poniedziałek, 14 października 2013

Jesienna kratka


Hej Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was typową jesienną stylizację w scenerii "złotych" liści, jedyne czego mi jeszcze brakowało to słońca, no ale cóż nie można mieć wszystkiego prawda. Tym razem postawiłam na bardzo modną w tym sezonie kratkę. Mnie też ona urzekła i chociaż większość ubrań w ten deseń jest czerwona to ja wybrałam kolor granatowy. Do sukienki dołączyłam bardzo ciepły wełniany płaszczyk, który idealnie sprawdza się podczas jesiennej aury. Wyróżniającym elementem stylizacji są buty, które kiedy tylko zobaczyłam wiedziałam, że muszę trafić do mojej szafy. Tak nietuzinkowych butów dawno nie spotkała, a najważniejsze jest to, że pasują zarówno do sukienki jak i do spodni. 

Kochani a teraz coś zupełnie z "innej beczki". Zawsze chwaliliście moje włosy, ale ja nie do końca byłam z nich zadowolona, ponieważ mimo, że są długie i zdrowe to bardzo cienkie i mam ich strasznie mało. Ładnie wyglądają tylko wtedy kiedy są pokręcone i poświęcę im naprawdę dużo czasu. Z tego powodu od dawna myślałam o zagęszczeniu, jednak metoda na stałe nie bardzo do mnie przemawia, ponieważ po zdjęciu włosy byłyby pewnie w jeszcze gorszej kondycji niż są teraz, dlatego też zdecydowałam się na zagęszczenie ich metodą clip-in. Swoje włosy zamówiłam w sklepie www.doczepiane.pl i jestem z nich bardzo zadowolona. Włosy są gęste, grube i jest ich aż 220 gram co nie zdarza się w innych sklepach z tego typu akcesoriami. Włosy są naturalne i dają wspaniały efekt, który jest niezauważalny gołym okiem. Najważniejsze jest jednak to, że tak szybko jak się je przypina, tak szybko można też odpiąć (są na spinki więc bez problemu można to zrobić bez pomocy fryzjera). A Wam jak podoba się efekt? ;)

Chciałabym też zapytać Was co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA !














Płaszczyk - OASAP
Tunika - FrontRowShop
Naszyjnik - H&M
Torebka - OASAP
Buty - LaButy

49 komentarzy:

  1. wygląd bloga suuuuper!
    ps. czy Ty kupujesz coś jeszcze w normalnych sklepach/sieciówkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Tak czasami kupuje, ale szczerze mówiąc wolę sklepy internetowe gdyż na chodzenie po sklepach ostatnio w ogóle nie nam czasu.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. I love your blog & i keep coming back every time , everything is perfect about this post !!!
    That is the cutest outfit i have ever seen in a while , looking cute in this hair color ,,,,

    * Just posted my version of a flirty androgynous style , come see !!
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz !
    i rzeczywiście te włosy ... nigdy nie pomyślałabym, że są dopinki!
    blog ŚWIETNY!
    no i stylizacja, meeega , sama bym chciała tak wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszcz :) masz cudowne wlosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz :)
    bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę przyznać że włosy pierwsza klasa! Dobrze ze nie zdecydowalas sie na stale clip in bo podobno oslabiaja wlosy

    OdpowiedzUsuń
  7. witam! masz świetne buty! mam takie pytanie, czy buty są wygodne i dobre jakościowo? bardzo mi się podobaja i myślę o zakupie takich samych. pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki są bardzo wygodne i dobrej jakości :) ja jestem zadowolona i polecam zakup ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  8. włosy genialne! chociaż ja i tak sądze, że bardzo ładnie Ci w koku czy w kitce :) w ogóle nie widać, że nie wszystkie są twoje:) udało ci się tak idealnie trafić z odcieniem, czy farbowałas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinie :* co do włosków to takie było zamierzenie aby efekt był naturalny, chciałam je po prostu zagęścić. Kolor idealnie pasował do moich włosków :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za opinie :* co do włosków to takie było zamierzenie aby efekt był naturalny, chciałam je po prostu zagęścić. Kolor idealnie pasował do moich włosków :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  9. Jej, jak ślicznie <3 Buty są rewelacyjne! :)

    aniafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw :) Śliczne butki :
    ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk jest rewelacyjny :)
    włosy idealnie dobrane kolorystycznie no i co najważniejsze nie widać gołym okiem :) także no nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look kochana, przepiękny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna tunika :) krata jest teraz bardzo modna

    OdpowiedzUsuń
  14. buty masz genialne, chyba sama sie skusze na takie:-) a jeśli chodzi o włosy to suped efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. od niedawana sledze Twojego bloga i zakochałam się!

    bardzo podoba mi się efekt Twojego podkładu/fluidu możesz zdradzić z jakiej firmy i odcien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję :*
      Oczywiście, że tak :) od dłuższego czasu używam podkładu marki LOREAL infaillible 16h odcień w zależności od pory roku - zimą 200 lub 230 a latem 250 a czasami nawet 300 :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Bardzo mi miło i dziękuję :*
      Oczywiście, że tak :) od dłuższego czasu używam podkładu marki LOREAL infaillible 16h odcień w zależności od pory roku - zimą 200 lub 230 a latem 250 a czasami nawet 300 :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  16. świetnie wyglądasz w takich zestawach!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.
    Wszystkie detale idealnie do siebie pasują.

    Sceneria świetnie pasuje :D

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz kochana, a włosy rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. kurczę :) extra w ogóle nie widać ze masz doczepiane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję takie właśnie było zamierzenie :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. Ladny plaszczyk i sukienka :) a co do bloga to nie pojawiaja Ci sie polskie znaki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Kochana a czy mogłabym prosić Cię o zdjęcie PrtScr mojego bloga i podesłanie mi go na maila? Chciałabym zobaczyć jak to wygląda gdyż u mnie się pojawiają i jest wszystko ok.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. fajny secik i fajne zmiany na blogu :) wszystko na +

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ świetne te glany!!!
    Aż mi się zachciało takie same :)
    Ślicznie wyglądasz jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pokochałam w tym sezonie kratę;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. BArdzo mi się podoba, głównie ze względu na kolory ;-)
    Świetny wygląd bloga!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Włosy masz pokręcone na ,,stałe'' czy musisz je kręcić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski są naturalnie proste więc kręce je na lokówkę ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  26. A czy mogłabyś pokazać takie zestawienie zdjęć: przed i po doczepieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak :) za chwilkę będę w domu i zestawienie pojawi się na facebooku w przeciągu godzinki :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  27. włosów przed doczepieniem nie pokaże, nie liczcie na to! podobnie było z prośbą o pokazanie zębów przed i po wybielaniu :-) olewa czytelników pod tym względem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze pokaże i to nawet jeszcze dzisiaj wiec proszę daruj sobie takie uwagi. Gdybyś dokładniej czytała/czytał wiedziała byś, że pisałam iż zębów przed nie mam jak pokazać bo nie zrobiłam zdjęcia.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  28. Ślicznie wyglądasz! Masz piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie wyglądasz! cudo ;*
    pozdrawiam
    zapraszam do mnie
    może obserwujemy? :*
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz nienagannie :)
    pozdrawiam :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Extra.A czym farbujesz swoje włoski?E.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki kolor włosków zamówiłaś ?

    OdpowiedzUsuń