piątek, 4 października 2013

Wybielanie - Lampa Beyond..


Haloo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was dość nietypowy post na temat zabiegu, któremu poddałam się jakiś czas temu. Chodzi o wybielanie zębów lampą Beyond. Początkowo miałam przed nim troszkę obaw. Były one spowodowane tym, że po wybielaniu zębów m.in Białą Perłą były one strasznie wrażliwie, a efekt był taki sobie. Sposób, któremu się poddałam mile mnie jednak zaskoczył, efekty są rewelacyjne a zęby w ogóle nie są wrażliwie! Wiem, że aż trudno w to uwierzyć, ale to prawda. Z czystym sukieniem mogę go Wam polecić, a mało tego mam dla Was niespodziankę. Firma White&Beauty przygotowała specjalną zniżkę dla czytelników mojego bloga. Wystarczy przy rejestracji powiedzieć, że chce się skorzystać ze zniżki dla czytelników bloga oraz w ankiecie w rubryce: "Skąd dowiedziałeś się o White&Beauty?" wpisać "Blog EstelleFashion". Rabat jest naprawdę zachęcający:
99 zł zamiast 499 zł za zabieg lampą LED
169 zł zamiast 699 zł za zabieg lampą Beyond (ten, który przetestowałam)
Można rejestrować się pod numerem dostępnym na stronie www.white-beauty.pl do końca listopada.




17 komentarzy:

  1. no to teraz czekamy na zdjęcia z meeeega uśmiecham byśmy w końcu mogli zobaczyć te Twoje perełki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi tylko jeszcze nie było okazji go zrobić ;))

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. ja wybielałam metodą tradycyjną u dentysty. przy wybielaniu zęby były bardzo wrażliwe a teraz nie są wcale :) a efekt rewelacyjny :) także warto zainwestować w ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszace... mi by sie przydalo. ja rowniez czekam na zdjecie przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszace...mi by sie przydalo. ja rowniez czekam na zdjecia przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszace... mi by sie przydalo. ja rowniez czekam na zdjecie przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to czekamy az pokazesz efekt :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym się zapytać Cię o regał na buty, który zamieściłaś na swoim profilu na instagramie http://instagram.com/p/eB1ncSF7OL/
    Czy mogłabyś mi powiedzieć czy jest on solidnie zrobiony i co najważniejsze: czy nie chwieje się na boki? :)
    Myśle o zakupie takiego regału i chcę się dowiedzieć czy jest wart kupna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest naprawdę wart uwagi ;) po pierwsze jest dość solidny, jak na tak niską cenę to bardzo dobry jakościowo no i nie chwieje się ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  8. ja tez jestem ciekawa efektu może w końcu zaczniesz sie uśmiechac do tych zdjęc a nie wiecznie posępna mina

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zapomniałaś dodać (dla nie wtajemniczonych) że osoby które mają plomby w przednich zębach raczej nie powinny wybielać zębów gdyż po wybieleniu trzeba by było wymienić plomby na bielsze.Potem znowu gdy zęby wrócą do swojego koloru te bielsze plomby będą widoczne i albo znowu wybielanie ( co nie jest jednak wskazane dla szkliwa) albo wymiana plomb pod kolor swoich zębów.Mnie stomatolog przestrzegała przed wybielaniem......

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta promocja obowiązuje w każdym mieście ? Bo obawiam się , że jak się wybiorę do Opola to mogą mnie wyśmiać że pierwsze słyszą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zniżek można korzystać w salonach w: Lublinie, Katowicach, Bydgoszczy, Toruniu i Stalowej Woli. Pozostałe salony oferują czasami zniżki na grouponie, więc można poszukać ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. Jak trwały jest ten zabieg? Kiedy zęby wracają do poprzedniego koloru? Bardzo proszę o szybkie info. Dzięki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieg należy powtarzać raz na pół roku dla podtrzymania efektu ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń