czwartek, 21 listopada 2013

Baroque grenade..



Hej Kochani. Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podobają się ubrania z barokowym motywem. Wcześniej kojarzył mi się on przede wszystkim z kolorem złotym, jednak połączenie czerni, granatu i bieli wygląda równie ciekawie. Barokowy trend także w tym roku święci triumfy na pokazach największych domów mody. Przepych, bogactwo zdobień, biżuteryjna ekstrawagancja, klasyka w królewskim wydaniu. Jeśli tej jesieni stawiacie na elegancje, to dodajcie jej barokowego charakteru. Sweterek z tym modnym motywem połączyłam, z klasyczną i elegancką spódniczką w identycznym kolorze jak wzory. Dodatki do takiego zestawu możecie dobierać przeróżne, ja postawiłam na eleganckie botki ze spiczastym czubkiem, małą kwadratową torebkę oraz śliczną ręcznie robioną bransoletkę. MIŁEGO POPOŁUDNIA KOCHANI.








Sweter - SheInside
Spódniczka - Insania
Bransoletka - LaTuli
Torebka - CHOIES
Botki - Zara

64 komentarze:

  1. wow przepięknie! uwielbiam kolor chabrowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) piękna spódnica i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Esti wyglądasz kwitnąco :) piękna stylizacja, cudne połączenie kolorystyczne :) :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Buty też mi się strasznie podobają są piękne i w życiu bym nie pomyślała, że mogą tak ładnie pasować do spódniczki.

      Usuń
    2. Mi też strasznie spodobały się te botki ;) byłam dzisiaj na stronie Zary i niestety ich nie ma :( czy to jest tegoroczna kolekcja? Mam nadzieje, że tak ponieważ długo szukałam podobnych. POZDRAWIAM Ola

      Usuń
    3. Botki pochodzą z kolekcji 2011, ale możecie ich spokojnie szukać na Allegro, ponieważ zapewne będą jeszcze do kupienia ;) Pozdrawiam cieplutko Estera

      Usuń
  5. przepięknie :) i ten kolor <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej♥ Jest pięknie
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zestawienie ! Bosko wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale cudownie wyglądasz ;) Jestem zachwycona. Barokowe wzory widziałam zawsze złote w połączeniu z czernią ale te faktycznie wyglądają jeszcze lepiej. Poza tym cudowne masz ostatnio zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Fantastyczne połączenie ale nogi, zwłaszcza z przodu wyglądają trochę jak kołki, w sensie że nie są zgrabne a takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za szczerą opinię ;) Sama nie wiem dlaczego moje nogi tak wyglądają. Na pierwszym całościowym zdjęciu są normalne, a na kolejnych po prostu tak dziwnie się ułożyły ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Swietny zestaw! Botki mnie zauroczyły <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zestaw i cudowna kolorystyka. Nogi do nieba! Cudnie moja droga prezentujesz się w mini. Ja także lubię barokowe wzory. Są bardzo szlachetne. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne buty!! A kolory są boskie ładnie wyglądasz w chabrowym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirujesz kochana, inspirujesz :) Zestaw na 5 z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love that shade of blue! It looks beautiful with your blonde hair!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, sweter jest niesamowity, a całość połączyłaś idealnie! Fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten kolor ! elegancko i z klasą, spódniczka ma świetny krój a sweterek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw. Robi wrażenie. Spódnica jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny, mocny kolorek ;-) cudnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog oraz interesujące posty :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    ( napisz u mnie )
    Pozdrawiam
    Karolajnaa.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;) Tak jak już pisałam kilka razy w odpowiedzi na tego typu prośby obserwacja za obserwacje nie wchodzi w grę, gdyż mi nie zależy na "pseudo czytelnikach" tylko na takich, którzy obserwują mojego bloga, ponieważ im się on naprawdę podoba. Pozdrawiam

      Usuń
  20. Piękna kolorystyka zestawu ! Świetna spódniczka i fajnie pasuje z tym sweterkiem w barokowy wzór :-) Botki są fantastyczne !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za mile słowa:)
    stylizacja rewelacyjna no i bardzo się ciesze ze znalazłam Twojego bloga:)
    Pozdrawiam
    Alex
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno mnie tu nie było, ale żałuję teraz bardzo. Wyglądasz fantastycznie, a spódniczka jest wręcz nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie to razem zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. omg wygladasz olsniewajaco!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne połączenie!!!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastic!!! really a great outfit!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo kobiecy strój, super, brak słów

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Botki mają obcas 11 cm ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  29. Wow, really amazing look!
    Maybe you want to follow each other? :)

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! What an amazing look! Love the whole combination!
    Kisses and hugs!
    Mónica
    MFABlog en www.elblogdemonica.es

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz!! super kolor :-) świetne botki!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Do twarzy Ci w niebieskim kolorze, naprawdę bardzo mi się podoba ten zestaw jak i prawie Twoje wszystkie. Zawsze tak ślicznie wyglądasz, że aż zazdroszczę i nie mogę się napatrzeć ;) POZDRAWIAM Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak bajecznie to zestawiłaś!!! wspaniale ci w takim kobaltowym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne połaczenie, kobal to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nieziemskooo !!! :* nie no świetne połączenie ubioru pasuje do Ciebie niebieski :)pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie! do twarzy Ci w tym kolorze:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  37. Estetka skąd masz doczepiane włosy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doczepiane.pl polecam bo są rewelacyjnej jakości <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  38. Wyglądasz genialnie , bardzo kobieco , elegancko i sexi .. z przeogromną przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) o obserwację nie prosiłam ale bardzo się cieszę, że mój blog Ci się podoba ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  39. świetna spódniczka :)
    stylizacja na 5+! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam kolor chabrowy także jak dla mnie stylizacja super:) a włosy to Twoje naturalne?? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mój ulubiony kolor <3 ślicznie wyglądasz :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylówa, świetne buty, świetna La Tuli <3

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Kochana :) właśnie jestem tu po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni, przy tym sweterku na stronie sheinside znalazłam twoją stylizację, strasznie podoba mi się to połaczenia jak i ten sweter przede wszystkim. Chcialabym pierwszy raz dokonać zamówienia z tego typu strony, właśnie ten sweter jednak trochę się obawiam, napisane jest one size? jednak czy na osobe rozmiar M będzie pasował? według podanych poniżej wymiarów wydaje mi się, że tak ale piszę do Ciebie bo nie wiem czy może jakoś nie zaniżają tych wymiarów na stronie, czy sweter jest dosyć elastyczny :) no i ogólnie chciałabym poznac twoją opinię :)
    Byłabym wdzięczna za odpowiedź i pomoc :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń