sobota, 5 października 2013

Maroon autumn..


Witajcie Kochani ;) Tym razem przygotowałam dla Was post w którym króluje typowy jesienny i bardzo lubiany przeze mnie kolor - bordowy. Płaszczyk ze skórzanymi rękawami postanowiłam połączyć z ciepłą futrzaną kamizelką z tamtego sezonu. Inne dodatki to m.in dobrze Wam znana torebka, z którą ostatnimi czasy nie potrafię się rozstać oraz czarne lita. A tak swoją drogą, co sądzicie o tego typu butach - lita nadal modne czy już nie? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)



Płaszcz - SheInside
T-shirt - VjStyle
Spodnie - Reserved
Torebka - OASAP
Buty - Martofchina

33 komentarze:

  1. Gdyby płaszcz nie miał tego futra to by wyglądało o niebo lepiej, lecz taki jego urok. Ogólnie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, ponieważ płaszczyk sam w sobie jest naprawdę śliczny, ale było tak zimno, że bez futerka nie dałabym rady wyjść w nim na dwór. Straszny zmarzluch ze mnie i lubię kiedy jest mi ciepło ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Moim zdaniem futerko wygląda naprawdę wspaniale w tej stylizacji.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie :) Uwielbiam Twój płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne buty i spodnie :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie bordowego z czernią :)

    http://madelineamari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie trochę za ciężko,może bez futerka byłoby lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego masz taki dziwny nos? nie chce byc niemila tylko pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne pytanie i myślę, że nie na miejscu...., przecież oceniamy stylizację a nie nos ( czepialski anonim nie śpi...! )
      Esterko nie przejmuj się i nie odpowiadaj na takie głupie uwagi, nie ma ludzi doskonałych, każdy ma jakieś wady, większe lub mniejsze. Nawet znane modelki nie są idealne, mają wokół siebie sztab ludzi, który pracuje nad tym, aby niektóre wady zatuszować. A ty anonimie wszystko masz idealne i doskonałe???, myślę, że nie!!!. Jeszcze jedno, jesteś bardzo niegrzeczna i niewychowana!!!. Esterko ,Twój nos jest normalny i mnie się podoba > pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Hmm.. a może ja zadam pytanie? Czy każdy nos musi być taki sam i idealny? Mój idealny nie jest gdyż mam krzywą przegrodę nosową, ale nigdy mi nie przeszkadzał i zawsze byłam z niego zadowolona ;)

    Pozdrawiam,
    Estera

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, jesiennie, ładnie Ci w bordo ale ta kamizelka niestety nie przypadła mi do gustu, według mnie jest okropna. Wszystko pozostałe bardzo na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodam jeszcze, odnośnie tej kamizelki, że bardzo poszerzyła Cię w barach, niekorzystnie wpływa na wygląd Twojej sylwetki, a masz bardzo fajną figurę, tylko nie we wszystkich krojach jest Ci dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka :) Bardzo lubię bordowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę ten futrzak cię poszerzył w ramionach, ale mimo wszystko całość wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu nie pokazujesz wybielonych zębów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjdzie czas to pokażę ;) nie cierpię się "szczerzyć" do zdjęć, to pewnie kwestia tego.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. do anonimu: ciekawość to pierwszy stopień do piekła!!!

      Usuń
    3. wyglądasz jakby Cię Bóg opuścił z taką miną xD

      Usuń
  13. mialam dzis tez lity zalozyc :D dla mnie nadal na TOPIE! Outfit na plus.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak! śliczne kolorki! <3
    płaszcz jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie fajny pomysł na set, ale zgadzam się z komentami powyżej, że to futerko bardzo Cię poszerzyło od góry.
    Poza tym ok i fajna kolorystyka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Odważny strój :) Potrzebna mi jest Twoja pomoc w wybraniu paru zdjęć jesiennych! ;-) Wszystko na moim blogu, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;-) Zapraszam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się nie podoba połączenie futerka i płaszcza. Cała reszta jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się połączenie płaszcza i futerka, wyglądasz tu jakbyś była nie wiem jak wielka :D Cała reszta ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna moja, cudnie zgrałaś kolory, chociaż kamizelka jest wielka to dobrze wiemy, że Ty jesteś drobniutka i mnie to osobiście nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń