poniedziałek, 7 października 2013

Pastel autumn breeze..


Haloo Kochani! Połączenie luźnej bluzy ze spódniczką, które Wam dzisiaj przedstawiam jest mi bardzo bliskie i mogliście już oglądać podobne zestawy na moim blogu. Tego rodzaju spódniczki, które szyte są na miarę przez krawcowe jednego z moich ulubionych sklepów - Cocktail Shock to niepodważalny faworyt tego roku. Brylują na wybiegach, w magazynach modowych oraz w stylizacjach gwiazd i blogerek. Ja lubię je przede wszystkim za to, że nie ważne czy połączy się je ze sportową bluzą, czy z elegancką koszulą lub t-shirtem, to zawsze wyglądają uroczo ;) Całość ozdobiły piękne bransoletki, których całą gamę kolorystyczną możecie znaleźć w sklepie internetowym nene-design. Jak się Wam podoba?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !






Bluza - CHOIES
Spódniczka - Cocktail Shock
Bransoletki - nene-design
Szpilki - Salon_Anka

68 komentarzy:

  1. wspaniała stylizacja, wspaniała TY i cuuuuuudowne zdjęcia, genialna zmiana !
    buuźka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochan co bys nie ubrała zawsze wyglądasz rewelacyjnie i uroczo ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne :D Ale dziwnie twarz wychodzi ci na zdjęciach ostatnio :) ale może to wina zdjęć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) wiem też to zauważyłam, to chyba nie wina zdjęć lecz po prostu zwykłego przemęczenia spowodowanego ciągłym biegiem,ale nie narzekam jakoś trzeba sobie radzić ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Wiesz co troche nudne jest Twoje ciągłe narzekanie na brak czasu, jesteś przemeczona a ledwo co wróciłaś w wakacji na ktorych to miałaś porządnie wypocząc.
      Nikt Cie o to nie pyta a to z ni z tego, ni z owego wyskakujesz że masz prace, obowiązki i ciagle nie masz czasu, może po prostu daj sobie spokój skoro tak bardzo męczy cie prowadzenie bloga?
      Dla nikogo nie jest przecież przyjemne oglądanie zmęczonej twarzy ciągle przemęczonej blogerki.
      Pozdrawiam
      Kaska

      Usuń
    3. Nikt nie każe Ci tutaj zaglądać Moja Droga ;) czy ja napisałam, że męczy mnie prowadzenie bloga? Proszę czytaj moje słowa ze zrozumieniem. Chyba nie wiesz co to znaczy mieć pasje - z niej się nie da zrezygnować tak łatwo więc wybacz, ale nie zrobię Ci tej przyjemności i nie zrezygnuje z prowadzenia bloga ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    4. To nie była by dla mnie przyjemność, czytaj ze zrozumieniem, przecież nie napisałam tak :)
      to tylko dobra rada z mojej strony bo jednak nie da się ukryć że narzekasz na przemęczenie i nadmierne obowiązki, nie ty jedna masz prace i rzeczy do zrobienia, nie wiem czy o tym wiesz
      Kaśka

      Usuń
    5. Nie narzekam tylko piszę dlaczego jest "tak i tak".. odpowiadam na pytania dlaczego jestem przemęczona i nie widzę w tym nic złego ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    6. taka zmęczona a stylizacje codziennie dodaje! pf

      Usuń
    7. Nie będę tego komentować bo szkoda słów na taki "jad" ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  4. Nie fajnie jest niemalże kopiować...
    http://charlizemystery.com/2013/09/look-nyfw-2013-day-2/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie kopiuje, ledwo mam czas na to, aby zrobić zdjęcia i dodać swoje posty a co dopiero mówić o oglądaniu innych blogów? Pierwszy raz widzę tą stylizacje na oczy i nie jest to kopiowanie tylko najzwyczajniej w świecie zbieg okoliczności.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. A poza tym stylizacja jest całkiem inna to, że mam niebieską bluzę w ogóle nie podobną do tej, którą ma na sobie Charlize i różową spódniczkę, która też niczym nie przypomina tej z posta, który mi wysłałaś o niczym jeszcze nie świadczy. Zastanów się następnym razem nad tym co piszesz i nie atakuj bez podstawy. Zazdroszczę Ci, że masz czas wyłapywać takie szczegóły. Ja pracuje i mam wiele innych obowiązków więc nie mam czasu na takie rzeczy, ale niektórym niestety trudno jest to zrozumieć ;)

      Usuń
    3. Ale się czepiasz.. te dwa zestawy kompletnie nie są do siebie podobne. To co jak ktoś założy taki sam kolor spódnicy i bluzy to już znaczy, że kopiuje? To jakiś absurd.. myślisz, że przed Charlize żadna blogerka nie miała na sobie takiego zestawu kolorystycznego? Ja sądzę, że miała i to nie jedna więc Twoje głupie uwagi są po prostu nie przemyślane i kompletnie nie na miejscu.

      Usuń
    4. Żałosne. Przeczytaj sobie lepiej niedoinformowany i czepialski anonimie definicje słowa "kopiować".
      Poza tym bardzo fajny zestaw ;) Pozdrawiam, Ada

      Usuń
    5. Aleksandra Lis czy mozesz podać link do jakieś blogerki która miała takie zestawienie kolorystyczne? Bardzo jestem ciekawa skoro było ich tak dużo czy znajdziesz chociaż jedno :P

      Usuń
    6. Czytaj proszę uważniej. Napisałam, "sądzę, że miała i to nie jedna", a nie, że widziałam jakąś. Skoro Ty masz prawo do osądzania innych i wysnuwania wniosków bez podstaw to ja też mam takie prawo i mogę podejrzewać, że już kiedyś ktoś taki zestaw miał.To jest żałosne, że tak się rzuciliście na Estelle. Mogę się założyć, że gdyby to Estelle pierwsza miała ten zestaw a Charlize druga to nawet nikt by nie pomyślał, że zestaw może być kopiowany a tak to wielka uraza. Żałośni są wszyscy, którzy piszą takie brednie każdy ma prawo ubierać się jak chce a te dwa zestawy są zupełnie inne. Pozdrawiam, OLA

      Usuń
    7. Hahaha anonima z 21:13 to nawet nie bierzcie pod uwagę, niech się najpierw nauczy pisać po polsku a nie po polskiemu ;D jak już to może Ci pokazać chociaż JEDNĄ blogerkę a nie chociaż "JEDNO blogerkę" !

      Usuń
    8. Chodziło o Jedno zestawienie kolorystyczne a nie jedną blogerkę mądralo, nie musisz mnie uczyć poprawienie się wypowiadać lecz naucz sie czytać ze zrozumieniem.
      A.Lis Twoje sądzę nic nie znaczy w takim razie skoro nie możesz tego poprzeć żadnym przykładem

      Usuń
    9. Powiem tak....:) Nie wiedziałam, że komentarz typu "niefajnie jest kopiować" zrobi taka furorę ;D niewiele trzeba. Nie chciałam nikogo hejtować ani nic z tych rzeczy. Podobieństwo zauważyłam całkiem przypadkiem, bo Charlize była tak ubrana na Fashion Weeku.. :) Moim zdaniem stylizacje są uderzająco podobne, tyle( i to MOJE zdanie). Nie wiedziałaś, mogłaś po prostu napisać to, a nie od razu wykład na temat tego jak cała reszta społeczeństwa tylko śledzi i hejtuje, bo nie ma co robić ;D Nie, nie, kochana... :) Cieszę się, że robisz to, co robisz, bo nie bez powodu zaglądam tu już jakiś czas, chociażby dlatego, że sama lubię bawić się modą i pewnie z pasji tu i na inne blogi zaglądam :) Dyplomatyczna odpowiedz z Twojej strony na takie "ataki" powinna być podstawą, a niestety nie jest:( Jeszcze raz podkreślę, że nie powinnaś czuć się urażona, a wystarczyło napisać, że nie miałaś pojęcia o tej pierwszej stylizacji, albo najzwyczajniej w świecie zainspirowała Cię :) Więcej dystansu...są gorsi ludzie niż ja, która zauważyła podobieństwo i nazwała to STRASZNYM słowem- kopia... ;) Co więcej, nie przestanę zaglądać, bo lubię... :) Nie unoś się :))

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten zestaw ;) faktycznie miałaś już kiedyś podobny i obok tego z beżową spódniczką i szarą bluzą ten także wypada świetnie ;) oby więcej takich zestawów Estelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluza! super się układa i ma genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, bluza jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory, bardzo podoba mi sie połączenie bluzy ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystycznie mi sie bardzo podoba, zestaw jest taki świezy :))
    ja ogolnie nie lubie bluz laczyc ze spodniczkami, takze mi srednio to pasuje. Osobni ciuszki sliczne :))) a buty sa mega :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie, nie mogę oderwać wzroku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladnie wygladasz, super polaczenie dwoch przeciwnych kolorkow!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. też mi się skojarzyło z Charlize Mystery i bluzą od Paprocki i Brzozowski :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, ale chyba wielu osobom skojarzyła sie ta stylizacja z Charlize...

      Usuń
    2. Co do komentarza ANONIMOWY 23:17 proszę przeczytać sobie komentarze poniżej odpowiadające na wasze nurtujące pytanie "przypadek czy kopia?" , chociaż i tak co poniektórzy wiedzą swoje ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    3. A może Estera chciała pokazać czytelnikom bardziej przystępną i tańszą wersję zestawu a'la Charlize?
      Blogi inspirują - tym bardziej, że Karolina ma świetny styl i nie jedna blogerka mogłaby się na niej wzorować.

      Usuń
  14. Świetny zestaw i do twarzy Ci w tym kolorze, chyba masz niebieskie oczy , dlatego ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa. Tak, zgadza się mam niebieskie oczy ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  15. Ładnie, lecz zestaw zbyt "charlizowy". Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a co do "zestawu zbyt charlizowego" to już nie będę się nawet wypowiadała na ten temat bo i tak co poniektórzy wiedzą lepiej ode mnie czy to był przypadek czy kopia....

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  16. Wow I love your blog! I got o much inspiration from here!

    I'm your newest follower, I invite you to follow me too in my blog :)

    annasmirror.blogspot.com

    Anna from Anna's Mirror

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze lubiłam odwiedzać Twojego bloga. Dzisiaj uświadomiłaś mi, że "swoje" zestawy to priorytet w prowadzeniu bloga.
    Ja w przypadki nie wierze, mysle ze zrobilas tą stylizację celowo. Gliniecka juz jakis czas temu dodała ta stylizacje na bloga, po drugie byla w ddtvn gdzie trąbią o fashion week'u w NY i jej stylizacji z niebieska bluza i rozowa spodnicą.
    Dlaczego celowo? Bo nie tylko słodkie stylizacje dobrze sie publice "sprzedają". Czasami warto zaryzykować i poddać się publicznemu linczowi...aby duzo gadali;) Może i do Charlieze dojdzie fama?
    Ja nie zdecydowałabym się na taki krok, aktualnie gliniecka jest najlepszą polską bloggerką, a uskutecznianie "setowego przypadku" ma krótkie nogi. Nie macie z Charlize podobnego gustu...Ty ją po prostu skopiowałaś. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nawet przykro mi czytać takie rzeczy.. nie oglądałam tv bo nie mam na to czasu i piszę to po raz kolejny. Stylizacji Charlize też nie widziałam (na Jej blogu byłam ostatni raz kilka miesięcy temu) dopiero dziś ją zobaczyłam kiedy pierwsza osoba posądziła mnie o kopię bo oczywiście tak najprościej prawda? Stylizacje tego typu pojawiały się na moim blogu wiele razy, proszę najpierw je przejrzyj a dopiero później osądzaj. Wszystko co napisałaś to tylko Twoje wymysły i domysły na które po prostu opadają mi ręce. Myśl sobie co chcesz, szczerze mi absolutnie na tym nie zależy ważne, że ja wiem jak jest a złośliwym anonimom (które i tak zawsze wiedzą najlepiej) nie będę tłumaczyła, że było inaczej, ponieważ Wy i tak macie swoją odpowiedź na każde moje wytłumaczenie. Lepiej osądzać niż zrozumieć i uwierzyć prawda?
      A teraz może odwróćmy sytuacje, gdybym to ja pierwsza dodała taką stylizacje to co też byś napisała Charlize, że po mnie skopiowała? Odpowiedź jest prosta NIE bo Ona jest popularna a ja nie.. co z tego wynika - popularny może więcej a zwykłej blogerce, która tworzy zestawy z pasji i nie zależy jej na żadnym "chorym" rozgłosie, o którym tutaj piszesz już nie ma takiego prawa.. ręce mi opadają po prostu.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Nie złość się, nie ma sensu. Nie pisze tego żeby Cie obrazić, tylko troche złość ze mnie wylazła bo często tu zaglądam a tu takie "coś"...jakbym w morde dostała. Wiem, ze nie musze tu przychodzic i oglądać Twoje stylizacje, jednak uważam ze Twój blog jest wartościowy i wart moich odwiedzin. Poprzednia Twoja stylizacja - majstersztyk. Pepitka w najlepszym wydaniu jakie widziałam.
      Może i brzydko napisałam. Cofam niektóre słowa, ale To były pierwsze myśli które wlazły mi do głowy. Nie mniej jednak kiepsko ogląda sie takie stylizacje, kiedy to tego samego dnia przegląda sie tv, a potem bloga glinieckiej z idetyczną stylizacją...też zrozum prostego odbiorce.
      Nie jestem anonim który wszystko wie, być może w tym momencie sie myle. Niestety takich osob jak ja pewnie będzie więcej, więc bądź przygotowana na osądzanie. Ja po części sie z tego wypisuje, bo masz racje z tym "odwracaniem sytuacji". W ten sposob nie pomyślałam.

      Usuń
    3. Nie złoszczę się ;) przepraszam, być może też napisałam troszkę za ostro, ale postaw się w mojej sytuacji. Dodałam stylizację, którą zrobiłam już jakiś czas temu i nagle sypie się mnóstwo "hejtów", że kopiuje Charlize, a ja nawet nie wiem o co chodzi (gdyby Charlize nie była popularną blogerką to nikt by nie zauważył nawet dwóch podobnych zestawów) ;/ dopiero jeden z anonimów dodał link do stylizacji i faktycznie kolorystyka jest bardzo podobna, ale czy naprawdę tylko popularne blogerki mają prawo wymyślać fajne kompozycje, a jak ktoś wpadnie na podobny pomysł zupełnie przypadkiem to już trzeba tak na niego najeżdżać?
      Rozumiem, że wielu osobom mogło się tak skojarzyć bo faktycznie stylizacje są podobne, ale ja już nie mam siły udowadniać, że tak nie było bo i tak połowa będzie wiedziała swoje. Bo przecież w telewizji mówili, bo na blogu było itp..itd... ale ileż razy można pisać, że nie oglądam nawet telewizji a na inne blogi modowe zaglądam ostatnio bardzo sporadycznie bo cały mój czas poświęcam na inne rzeczy. Jedyne co jest związane z blogiem to robienie zdjęć i postów bo pomimo tego, że mam dużo na głowie to blog jest moją pasją i nie chcę go zaniedbać ani zawieść osób, które go czytają i którym faktycznie podobają się moje zestawy bo to właśnie dla takich odbiorców jest mój blog ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    4. Masz racje. Gdybym była w Twojej sytuacji to bym pewnie nawet nie odpowiadała na takie głupie komentarze. Powiem Ci jednak ze ciesze się, ze do takiej "wymiany zdań" doszło:) Teraz wiem ze jestes wartościową blogerką, ktora nie daje się sprowokować (co było niezamierzone) do pyskówki i w normalny sposob wytłumaczyła sytuację. Nie musiałas tego przeciez robić, zawsze mogłaś mnie olać. Przekonałaś mnie do swojej wersji, przecież mogłaś sama wpasc na taka stylizacje, świat na charlize sie nie kończy!
      A więc zeby juz nie mącić...przepraszam. Następnym razem 2 razy pomyśle zanim napisze:)

      pozdrawiam szczerze
      Niemądry Anonim

      Usuń
  18. polaczenie kolorystyczne jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega mi się podoba połączenie tej spódniczki z bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się podobasz w tej stylizacji:) fajne połączyłaś kolorki i nie przejmuj się komentarzami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna spódniczka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow genialna stylizacja <3 Kolory genialne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja i proszę nie przejmuj się tymi pełnymi jadu i zawiści ludźmi bo naprawdę nie warto. Osądza się najprościej a co to jakiś monopol mają niektóre blogerki na dane rzeczy i stylizacje? Pozdrawiam Estelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Luźny lecz kobiecy zestaw :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mi sie bardzo podoba to polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow przeslicznie!
    bardzo mi sie podoba a szpilki to już całkiem cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ta stylizacja bardzo mi się podoba :)
    kolor spódnicy i bluzy wyglądają razem pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Spytałam mojego chlopaka czy widzi podobieństwo w obu stylizacjach, w końcu facet na takie rzeczy potrafi spojrzeć z dystansem:-) jego odpowiedz brzmiała NIE i ja sie z nim zgadzam:-) ślicznie wyglądasz i nie przejmuj sie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. spódniczka jest świetna ale nie podoba mi się połączenie z nią bluzy. nie wiem czy efekt zamierzony czy nie ale takie połączenie pogrubia cię a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  30. O, miłe zaskoczenie! Nie myślałam, że bluza może wyglądać tak fajnie ze spódniczką takiego kroju, super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie wyglądasz!
    Świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglądają te dwa kolory połączone ze sobą :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się kolorystyka i spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem najgorsza Twoja stylizacja... Nie podoba mi się to połączenie takiej ciężkiej bluzy z taką delikatną spódniczką, ale oczywiście to tylko moje zdanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluza kompletnie nie pasuje do tego stroju, kompletnie.. nie wiem, czy masz taką opaloną twarz, czy tyle podkładu sobie nałożyłaś, ale z ręką na sercu mówię, że wygląda to nie fajnie. Spódniczka i buty są jak najbardziej ładne. :) '
    Proszę tego nie odebrać jako 'jad' allbo 'hejt' tylko jako szczerą opinię, bo nie chodzi tutaj o to, żeby tylko wszystko chwalić, i mówić jak to jest pięknie, prawda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. the shoes are amazing dear
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń