wtorek, 15 października 2013

Folk design..


Halooo Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw, w którym główną rolę gra śliczna filcowa torebka z folkowym wzorem. Nigdy nie przepadałam za tego typu rzeczami, do czasu kiedy nie pojechałam na POLKI FOLKI w Bukowinie Tatrzańskiej. Od tego momentu zauroczyły mnie przede wszystkim torebki. Po dłuższym czasie taki oto model znalazł się w mojej szafie i jestem z niego bardzo zadowolona. 
Uważam, że aby jesień nie była smutna to należy jej nadać troszkę kolorów chociażby ubiorem, dlatego też wybrałam wyrazistą różową sukienkę z jesiennej kolekcji sklepu PresKA. Połączyłam ją ze ślicznymi czarnymi workerami z nowo otwartego sklepu BRILU oraz szarym płaszczykiem, który mogliście już oglądać w poprzednim poście. Czy taki zestaw przypadł Wam do gustu?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)









Płaszcz - OASAP
Sukienka - PresKA
Buty - BRILU
Torba - e-haft
Bransoletki - nene-design  / TeAmo

31 komentarzy:

  1. Świetnie Ci w czerwonym kolorze :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka, sukienka, ogólnie duży plus!!! Uwielbiam czerwone rzeczy:) Tylko kurde troszkę mnie, nie wiem jak to określić, "irytuje" (?) to podnoszenie i zginanie nogi w kolanie. Kurcze! Stylizacja z sukienką, elegancka dziewczyna a ta noga jak jakiś podlotek... I to w co drugim poście..:( Nie zrozum mnie źle, bo lubię Twego bloga, tylko ta noga.. Nawet mi się zrymowało:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz w tej czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka pięknie komponuje się z płaszczykiem, tworzą razem idealny komplet, a etniczny wzór sprawia, że cała stylizacja od razu staje się bardziej oryginalna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ;) Ślicznie Ci z takimi gęstymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  6. marzę o oryginalnej filcówce z folkowym wzorem :) Są piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko ładnie pięknie tylko strasznie irytuje mnie ta noga... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest swietna :) pieknie wygladasz w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka, sukienka też śliczna. Mam pytanie z innej beczki: jakiego używasz podkładu?
    P.S
    Efekt przedłużenia włosów też mi sie bardzo podoba, też o tym myślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor tej sukienki! I te bransoletki... :) Pozdrawiam!
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest ta kurteczka! a kolory (wszystkie) ładnie do siebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka, ładny kolor przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jestem przekonana do takich torebek ale reszta jak najbardziej mi się podoba;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj tak!!! Mnie bardzo przypadło do gustu to połaczenie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudownie wyglądasz kochana :* Bardzo fajny płaszczyk i sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten motyw :) moi rodzice mają sypialnie gdzie przewodzi ten motyw;p
    pozdrawiam :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. folkowe motywy są dość trudne do noszenia

    OdpowiedzUsuń
  18. super cute bag dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba świetna! Bardzo mi się takie podobają ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. moze nowa wyprzedaz....? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Look jest rewelacyjny! Torebka świetna, uwielbiam filcowe torby:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny look!:) uwielbiam filcowe torby!:)

    OdpowiedzUsuń