sobota, 9 listopada 2013

Autumn in burgundy color..


Witajcie Moi Kochani. Kilkudniowa przerwa na blogu była spowodowana chorobą i innymi niechcianymi komplikacjami, ale już do Was wróciłam i mam kolejny post. Motywem przewodnim jest modny, uwielbiany i co jakiś czas powracający do mody wzór, jakim jest kratka. Dzisiaj widnieje on u mnie na koszuli, którą połączyłam z burgundową spódniczką. Ten oto kolor królował na światowych wybiegach już w poprzednim jesienno-zimowym sezonie, jednak w tym roku wspólnie z odcieniem czerwonego wina i koloru bordowego znów wracają i pojawiły się w większości kolekcji prezentowanych przez światowe odzieżowe marki. Burgund to bezprecedensowy must have tego sezonu. Czy w Waszej szafie też jest już coś w tym odcieniu?
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO








Koszula - CHOIES
Spódniczka - River Island
Torebka - OASAP
Buty - Wilady
Zegarek - GUESS

38 komentarzy:

  1. Powiem Ci styl masz swietny! ale jakas rewelacyjna z Twarzy to nie jestes...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) No cóż nie każdemu muszę się podobać, ważne, że podobam się mężowi i kocha mnie taką jaką jestem ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Jak dla mnie Estera jest piękną dziewczyną, nie wiem jaki trzeba mieć tupet, żeby takie głupie komentarze pisać.
      A stylizacja świetna, też mam tą koszulę i bardzo ją lubię :)

      Usuń
    3. Żadna osoba nie będzie podobała się każdemu :D. Jesteś mega sliczna! A koszulę masz świetną <3.

      Usuń
  2. co za baran! Estelle nie komentuj nawet takich wypowiedzi! To jest blog modowy a nie bank twarzy...ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niektórzy ludzie leczą swoje kompleksy wyżywając się na innych i chyba nic na to nie poradzimy :(ale masz racje to po prostu zwykłe barany.. nie ma się co przejmować ;)

      Usuń
  3. Koszula i spódnica są super! :) ale za buty to Cię mega podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczee...nie wiem czemu ale stylizacja mi się nie podoba!Koszula świetna ale nie do tej spódniczki,takie moje zdanie,pozdrawiam i czekam na kolejne posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Estelka!!!! Mocny akcent butów:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale buty :D Świetna koszula :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna nowa grafika na bloga no i pomysł z muzyką jest super od razu lepiej się ogląda takiego posta. Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE those shoes!!!

    http://www.pretyandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez chora juz drugi tydzień i omalo pluc nie wykrztusze... Zestawik super, bardzo fajne polaczenie kolorow<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające włosy :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny set, koszula i spódniczka świetnie wyglądają ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. So great post, love it !!

    http://therubberdoll.com/

    http://instagram.com/therubberdollbypepa#

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz ;) bardzo mi się podoba koszula i buty, ogólnie całość jest super!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz! :) I koszula jest prześwietna! :)
    Nie chciałabym się Tobie narazić i dostać z takie buta, heh :P
    dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula i spódnica świetne! Może buty trochę za ciężkie do tej stylizacji ale ciekawie to wygląda :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne buty i piekne masz wlosy :*
    Zapraszam do siebie www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeej jakie sliczne wloski masz :) dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kratka :) mimo ze jest prawie na kazdym blogu uwielbiam ja :D:D:D

    ps. jestes moze z zabrza badz Twoj maz? moja siostra twierdzi ze Cie zna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pochodzę z Lublina a mój mąż z Rybnika ale to blisko Zabrza jak dobrze pamiętam chyba około 20 km ;) a jak nazywa się Twoja siostra? Szczerze mówiąc z Zabrza znam niewiele osób, ale mój Kuba zna za to bardzo dużo więc możliwe, że mnie kojarzy ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. Te buty są zdecydowanie bardzo odważne, nie wiem czy nie za odważne do reszty stylizacji. Mimo wszystko całość mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  20. Butow nie lubie, ale reszte jak najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zestaw, buty nie w moim stylu, ale fajnie zgrane z zestawem;) jeśli będziesz zainteresowana wzajemną obserwacją to daj znać ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię burgund ;-) świetnie wyglądasz ;-)
    wg mnie buty są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz
    połączenie koszuli i spódnicy boskie !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jesienna stylizacja, podoba mi się spódniczka i koszula a buty trochę mniej, ale ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tutaj ładnie się zrobiło;)) Ps. Buty zarąbiste;D;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty mi się podobają. Góra stroju także, ale połączenie raczej nie bardzo.
    Jeżeli chodzi o burgund to mam tego całkiem sporo w mojej szafie.
    Akurat ten odcień pasuje mi bardzo do karnacji. Tobie z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie tu u Ciebie! Buty są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz dziwne kolana

    OdpowiedzUsuń