niedziela, 6 października 2013

Pepitka powraca..

 

Witajcie Kochani. W ten niedzielny wieczór postanowiłam przygotować dla Was kolejny jesienny post. Tym razem moja stylizacja jest bardzo klasyczna i króluje w niej czerń i biel. Po jasnych i kolorowych płaszczykach w roku 2013 przyszedł czas na wzorzyste. Jednym z hitów jest nieśmiertelna i powracająca co jakiś czas pepitka. "Wzór w pepitkę jest jednym z najpopularniejszych motywów retro. Wywodzi się nie z mody, lecz z architektury, po raz pierwszy został zaobserwowany w XIII wieku na Bliskim Wschodzie, służył zdobieniu ścian i sklepień średniowiecznych budynków. W świecie mody pepitka zaistniała dzięki Coco Chanel, która jako pierwsza ozdobiła nią garsonki, żakiety, sukienki i spodnie ze swoich kolekcji." W tym sezonie pepitka zauroczyła także mnie i wybrałam śliczny zapinany na zamek płaszczyk, który idealnie będzie pasował zarówno do sukienki jak i spodni. Ja tym razem wybrałam czarną, prostą sukienkę, asymetryczne szpilki, które także skradły serca wielu kobiet oraz czarną torebkę.
Jak Wam się podoba? No i przede wszystkim jak oceniacie różnicę w zdjęciach? ;)

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)











Płaszczyk - SheInside 
Sukienka - PresKA
Szpilki - BRILU
Torebka - etorba.pl
Zegarek - GUESS

55 komentarzy:

  1. Lubie pepitkę!świetny płaszczyk i torebka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pepitka w Twoim wydaniu prezentuje się genialnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana, zaszalałaś, wyglądasz cudnie, kobieco i bardzo sexi :-) REWELACYJNA stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz bosko! Też zamówiłam ten płaszcz :) Piękny jest i już nie mogę się doczekać jak do mnie przyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful coat! perfect look!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia rewelacyjne! Nie ważne ,że lepsza jakość zdjęcia,nowym obiektywem,Ty jesteś elegancka ,naturalna,i wyglądasz skromnie aczkolwiek pociągająco!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW !!!! jestem pod wrażeniem, świetny zestaw i bardzo ładnie w tym wyglądasz. Płaszczyk rewelacja, lubię te kolory i pepitka na czasie, jednym słowem jest OK !!!! > pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, ogólnie z twarzy jesteś brzydka. Ale masz ładne ciało i świetne stylizacje, dlatego Cię doceniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nie muszę podobać się wszystkim ,najważniejsze, że podobam się mojemu Mężowi i moim bliskim na których opinii najbardziej mi zależy oraz przede wszystkim to, że sama siebie akceptuje i nie uważam, żebym była brzydka z twarzy, ale cóż są gusta i guściki.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Jak można komuś napisać, że jest brzydki z twarzy? Troszkę kultury to przykre, że rodzice Cię tego nie nauczyli ;/ Ty chyba brzydkich ludzi nie widziałaś skoro tak piszesz, ale pewnie to i tak zazdrość. Pokaż lepiej swoją twarz to my Ciebie po oceniamy i zobaczymy jaka jest Twoja twarz bo mogę się założyć, że właśnie Twoja jest "brzydka" jak to ujęłaś.

      Usuń
    3. No cóż, spodziewałam się tego, że czepialski anonim nie odpuści. Napiszę wprost > przestań czepiać się szczegółów, bo po to tutaj zaglądasz, żeby tylko krytykować i to w chamski sposób!!!!. Ciągle ci się coś nie podoba, a to nos, a to nogi, że widoczne są żylaki ...itp. Ty zapewne jako osoba "doskonała" jesteś piękna i nie masz żadnych wad???, więc pokaż swoją twarz, to ocenimy. Po twoich wpisach mogę opisać twój portret psychologiczny: jesteś osobą niedowartościowaną i masz zaniżone poczucie własnej wartości, dlatego powinnaś udać się do psychologa. Poza tym jesteś nie wychowana i bardzo niegrzeczna, oraz chorobliwie zazdrosna. Zapamiętaj, że możesz zostać być zdemaskowana.....i co wtedy????, jak będziesz się czuła????!!!!!!. Nie musisz doceniać Estery stylizacji i figury, bo Ją ma kto doceniać, mąż i najbliższa rodzina oraz ma wielu życzliwych przyjaciół, którzy piszą normalne komentarze, a nie tak jak ty, przepełnione jadem i nie zaglądaj tutaj więcej !!!!!

      Usuń
    4. Boże kto pisze takie komentarze? Daj sobie spokój dziewczyno, zwłaszcza że jeśli chcesz tu grać adwokata to może też nie z anonimowego konta? Uwierz że te komentarze które ty komentujesz nie są pisane przez jedną osobę a odpisujesz i robisz z siebie głupka jakby to pisała jedna osoba. Opisujesz czyjś portret psychologiczny i każesz udać sie do psychologa a uwazam że to po twoich wpisach można stwierdzić iż coś jest z tobą nie tak
      P.s portret psychologiczny ocenia się po zbiorze cech a komentarze takich cech nie okazują, twoje domysły nie są raczej podstawą do ich wyłapywania

      Usuń
    5. odp. dla anonimu z g.08.57 > dziewczyno, tak się składa, ze ja nie muszę tutaj "grać" adwokata, bo nim jestem z zawodu, a dla twojej ciekawości, to nie muszę się ujawniać tylko po to, żeby zrobić przyjemność tobie i innym zawistnym, niewychowanym i niegrzecznym osobom, które wypisują żenujące komentarze. Każdy ma prawo napisać swoją opinię nt. stylizacji, ale nie w tak chamski sposób....cyt; "z twarzy jesteś brzydka"...Osoba, która zakłada bloga i staje się osobą publiczną, na pewno musi liczyć się z tym, że nie wszystkim podobają się jej stylizacje. Na blogu ocenia się właśnie stylizacje, a nie urodę. Jeżeli ja zaglądam tutaj i czytam takie właśnie komentarze, które mogą kogoś urazić i zrobić przykrość, to przepraszam, ale szlak mnie trafia, że można być tak perfidnym i pisać w ten sposób. Jeżeli to nie ty pisałaś a ktoś inny, to dlaczego poczułaś się urażona i bronisz innych???. Z tego co widzę, to Estera jest osobą wrażliwą, delikatną i grzeczną , a poza tym, potrafi sama się obronić i odeprzeć ataki "zawistnych anonimów". Dochodzę do wniosku, że najlepiej nie zwracać uwagi na takie głupie komentarze i nie wdawać się w polemikę, bo tak naprawdę, to nie ma z kim polemizować.!!!!!

      Usuń
  9. Faktycznie widać różnicę. Bardzo niewyraźne zdjęcia i nie chodzi mi o tło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miały być niektóre, więc daruj sobie swoją złośliwość ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  10. Płaszczyk masz boski <3 świetna całość ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estelle podaj proszę link do płaszczyka gdyż nie mogę go coś znaleźć. Super zestaw z chęcią skopiowała bym go w całości ;)

      Usuń
    2. Proszę ;) http://www.sheinside.com/Black-White-Houndstooth-Round-Neck-Tweed-Coat-p-144722-cat-1735.html

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. Rewelacyjny płaszcz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny płaszcz :) zarówno mała jak i duża pepitka tak jak u ciebie to ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny płaszczyk i bardzo ładna stylizacja. Widzę także zmianę w zdjęciach, widać różnicę oczywiście na ogromny plus ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wychodzą super. Bardzo mi się tu podobało jednak jedyne co mi nie pasowało to zdjęcia. Teraz wszystko jest już super ;) Pozdrawiam, Ada

      Usuń
  15. przepiękny płaszczyk! w ogóle cały ten zestaw podoba mi się wyjątkowo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja elegancka :) Wyglądasz oszołamiająco :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny płaszczyk, duża pepitka jest piękna :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja! Ślicznotka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podaj proszę link do płaszczyka bo nie mogę go znaleźć na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę oto link ;) http://www.sheinside.com/Black-White-Houndstooth-Round-Neck-Tweed-Coat-p-144722-cat-1735.html

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. Niektóre zdjęcia wyszły bardzo nieostro, ale to kwestia ustawień. Jeszcze kilka sesji i Kuba (bo sądzę, że On robi zdjęcia) nauczy się obsługiwać nowy sprzęt a wtedy to dopiero będą mega zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i bardzo dziękuje za szczerą opinię ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. Boski jest ten płaszcz - IDEALNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Opis brzmi znajomo (26.09.13): http://fashionisminepassion.blogspot.co.uk/2013/09/fashion-jacket_26.html
    Nie ladnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię zdziwić. Po pierwsze nie znam tej blogerki - byłam u niej dzisiaj pierwszy raz po dodaniu Twojego komentarza. A po drugie tekst na temat pepitki jest zaczerpnięty z tego źródła http://www.butyk.pl/blog/7622/trendy/trend-na-jesien-2013-z-new-york-fashion-week-pepitka i przez blogerkę, której adres mi podałaś jest najzwyczajniej skopiowany w całości ;] u mnie jest wyraźnie zaznaczony cytat więc przykro mi, ale nie do mnie powinnaś pisać takie komentarze ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  23. oj wyglądasz cudownie;) bardzo kobiecy, elegancki zestaw:) piękny masz ten płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny płaszczyk! zazdroszczę że potrafisz i możesz chodzić w szpilkach, ponieważ mi wszytskie szpilki zsuwaja się ze stopy:( Super stylizacja, bardzo kobieca, pasuje Ci taki styl. pozdrawiam :) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne zdjecia! plaszczyk super.

    u mnie nowy poscioch :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej jaki jest rozmiar tego płaszczyka ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam pepitki, na kimś mi się podoba ale ja się w takim płaszczu nie widzę. Na Tobie leży świetnie!

    Zapraszam no siebie na nowy post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny płaszczyk kochana <3 Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pepitka - bardzo klasyczny wzór, a wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. prześlicznie wygladasz :) płaszczyk skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny płaszczyk ! Świetnie sie prezentuje w tej stylizacji :-)
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Pieknie wygladasz!
    Nie moge sie napatrzec na twoje wlosy, sa cudownie dlugie jak i lsniace!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń