poniedziałek, 25 listopada 2013

Elegance on sports..



Witajcie Kochani. Dzisiejesza stylizacja to kolejna z serii codziennych. W takich zestawach stawiam przede wszystkim na wygodę a jesienią oraz zimą także na to, aby było mi ciepło. Kurtki puchowe długo już nie wychodzą z mody, zmieniają się tylko fasony i materiały z których są wykonane. W obecnym sezonie tego typu kurtki możecie znaleźć w wielu sieciówkach. Ja swoją z dzisiejszego posta kupiłam w seklepie internetowym LaRedoute i muszę przyznać iż mimo jej niepozornego wyglądu jest naprawdę bardzo ciepła. Nie wiem co Wy sądzicie na ten temat ale ja bardzo lubię łączyć różne style, dlatego też tym razem do "dresowego" ślicznego kompletu z ćwiekami postanowiłam dobrać botki a'la lita. Jak się Wam podoba? POZDRAWIAM CIEPLUTKO.







Kurtka - LaRedoute
Spodnie i bluza - LuLuLi
Torebka - OASAP
Buty - martofchina

48 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja♥ Lity!!*.*
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem troszkę nudno - jak dla mnie, oczywiście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię ;) Takie "nudne" codzienne zestawy też mają swoich zwolenników więc staram się w postach dotrzeć do każdego i pokazać różne propozycje tego jak ubieram się także na co dzień ;) Pozdrawiam i życzę udanego dnia

      Usuń
  3. ale świetne spodnie i bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu tak dziwnie rece, dlonie trzymasz? glupio to wyglada, lepiej je naturalnie rozluznij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego uważasz, że to jest dziwne trzymanie rąk? Jak dla mnie są normalne ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia

      Usuń
    2. no jak na co dzień trzymasz ręce jak manekin to ok....

      Usuń
  5. Wlosy Twoje?:) jakies takie dluzsze:) swietny Zestaw:) lubie takie proste outfity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższe Kochana bo mam doczepiane pasemka ;) Można je zamówić na www.doczepiane.pl włoski są naturalne i rewelacyjnej jakości ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. kurtka w kolorze wina hit ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! super kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koachamy ćwieki:-) Świetna stylizacja idealnie skompletowany zestaw :-) Zapraszamy do nas Łukasz i Piotr
    http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/2013/11/parachute-youth-awake-now.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega! mi się bardzo podoba!
    też się zaopatrzyłam w takową kurteczkę ale z sieciówki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurteczka:) ladne zdjęcia, nie wiem czy cos zmieniałaś w makijażu ale wyglądasz bardzo świeżo i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz fajną kurteczkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie jak zwykle wyglądasz ! Świetne buty i bardzo ładny kolor kurtki :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Me encanta el negro, y combinarlo con la cazadora burdeos, genial !!! muy bonitas las fotos
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bordowa kurteczka jest świetna, i w moim ulubionym kolorze :) A ja swojej kurtki wciąż nie znalazłam, chyba jeszcze dla mnie nie uszyli :P hehe A lity uwielbiam... ostatnio ze swoimi nie mogę się rozstać :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, choć litów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stonowany zestaw, w którym wyglądasz równie świetnie jak w pozostałych. W samej czerni wyglądasz świetnie, bordowa kurtka jest fajnym przełamaniem :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurteczka jest super i ma piękny kolor <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,
    Jak zwykle super stylizacja :)

    Mam pytanie z innej beczki (mam nadzieje, że mi odpowiesz, bo bardzo mi zalezy :) )
    A mianowicie skąd masz konkretnie torebke puzderko, beżową ,pikowaną ze złotymi dodatkami?
    Wiem jaka firma, bo jest podpisane ale nigdzie nie mogę jej znaleźć na ich stronie, prosiłabym Cię bardzo o linka do jej zakupu.
    Będę bardzo wdzięczna, ponieważ mega mi się podoba a potrzebuję ją na "już" na wesele konkretnie na poprawiny :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ta torebeczka jest niestety dostępna tylko w sklepie stacjonarnym i nie można jest dostać w internecie, ale jak wpiszesz w allegro "puzderko" to na pewno będziesz miała ogromny wybór i znajdziesz podobną lub nawet taką samą ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź.
      Już wpisywałam w allegro i nic mi się nie spodobało jak właśnie ta torebka :)
      Szkoda, że jest dostęona tylko w stacjonarnym sklepie :(

      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Zestaw wygląda świetnie, fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetne stylizacje, wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą. W tej stylizacji masz chyba jaśniejszy makijaż niż zawsze- to świetny wybór, wydaje mi się, że powinnaś zrezygnować z ciemnej kreski na rzecz czegoś delikatniejszego :) I jedyne zastrzeżenie jakie mam- zrezygnuj z dopinek! Masz śliczne swoje włosy, ładny kolor, dobra długość. Marzenie. A dopinki- odróżniają się kolorem troszkę i sprawiają, że włosy Cię tak nienaturalnie obciążają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za opinię i ciepłe słowa ;* Zgadza się w tej stylizacji makijaż jest delikatniejszy.
      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia.

      Usuń
  21. te spodnie świetnie na Tobie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy to zasluga czerni ale chyba schudlas :) fajniutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy stylizacje w kurteczkach, a tylko ja ciągle zamawiam krótkie sukienki :D Kurczę chyba czas gromadzić zimową garderobę ale to słoneczko za oknem jakoś mnie tak nakręca :) Pięknie kochana wyglądasz i cudna tra kurteczka <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post!!
    Kisses!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie proste zestawy. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz genialnie! Cudowne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, zestaw jest stonowany i przy tym wyszło elegancko. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń