niedziela, 3 listopada 2013

Friendly and warm autumn..


Witajcie Kochani. Korzystając z ładnej pogody mam dla Was w zanadrzu jeszcze kilka stylizacji na cieplejsze dni. Tym razem po raz kolejny postawiłam na hit tego sezonu czyli kratkę. Zagościła ona na kurteczce. Postanowiłam połączyć ją z kolejnym trendem jakim jest pikowana spódniczka. Aby zestaw nie był nudny dołączyłam do niego panterkowe lita oraz czerwoną torebkę z ćwiekami i ulubiony złoty zegarek. Jak się Wam podoba takie połączenie?
MIŁEGO DNIA KOCHANI !








Kurtka - VjStyle
Koszula - VjStyle
Spódniczka - CocktailShock
Zegarek - GUESS
Torebka - CHOIES
Buty - DeeZee 

43 komentarze:

  1. również uwielbiam kratkę, całość bardzo mi się podoba, jedynie buty nie w moim guście...

    do siebie zapraszam na zebrę :) http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie...czerwona kratka, do pikowanej spódniczki, blond włosy i do tego panterka. Słyszałaś o tym, że co za dużo to nie zdrowo? :) Ja rozumiem, że blogerki dostają sporo rzeczy za darmo, a w zamian za pokazanie ich w stylizacjach, ale bez przesady.
    Lubię Twojego bloga i na niektóre Twoje stylizacje jestem wręcz chora, są takie przepiękne! Jednak dzisiejszy post mi się stanowczo nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja ! śliczne zdjęcia :) pięknisia :D :p
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw <3 bardzo podoba mi się ta spódniczka i kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką masz długość spódniczki Esterko? Czy ona się ładnie układa tzn chodzi o to czy jest sztywna czy taka lekka, bo te lżejsze z cienkiego materiału układają się źle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość mojej spodniczki to 45 cm :) Tak jest ona wykonana ze sztywnego materiału i ładnie się układa :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. Jest okej , poza połączeniem kraty i pasterki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne masz wlosy! A kratke uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz, uwielbiam twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, kurteczka genialna, tak jak i torebka ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. coś pięknego;)
    jakie Ty masz nogi ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, mnie się wszystko podoba, nawet buty > pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. spódniczka jest świetna :) uwielbiam pikowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się wszystko, jedynie zmieniłabym buciki ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie i powiem Ci, że nawet te buty tutaj pasują;) Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw jest bardzo dobrze dobrany, zmieniłabym tylko buty na parę jednolitego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cute look!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz! Wszystko ładnie ze sobą współgra a kurteczka i spódniczka są cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebka i spódnica, reszta troszeczkę nie w moim stylu, ale na Tobie wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie, podoba mi się ta kraciasta kurteczka, jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno mnie tu nie było i widzę zmiany w wyglądzie bloga - bardzo na plus :)
    A stylizacja jak zawsze świetna! Bardzo fajna kurteczka i te Twoje włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest rewelacyjna ! Masz śliczne włosy :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. włoski masz śliczne:>>> dbaj o nie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna jest ta kurtka, bardzo ciekawy zestaw.
    ps. Czy to Twoja aukcja, czy ktoś wykorzystał Twoje zdjęcia? http://allegro.pl/pepitka-spodnica-kontrafaldy-nowa-j-simple-majdan-i3677695208.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kurtka. Krata zdecydowanie rządzi w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. poprostu cudownie! bardzo, bardzo mi się podoba:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja kurtka bardzo urocza! Czerwony ma moc

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz ;-)
    masz piękne włosy :))
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lity w panterkę nie pasują do kurtki w kratkę :) Ale jest ok,Nawet bardzo ok :) Spódniczka + torebka= genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń