdrawiam
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się Twój makijaż :) widziałam kiedyś, że używasz podkładu loreal infallible, ale który nr? :) I co masz na policzkach? Na filmiku w przybliżeniu widać jakiś ładny róż? :) czy rozświetlacz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń