środa, 20 listopada 2013

Azjatyckie kosmetyki URBAN CUPID + FILM na temat kosmetyków do makijażu..


Witajcie Kochani. Często w mailach i wiadomościach prosiłyście mnie o to abym pokazała Wam kosmetyki, których używam. Z uwagi na to, że chcę aby blog był interesujący i staram się cały czas go urozmaicać wziełam sobie do serca Wasze prośby i oto jest kolejny post kosmetyczny plus aż dwa filmiki !
W poście skupiłam się głównie na dwóch produktach do makijażu ze sklepu internetowego URBAN CUPID. Znajdują się w nim znakomitej jakości kosmetyki azjatyckie, m.in. popularne ostatnio kremy BB, pudry pielęgnujące skórę, błyszczyki, pomadki i wiele innych wspaniałych kosmetyków. Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć troszkę o dwóch produktach jakie mi bardzo przypadły do gustu i jakimi jestem wprost zachwycona (w obu filmikach także jest ich opis oraz moja recenzja).

IT'S SKIN Prestige Cream D'escargot BB Cream


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA
Krem BB z zawartością śluzu ślimaka (21%) silnie regeneruje i wygładza zmarszczki. Nawilża skórę i rozświetla ją. Krem posiada lekkie krycie przez co skóra wygląda naturalnie, a jej kolor jest jednolity. Posiada także filtr SPF25 PA++. Przeznaczony jest do skóry suchej, normalnej i mieszanej.
Pojemność: 50ml
Cena 119 zł

MOJA RECENZJA
Powiem Wam tak, od kiedy tylko kremy BB pojawiły się na rynku długo poszukiwałam odpowiedniego. Niestety nie znalazłam, ponieważ prawdziwy krem BB powinien idealnie dopasować się do każdego koloru skóry bez konieczności kupowania kilku odcieni na każdą porę roku. IT'S SKIN Prestige Cream D'escargot BB Cream idealnie spełnił wszystkie moje wymagania. Po pierwsze jest bardzo delikatny i jak widać na załączonym wyżej zdjęciu już po kilku sekundach idealnie zgrywa się z kolorem skóry nie tworząc efektu maski. Po drugie nadaje skórze blask i pięknie wyrównuje koloryt tuszując drobne niedoskonałości. Po trzecie nie tworzy efektu maski. Bardzo spodobało mi się także to, że w swoim składzie zawiera śluz ślimaka. Liczne badania potwierdzają, że ma on silne właściwości lecznicze i regeneracyjne. Posiada niezwykle bogatą formułę której efektem jest przyspieszona regeneracja skóry. Wśród drogocennych składników ekstraktu z wydzieliny ślimaka znajduje się: elastyna, kolagen, kwas glikolowy, alantoina oraz m.in proteiny, witaminy i naturalne antybiotyki. Dzięki temu krem sprawdza się idealnie dla osób, które walczą np ze zmianami potrądzikowymi lub z trądzikiem. Ja osobiście takich problemów już nie mam, ale kiedy mam jakąś zmianę zamiast podkładu nakładam ten krem BB i muszę przyznać, że wieczorem, zmiana niemalże znika.
Moja ocena tego kremu w skali od 1 do 10 to 10 naprawdę nie mam mu do zarzucenia nic, ponieważ oprócz drogocennych składników i rewelacyjnego działania także pięknie pachnie a ja zwracam na to bardzo dużą uwagę. Kremik możecie kupić tutaj - KREM BB


PEACH SAKE SILKY POWDER


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA
Wszystkie produkty marki Skinfood są wzbogacone witaminami pozyskanymi z owoców i warzyw. Ten transparentny puder z drobno zmieloną krzemionką, zawartością sake oraz z ekstraktem z brzoskwini, m.in. reguluje wydzielanie sebum, przez co posiada działanie matujące; łagodzi stany zapalne, wyrównuje koloryt cery, zwęża rozszerzone pory. Puder przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry.
Pojemność 15g 
Cena 63 zł

MOJA RECENZJA
Kolejnym azjatyckim kosmetykiem, który skradł moje serce jest transparentny puder. Nim tak samo jak kremem BB jeste zachwycona i tak samo jak długo poszukiwałam dobrego kremu BB, tak samo szukałam też transparentnego pudru, który nie stworzy na mojej skórze efektu "twarzy posypanej mąką". Puder jest rewelacyjny, idealnie matuje skórę a efekt utrzymuje się przez cały dzień i to bez użycia bazy. Skóra po demakijażu nie jest przesuszona jak to niestety bywało wcześniej kiedy używałam innych pudrów, nie jest także zmęczona, wręcz przeciwnie promienieje, jest gładka i nawilżona. Kolejnym atutem jest piękny brzoskwiniowy zapach! Nie wiem, czy kiedykolwiek spotkałyście się z pudrem, który by tak pięknie pachniał bo ja niestety nie. Ten jest mój pierwszy i już wiem, że pozostanie ze mną na bardzo długi czas.
Moja ocena tego pudru w skali od 1 do 10 to po raz kolejny 10. Temu kosmetykowi także nie mam nic do zarzucenia. Możecie go kupić tutaj - PUDER TRANSPARENTNY


KOCHANI ZAPRASZAMY NA DWA NOWE FILMIKI 
Jedna wersja jest dla bardziej wytrwałych ;) Opowiedziałyśmy w niej o wszystkich kosmetykach do makijażu jakich używamy i jakie lubimy: pudry, kremy BB, podkłady, róże, bronzery, cienie do powiek itd. 


Druga wersja natomiast jest dużo krótsza gdyż postanowiłyśmy podzielić nasz filmik na kilka części i nagrać dla Was tym razem same pudry, bronzery, róże, podkłady i kremy BB. Mam nadzieje, że oba się Wam spodobają i znajdziecie w nich coś ciekawego dla siebie.

31 komentarzy:

  1. Spadłaś mi z nieba z tym postem bo też od dłuższego czasu szukam dobrego pudru transparentnego, jak tylko mój się skończy bo teraz mam z kryolanu ale jestem śrdenio zadowolona to kupuje ten bo mnie zachciłaś no i jeszcze tan zapach. A za oglądanie obu filmików biorę się zaraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko a ile kosztuje wysyłka z tej strony i ile trzeba czekać na kosmetyki? Pytam bo ten puder mnie bardzo zaciekawił i jak nie trzeba czekać długo to chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana odsyłam na stronę URBAN CUPID do zakładki "Dostawa i płatności" tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na temat kosztów wysyłki ;) oto link http://urbancupid.pl/content/1-dostawa-i-platnosci
      Kosmetyki są wysyłane z Polski więc na przesyłkę czeka się bardzo krótko. Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. Przesyłka idzie bardzo szybko , wiem bo sama zamawiałam różne kosmetyki z tej strony :) , na prawdę bardzo miła obsługa i pomocna. Jak komuś zależy na ekspresowej wysyłce ( choć i tak ta normalna jest szybka ) to starają się pomóc :). Świetny kontakt. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Przesyłka idzie baaardzo szybko , wiem bo zamawiałam już sporo rzeczy z tej strony , są bardzo pomocni i miły kontakt :) polecam serdecznie !

      Usuń
  3. W czerwonych ustach Ci cudownie widzę, że jeden filmik jest bardzo długi więc teraz obejżę tylko ten krótki ale drugi zostawie sobie na wieczór ;) MIŁEGO DNIA Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki bardzo Was lubię, ale z całym szacunkiem na zdjęciu z drugiego filmiku wyglądacie jakoś starzej. Nie wiem dlaczego? Może przez ten mocny makijaż. Na tym pierwszym filmiku super tylko jeszcze Ania mogłaby mieć troszkę delikatniejszą pomadkę, ale i tak filmiki z chęcią się ogląda bo jesteście bardzo miłe, ładne i dobrze, że filmy są takie naturalne. Pozdrawiam Was serdecznie Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny zdradzicie tego super sprawdzonego sprzedawcę na Allegro :) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) Tyle, że ja nie wiem który to sprzedawca, gdyż to Ania u niego zamawia kosmetyki. Jak tylko będzie to poda link do niego tutaj ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Super :) bardzo dziękuję i również Was pozdrawiam :)) - Paulina

      Usuń
    3. mogłabyc podać nazwę tych małych paletek z cieniami bo nie mogę rozszyfrować nazwy z filmiku :)

      Usuń
    4. Paletki z cieniami to sleek au natural i sleek storm ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    5. kosmetyki Revlonu kupuję tutaj http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20866245 ;)

      paletki to Sleek ;) pierwsza Au Naturel, a druga Storm

      pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. SUPER ;)

    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam, w wolnej chwili zobaczę filmiki. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. azjatycki krem BB to jest to, nie ma porównania do tych, które tworzą marki drogeryjne!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post oraz świetny blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ? :)
    ( napisz u mnie )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uznaje obserwacji za obserwacje gdyż nie zależy mi na sztucznych czytelnikach. Wole mieć ich mniej ale szczerych i zainteresowanych blogiem ;) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ślicznie Ci w czerwonych ustach! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski filmik. Strasznie mi sie podoba ;)
    Pozdrawiam Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super filmiki,świetnie wyglądacie:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie skusiłabym się na ten puder transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto bo jest rewelacyjny <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. Great!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiesz może gdzie kupić ten podkład firmy faberic? Czytalam ze jest rosyjski odpowiednik avonu . Ale nie wiem gdzie znaleźć konsultantke:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz kupić podkład proszę o kontakt ze mną ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Kochana, moze nie widze odpowiedzi ale powiedz ten puder jest sypki prawda?

    OdpowiedzUsuń
  17. o sietafaka ;D sluz slimaka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kosmetyki z tym składnikiem są rewelacyjne naprawdę skóra jest po nich gładka, nawilżona i zregenerowana ;) Pozdrawiam cieplutko i polecam się przekonac - brzmi strasznie, ale pomaga działa rewelacyjnie ;)

      Usuń