sobota, 12 października 2013

Autumn everyday..


Hej Kochani ! Zestaw, który Wam dzisiaj przedstawiam jest z cyklu codziennych, w których czuję się najlepiej. Jesień niestety nie rozpieszcza nas słońcem, więc ciepła parka to podstawa. W mojej szafie znajduje się kilka tego rodzaju kurtek w kolorze oliwkowym, ale tym razem wybrałam beżową. Połączyłam ją z pastelowymi kolorami gdyż uważam, że jesień wcale nie musi być smutna i aby ją ożywić wybrałam odcień pudrowego różu. Reszta dodatków to naszyjnik z lwem, brązowe listonoszka oraz botki z ćwiekami. Jak się Wam podoba taki codzienny zestaw?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU ! ;)



Parka - SheInside
Bluzka - River Island
Spodnie - MANGO
Naszyjnik - Magia Zakupów 
Torebka - MissWish
Buty - CzasNaButy

56 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja jesienna codzienność ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają taki kolory jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegięłaś tym razem... Jak zobaczyłam tę stylizację szczęka opadła. Totalnie genialnie...
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba i dziękuje za szczerą opinię ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Wzorowałaś sie na Hansie Klossie czy Schleswig-Holstein;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko żart ;) na pewno słyszałaś o tym, a jeśli nie to sobie obejrz, pośmiejesz się troszkę;D
      http://joemonster.org/filmy/56128/Czy_Schleswig_Holstein_to_znany_projektant_mody_

      Usuń
    2. Aaaaa no tak... ;) Coś słyszałam, ale niestety nie miałam czasu doczytać artykułu. Ten film jest wręcz szokujący a zarazem żenujący współczuje tym, którzy brali udział w eksperymencie, aczkolwiek z drugiej strony skoro nie mają pojęcia o tym kim faktycznie byli tzw "projektanci" to po co mówili, że ich znają? Sami sobie są winni.


      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  5. Fantastyczne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten zestaw, szczególnie parka, która jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie Ci w pudrowym rozu :) masz racje, ze na jesien nie trzeba nosic ciemnych ciuszkow, tylko zywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanowczo wolę Cię w takich stylizacjach niż w spódniczkach. Super !

    OdpowiedzUsuń
  9. parka jest cudowna ;) można wiedzieć ile kosztowała? bo właśnie owej poszukuję;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, stylizacja szalenie mi się podoba!! :) A Twojego bloga dopiero odkryłam dzięki Paulince Magic Love :) bo udostępniła na swoim FB Twoje zdjęcie :) Bardzo się cieszę, że tu trafiłam bo widzę, że poprzednie posty również są świetne :)

    Obserwuję i lajkuję naszym fan page na FB :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!! jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna parka, ile kosztowała i jaki masz rozmiar?
    Tylko że w swojej masz sporo za krótkie rękawy chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja parka ma rozmiar M, a na stronie kosztuje około 180 zł ;) Tutaj jest link do niej - http://www.sheinside.com/Khaki-Detachable-Fur-Trimmed-Hood-Lined-Parka-p-144723.html
      To prawda moja ma troszkę za krótkie rękawy niestety ;/

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. Aaaa! Ślicznie! Wyglądasz jak lalka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka genialna :) zestaw świetnie kolorystycznie współgra z Twoim typem urody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie wygladasz. lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!!! Parka piękna, połączenie kolorystyczne cudowne! Zakochałam się w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknym zestaw :) Taki delikatny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wital Estelle:) Chciałabym kupić tą parkę, możesz mi powiedzieć czy jesteś z niej zadowolona oraz czy nadaje się na zimę ? :)
    P.S Piękny zestaw :)
    - Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;) Proszę tutaj jest do niej bezpośredni link - http://www.sheinside.com/Khaki-Detachable-Fur-Trimmed-Hood-Lined-Parka-p-144723.html . Jeżeli chodzi o to czy nadaje się na zimę to uważam, że tak gdyż ma w środku ciepłą "misiową" podszewkę i ma odpowiednią długość ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Masz takie piękne włosy aż nie mogę się napatrzeć ! :)

      Usuń
  19. do twarzy ci w takich delikatnych, pastelowych kolorach :)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  20. Loving the baby pink color combo with brown.... great outfit ensemble...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta parka- ma bardzo ładny kolor, które fajnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie Ci w takim uczesaniu :)
    świetna stylizacja ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Esterko wyglądasz ślicznie i bardzo ładnie Ci w takich pastelowych kolorach, ja też je lubię. Kurtka i buty są SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  24. moze jakas niedzielna wyprzedaz? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz genialnie:) Zastanawiam się nad zakupem tych butów, czy jesteś z nich zadowolona?:) Został mój rozmiar na Czasnabuty i właśnie się zastanawiam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie ~! moim zdaniem w tak upiętych włoskach wyglądasz najładniej :)))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się czy komentujący powyżej są ślepi a może tylko ja podchodzę krytycznie do Twojego looku: bluzka i spodnie w tym połączniu wyglądają jak piżama a fryzura kompletnie nie pasuje do kształtu Twojej twarzy (wydaje się ogromna i płaska). Nie jest to zgryźliwy komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna ta stylizacja!
    moja inspiracja <3

    OdpowiedzUsuń
  29. jak zwykle stylizacja piękna;) kurteczka miazga!

    OdpowiedzUsuń
  30. moglabys podac dokladnego linak do tej kurtki?

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka, buty, zegarek mega!!! chociaz całosc jak dla mnie za mdła

    OdpowiedzUsuń
  32. Totalnie na luzie, i bardzo naturalnie!
    Swietne kolory !

    OdpowiedzUsuń