piątek, 29 listopada 2013

Neon coat ..



Witajcie Moi Kochani. Tym razem przygotowałam dla Was propozycje w której pierwszoplanową rolę gra neonowy płaszcz. Takie ubrania pokazują, że jesień wcale nie musi być nudna a pastele i neony nie muszą zagościć na dnie naszej szafy. Płaszcz który mam na sobie ma same plusy, po pierwsze rozpromieni i nada wyrazu każdej nawet najbardziej klasycznej stylizaji. Po drugie jest bardzo ciepły więc idealnie nadaje się na chłodniejsze jesienne dni. Po trzecie pasuje zarówno do stylizacji codziennych jak i wyjściowych. Tym razem połączyłam go z sukienką w pepitkę, która także pochodzi z jesienno/zimowej kolekcji i jest bardzo ciepła. Dodatki jakie dobrałam to małe neonowe puzderko oraz znane Wam już z ostatniego posta botki marki BALDOWSKI, które po raz kolejny sprawdziły się idealnie. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENUD ;)












Płaszcz - SheInside
Sukienka - SheInside
Botki - Baldowski
Puzderko - Ochboutique


Jeśli jeszcze nie widzieliście zapraszam Was na nowy filmik na kanale youtube.Mam nadzieje, że się Wam spodoba. Już jutro kolejne nowości i niespodzianka więc śledxcie nas na youtube <3

57 komentarzy:

  1. Śliczne masz te buty *.*
    Ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie na nowy post http://sialalala96.blogspot.com/.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod mega meeeeeega wrażeniem ! płaszcz jest nieziemski... oddawaj :P
    wyglądasz obłędnie :****

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna blogerka go zestawiłą tak ze ja pogrubił , Ty to swietnie dobralas!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod mega meeeeeega wrażeniem ! płaszcz jest nieziemski... oddawaj :P
    wyglądasz obłędnie :****

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful look!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka i płaszczyk - prześliczne kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Płaszczyk ma rewelacyjny kolorek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Magia! Piękne kolory! Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia fotograf zna się na rzeczy :D o wiele lepsza jakoś i ty na zdjęciach wychodzisz o wiele ładniej :D :P
    Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zna się zna ;) co do zdjęc to w końcu zastosowałam się do Waszych rad i zaczełam się na nich uśmiechać - jak widać pomogło ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. wyglądasz fantastycznie ! płaszcz jest rewelacyjnym przełamaniem czerni i bieli a także nadaje pełni koloru na jesienne dni , pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się spodobało połączenie pepitki i żółci! Cudowny płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bajka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten płaszcz MUSI świecić w nocy, nie ma siły ;) pasuje Ci w punkt. Dla mnie całość na dużym plusie, podoba mi się pomimo totalnej nieszablonowości.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk i torebka, śliczny kolor jak słoneczny blask i ładnie Ci w tym kolorze...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;* Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)

      Usuń
  15. ślicznie połączyłaś pepitkę z tym neonowym płaszczykiem, cudnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest rewelacyjny. Pięknie w nim się prezentujesz. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie możecie robić nawet dłuższe filmiki bo wcale nas nie zanudzacie:) przyda mi się Wasza recenzja, ponieważ jestem w trakcie poszukiwań dobrych kremów do buzi, jednak jeszcze nie trafiłam na taki który byłby dla mnie idealny. Może przetestuję te dwa z Soraya (matujący i nawilżający). Teraz jestem w trakcie testowania kosmetyków Oriflame, jednak mnie nie zachwyciły. Mam nadzieję że w końcu trafię na jakąś perełkę ;) pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie każdemu chce się oglądać takie długie jak nasz ostatni 44 minutowy więc postanowiłyśmy dlatego robić troszkę krótsze. Jednak będą też i takie długie bo nie wszystko da się podzielić na kilka części ;) Te marki Soraya naprawdę polecam bo zarówno jeden jak i drugi naprawdę sprostały moim dość wygórowanym oczekiwaniom więc powinnaś być zadowolona ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. Kochana przy oglądaniu filmików nie mogę się napatrzeć na Ciebie jaką jesteś radosną i pozytywną osóbką :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że filmiki tak Ci się podobają. Dziękuje za miłe i ciepłe słowa to naprawdę bardzo motywujące ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. Płaszczyk jest świetny i wraz z torebką tworzą idealny duet ! Bardzo się cieszę, że wybrałaś taki intensywny kolor ! Botki są piękne !
    Dziękuje bardzo za odwiedziny i miłe słowa :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. płaszczyk jest świetny ale jeszcze lepsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your vibrant neon coat and the chic houndstooth dress, so pretty. Following with GFC

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja!!! naprawde zrobiła na mnie wrażenie, idealnie wszystko zestawilas ze sobą:)
    zapraszamy do nas!! enjoyourfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nice look :)

    www.shareasecretmag.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Ja już ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ogromnie szczęśliwa, że pastele oraz neony zostały doecenione także jesienią i zimą :) Płaszczyk jest przeuroczy, doskonale ożywia sukienkę w pepitkę :) A Twoimi włosami jestem co raz bardziej oczarowana, aż mam ochotę je dotknąć :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny płaszczyk! sukienka oczywiście też :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  27. Esterko jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji, ślicznej figury i włosów, też mam blond i czasami kręcę, możesz mi polecić dobry lakier do włosów? Jakich Ty używasz? Ostatnio miałam Loreal Elnet i wysusz mi włosy, robi straszne kołtuny;-) Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje to naprawdę niezmiernie miłe ;* Kochana ja testuje różne lakiery obecnie mam SAYOS VOLUME ale kupuje różne, nie mam swojego ulubionego ;) Bardzo dobre są też lakiery marki NIVEA ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. Wyglądasz świetnie, buty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny płaszczyk
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna stylizacja, slicznie wygladasz :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne masz włosy i stylizacja też bardzo mi się podoba:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszczyk wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pepitko idealnie się zgrało z neonem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gorgeous outfit, the coat looks great with the clutch.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  35. mozna link do plaszczyka?:))

    OdpowiedzUsuń