środa, 30 października 2013

Gray coat



Haloo Kochani! Siedząc w domu i lecząc moją anginę mam dużo czasu, aby nadrobić postowe zaległości i dodać stylizacje, które zrobiłam dla Was w weekend, w czasie wolnym od nauki oczywiście ;) Dlatego dzisiaj także postanowiłam przygotować dla Was post. Głównym jego elementem jest płaszcz, który od dawna mi się podobał. Skóra to hit sezonu, więc nie może jej również zabraknąć na tym elemencie garderoby. Hitem są płaszcze, których fason bazuje na ramonesce. Ja wybrałam taki właśnie model. Kolejnymi elementami stylizacji jest śliczna sukienka, także ze skórzanymi elementami, kozaki za kolano ze srebrnymi dodatkami oraz dobrze Wam już znana torebka marki Monnari. 
MIŁEGO POPOŁUDNIA KOCHANI ;)







Płaszcz - SheInside
Sukienka - Regard
Torebka - Monnari
Buty - Brilu

63 komentarze:

  1. Ten płaszczyk jest prześlicznym, wyglądasz w nim naprawdę super ;) no i sukieneczka też fajna, ona jest taka wkładana czy ma zamek z tyłu? Pozdrawiam OLA ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* sukienka ma z tyłu złoty zamek :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. No i zapomniałabym zapytać, kiedy te buciki będą dostępne w sklepie bo są naprawdę prześliczne? ;) Pozdrawiam OLA ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki na pewno będą dostępne w tym tygodniu ;)

      Usuń
  3. chyba przytylas? fajne kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko efekt płaszczyka, ponieważ ostatnio nie przytyłam a wręcz przeciwnie schudłam 3 kg :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  4. Śliczny płaszczyk jaki masz rozmiar? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a mój płaszczyk ma rozmiar S :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  5. Esterko co zrobiłaś z brwiami bo wyglądają jakoś lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) brwi tym razem inaczej wyregulowalam i i maluje je brązowymi brwiami w butelce to może zasługa tego :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. Sukienka jest bardzo ładna i ma fajną długość ;) Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Powiedz czy ona ma kieszonki z boku czy to tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sukienka nie posiada kieszonek :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. super wyglądasz:) świetny płaszcz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie wyglądasz! Czy ten płaszczyk jest ciepły i nadaje się na zimę? Pozdrawiam Ada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) płaszczyk jest idealny na jesień, na zimę jest niestety za chłodny.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  9. Od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga i muszę przyznać, że średnio mi się podobały Twoje stylizacje ale od jakiegoś czasu przekonałam się do Ciebie :) Dzisiejsza stylizacja świetna :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i ciesze się, że mój blog Ci się spodobał :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  10. Mam pytanko ile ważysz? przepraszam, że takie głupie pytanie zadaje ale bardzo mnie to Ciekawi:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta sukienka cię lekko postarza,ale plaszcz znów masz cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :)) a włosy masz przepiękne ! :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszczyk i torebka :) Świetna stylizacja! Bardzo kobieca i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny ten płaszcz:) szkoda tylko, ze już tyle osób je ma:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Esterko wyglądasz ślicznie, cała stylizacja jest SUPER. Jeżeli chodzi o brwi, to faktycznie teraz lepiej już wyglądają, tylko jak dla mnie są za czarne ( nie obraź się ), może to wina henny i lepiej byłoby gdybyś może malowała je kredką do brwi, ale kolorem brązowym i nie tak mocno. Może ja się mylę, to jest tylko moje zdanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś <3 i piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz i buty są rewelacyjne ! Całość robi na mnie duże i pozytywne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie blog o Twojej wadze ale szczerze powiedziawszy nie wyglądasz na 55 kg. Jesteś chyba wysoka więc tym bardziej powinnaś być smuklejsza, ale może to wina zdjęć po prostu lub strojów które Cie pogrubiają że wyglądasz na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wstawiaj więcej zdjęć na Instagramie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ;* teraz jestem chora więc nie miała co dodawać ale jak tylko wyzdrowieje to nadrobie :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. Płaszczyk rzeczywiście jest piękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jak zawsze ! cudowny ten płaszcz masz <3 ...no wiesz co i nie doszłaś ? no kurcze no !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw, płaszcz jest rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudny płaszcz, świetnie w nim wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Milutko, dziękuję za komentarz, dodaję na głownej do linków i zagoszczę tutaj na dłużej;)) do następnego:>>

    OdpowiedzUsuń
  25. super płaszczyk! :)

    kuknij do nas ;)
    martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
  26. śąwietny zestam, lubię takie 'ciężkie' klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealny zestaw , bardzo do Ciebie pasuję i dodaje ci takiego pazura . Świetny na jesienne wieczory <33
    Pozdrawiam , obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. płaszczyk jest świetny i fajnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz cudowny płaszczyk <3 straszliwie podobają mi się Twoje włosy, malujesz je czy to Twoje naturalne? Może już pojawiało się to pytanie ale ja jestem tutaj pierwszy raz i naprawdę bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się podoba! Prosto, klasycznie, super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I love your look! You look so great!

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszczyk z torebką super się komponują!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowiej kochana, angina to nic dobrego ;< Super stylizacja, bardzo jesienna i delikatna :3 Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. ten płaszczyk jest cudowny ! ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach wszystko to co lubie-kolory, fasony-jednym slowem bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna stylizacja! Wyglądasz przepięknie!
    P.S. Jeśli to nie problem chciałabym zapytać ile masz wzrostu???

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny płaszcz!
    całość wyglada super, a włosy <3
    obserwuje, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. buty przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Estero mam ogromna prośbę, czy mogłabyś napisać jak zamawiac ze strony sheinside krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń