środa, 27 listopada 2013

Casual elegance..



Witajcie Kochani. W tym  sezonie futra oraz futrzane dodatki powracają do łask. Od zawsze kojarzone są z luksusem oraz nieprzemijającą elegancją. Ja długo nie byłam do nich przekonana jednak ostatnio skusiłam się na kożuch z futrzanymi rękawami i uważam, że był to bardzo dobry wybór po pierwsze dlatego, że pasuje on zarówno do stylizacji eleganckich, jak i codziennych (taka opcja także pojawi się niedługo na blogu) a po drugie jest naprawdę bardzo ciepły. Takl jak wspomniałam dzisiaj występuje w stylizacji eleganckiej, w której drugim elementem jest śliczna sukienka marki PresKA, która łączy w sobie dwa trendy - kratkę oraz skórę. Do całej stylizacji dobrałam bardzo eleganckie botki ze sklepu internetowego BALDOWSKI.pl. W sklepie tym znajdziecie doskonałej jakości buty produkowane z włoskiej skóry. Moimi nowymi botkami jest wprost zachwycona, ponieważ nie dość, że są piękne to jeszcze jak na tak wysoką szpilkę bardzo wygodne. Jak się Wam podoba taki zestaw? Wolicie oglądać posty eleganckie czy raczej codzienne? POZDRAWIAM CIEPLUTKO !







fot. A PIECE OF ANNA

Kożuszek - CHOIES
Sukienka - PresKA / tutaj
Torebka - CHOIES
Botki - BALDOWSKI / tutaj

37 komentarzy:

  1. Fajny i stonowany zestaw. Sukienka mocno nawiązuje do Burberry, ma o jedną ciemną linię za dużo, to jest jedyne co mi tutaj nie gra ;) reszta super!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie piękne botki! Powiedz jaką wysokość szpilki mają te botki bo są taklie śliczne, że chyba się na nie skuszę. I to jest prawdziwa skóra prawda? Aha i jeszcze jedno pytanie czy naprawde są takie wygodne jak piszesz? Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki mają 13 cm szpilkę. Tak jest to prawdziwa skóra i naprawdę są takie wygodne ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, botki zwrocily moja uwagę jako ze lubie tak perfekcyjnie wykonane buty:) świetny model:) no i piękne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie, bardzo podoba mi się ten kożuch z futrzanymi rękawami. Ja osobiście zdecydownie wole Ciebie w wersji eleganckiej ;) Pozdrawiam Cie serdecznie Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię i również serdecznie Cię pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Ach ta krateczka :) Pięknie:) No i cudne buciki :* Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również się nimi zachwycam więc teraz będą często gościły w stylizacjach.. ;) Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

      Usuń
  7. Sukienka nie za bardzo mi się podoba. Coś mi w niej nie gra :p Natomiast płaszcz jest śliczny, a buty po prostu perfekcyjne! No i nasz Lublin w tle ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ KOCHANA :) Bardzo elegancko, szykownie i z klasą :) Wszystko, co najlepsze! A ta sukieneczka jest FANTASTYCZNA :) Piękny fason, świetnie leży :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się tu podoba ! Sukienka idealna i bardzo oryginalna, a kożuszek jest cudowny ! Bardzo fajne są też botki i torebka :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka podoba mi się, kożuszek też oraz buty i torebka > wszystko jest idealnie dobrane a zdjęcia śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się, że post się podoba ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Buty i torebka są boskie ;)):P
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  12. Botki są cudne !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka i cudowny płaszcz:) całość wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja i te włosy powiewające na wietrze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka, myślałam że to koszula od Burberry! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka ;-)
    świetnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka! BArdzo ładnie wyglądasz w tym zestawieniu ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się wprost zakochałam z tej sukience <3 ! Bardzo ładna i gustowna stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW jak pięknie, jestem pod wrażeniem > pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna torebka i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś kurą domową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurą domową? Co to w ogóle za określenie nie lubie go.. to, że gotuje i dbam o czystość we własnym domu pomimo pracy i innych obowiązków to nie oznacza, że jeste kurą domową a raczej świadzcy o dobrej organizacji i o tym, że lubię mieć wszystko zaplanowane i zrobione. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. botki sa przepiekne, jak i cała stylizacja;) uwielbiam Twój styl.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość bardzo szykowna. Ty śliczna na zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń