środa, 23 października 2013

Mint coat..


Haloo Kochani. Korzystając z ładnej pogody, przygotowałam dla Was jesienny zestaw w pastelowych kolorach. Generalnie nikt przecież nie powiedział, że jesienią nie można nosić takich barw, prawda? Miętowy wełniany płaszczyk połączyłam z sukienką w takim samym odcieniu. Dodatki w postaci puzdereczka oraz butów dobrałam w cielistym kolorze, ponieważ moim zdaniem te dwa kolory tworzą idealny zestaw. A Wy co sądzicie o takim połączeniu?
POZDRAWIAM  WAS CIEPLUTKO !





Płaszcz - SheInside
Sukienka - Signific
Buty - Sequin Shoes
Puzdereczko - ŚwiatButów24

51 komentarzy:

  1. więcej uśmiechu prosimy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ;) obiecuje, że się postaram ;))

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. Pogrubia Cię strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk ma taki krój i stąd wrażenie pogrubienia ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  3. ale buciki ładne ;) gdzie kupione ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) buciki kupiłam w sklepie internetowym SequinShoes ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Uwielbiam, uwielbiam Twój styl. Jesteś bardzo piękną kobietą i zazdroszczę urody.
    Wyglądasz wspaniale, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  5. Rozumiem że pogoda dopisuje ale rajstopy to mogłaś jakieś założyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę bardzo ciepło dlatego obyło się bez rajstop ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. czemu tak w barkach dziwnie wyglądasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk ma taki dziwny krój i dlatego tak wygląda ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. Faktycznie kolorki pasują do siebie cudnie i do twoich blond włosów ,sukienka boska ,płaszczyk również:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko i szykownie :*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, subtelny, kobiecy zestaw:) płaszczyk jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jest ładny, ale trochę za miętowo jak dla mnie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie :)
    ja jakoś nie mogę się przekonać do pasteli jesienią ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor pasuje do koloru włosó, rozpromienia CIe, butki cudne , ale całośc pogrubia choć jesteś drobną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszczyk;-)

    U nas nowy, jesienny post.
    Pozdrawiam, Łukasz i Piotr z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny płaszczyk, moim zdaniem wcale Cię nie pogrubia, przecież to taki fason. Buciki świetne, a nogi masz ładnie opalone > ogólnie SUPER:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ;D
    obserwujemy?
    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosko wyglądasz, dosłownie wszystko mi się podoba i płaszczyk, i szpilki, i sukienka, i torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i torebka mnie powaliły jak zawsze;) kolory piekne.;)
    ps. uwielbiam Twoje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz :) , właściwie każda Twoja kreacja jest strzałem w dziesiątkę :) bo wszystko na Tobie ślicznie leży , jest dopasowane kolory świetne dobrane , po prostu super :).
    Ja niestety tylko mogę pomarzyć o takich ciuchach , albo pooglądać przez ekran komputera i wyobrazić sobie jakbym w nich wyglądała. Prawda jest taka , że nigdy nie będzie mnie stać na takie ubrania . Pozdrawiam Cię ciepło :) ; ** Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :*

      A co do ubrań to uwierz, że mnie jeszcze rok temu też nie było stać i z podziwem oglądałam blogerki lecz marzenia są po to aby je spełniać ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. Jak dla mnie za dużo mięty, ogólnie nie przepadam za pastelami. Ale za to buty masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw kojarzy mi się z wyjściem na wesele przez te pastelowe kolory, ale to nie znaczy że źle wyglądasz, a wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. co byś nie założyła wyglądasz tandetnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ci się nie podoba to naprawdę nie musisz tutaj zaglądać :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  22. Wyjątkowo pięknie wyglądasz w pastelach i tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  23. do anonimu z dn. 23.10.2013 r. z godz. 23:48 > zgadzam się z Esterą, skoro nic ci się nie podoba, to nie zaglądaj tutaj, a krytykę zostaw dla siebie!!!. Przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Ja na miejscu Estery wcale bym nie reagowała i nie odpisywała, bo nie ma z kim polemizować i szkoda tylko czasu > "zawistny anonimie" !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że mięta to kolor, w którym wyglądasz najpiękniej.

    OdpowiedzUsuń