sobota, 16 listopada 2013

Perfect autumn baseball.



Hej Kochani! Nie wiem jak u Was, ale w Lublinie jesień płata figle. Raz jest ciepło i słonecznie, raz zimno i pada deszcz. Na taką zmienną pogodę znalazłam idealną bejsbolówkę, którą specjalnie dla ROMWE zaprojektowała znana Was pewnie blogerka Maffashion. Bejsbolówki powróciły do Nas już w ubiegłym, sezonie i pokochało je wiele osób. To powrót do lat 70-tych i 80-tych, kiedy takie kurtki były bardzo popularne. W mojej szafie jest to trzecia tego rodzaju rzecz, ale jedyna nadająca się na jesień. Dwie pozostałe kupiłam w Stradivariusie oraz sklepie internetowym CHOIES, jednak one sprawują się w sam raz jako bluza, ponieważ do kurtki wiele im brakuje. Bejsbolówka, którą mam dzisiaj na sobie urzekła mnie jeszcze tym, że bardzo lubię skórzane dodatki a ona posiada takie właśnie białe rękawy oraz specyficzny i niepowtarzalny wzór na plecach.
Jesienią i zimą wręcz nie cierpię kiedy marznie mi głowa, dlatego też kiedy tylko zbliża się ten sezon zaopatruje swoją szafę w ciepłe i modne czapki. Tą którą mam dzisiaj na sobie dostałam w tamtym roku od Męża, a kupił ją w C&A. Bardzo ją lubię i cenię za to, że w zimie jako jedna z niewielu czapek potrafi dobrze ogrzać moją głowę. Kolejnymi elementami stylizacji są cieplutkie i nietuzinkowe mulkuki od LoveToShoes. Uwielbiam ten sklep, za to, że mają w swojej ofercie buty, których nie spotkam na nogach co drugiej osoby. Krótko wspominałam już w filmiku na youtube o tych bucikach, ale dla tych, którzy nie oglądali powiem, że to jeden z lepszych wydatków z tego względu, że buty tak jak pisałam są ciepłe a oprócz tego mają lakierowaną powłokę, które będzie chroniła przed wstrętnym mokrym śniegiem i deszczem. Dodatkowym atutem jest ozdoba w postaci łańcucha. Idąc tym krokiem do stylizacji dobrałam bransoletki oraz bluzę, która tym razem posłużyła mi jako sukienka, także ze skórzanymi dodatkami, którą wprost uwielbiam i często w niej chodzę. Może Wy też tak macie, że mimo pełnych szaf jest kilku "ulubieńców", z którymi nie możecie się rozstać? MIŁEGO DNIA ORAZ CAŁEGO WEEKENDU KOCHANI!










Czapka - C&A
Bejsbolówka - ROMWE
Bluza - UNI4M
Torebka - Sagan
Bransoletki - Granashop
Mukluki - LoveToShoes

59 komentarzy:

  1. Planujecie z mężem dziecko teraz :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale to nasza prywatna sprawa ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej soboty

      Usuń
    2. Chyba niektórym się wydaje, że powinnaś opowiadać całe życie na blogu bo w końcu to blog o życiu a nie o modzie (oczywiście to żart). Ciekawość prowadzi do zguby ;)

      Usuń
    3. Czym masz tutaj pomalowane usta bo wyglądają tak naturalnie?

      Usuń
    4. Usta mam tutaj pomalowane podkładem, a na nim balsam do ust miętowy CARMEX ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Kolejna świetna stylizacja. Tą bejsbolówkę widziałam u kilku blogerek, ale tylko Tobie i Maff udało się stworzyć z nią naprawdę ciekawy i fajny zestaw. Oby tak dalej ;) Również życzę Ci udanego weekendu i pozdrawiam serdecznie Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Esti jak cudnie wyglądasz ! a jakie noooooogi :) Buźka :*
    piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bejsbolówka i cudna czapa! Ale co do bucików jakoś średnio jestem przekonana. Poza tym super stylizacja, bardzo w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie!
    A ostatni filmik z haulem zakupowym- rewelacyjny!!! I ten ciągły uśmiech na buźce :)!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! wszystko okej, ale te buty jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się czapka jest super!! ;) Wiesz może czy jest jeszcze dostępne w C&A?

      Usuń
    2. Niestety nie wiem czy jest jeszcze dostępna, ja dostałam ją w tamtym roku na jesień więc pochodzi ona z kolekcji jesień/zima 2012/2013. Może poszukaj w internecie np. na allegro ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Wyglądało pięknie :D a buty naprawdę świetne, niebanalne pozdrawiam Coralii :*
    Zapraszam tez do siebie -> coralii.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw wygląda świetnie, ale najbardziej w oczy rzuciła mi się czapka - pasuje Ci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nogi <3 Co zrobiłaś, że tak ostatnio schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowo jem i troszkę ćwiczę ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Bejsbolówka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bejsbolówka i czapka najbardziej mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest ta bejsbolówka zaprojektowana przez Maff? :D Świetne buty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, jest to bejsbolówka zaprojektowana przez Maffashion dla ROMWE ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. co to są rajstopy???? Rozumiem,że bluza służy za sukienkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to są bardzo grube rajstopy - 100 z Gatty, które są grubsze niż niektóre leginsy ;) W poście jest napisane, że tym razem bluza służyła za sukienkę. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Jak dla mnie, to jeden z najlepszych Twoich zestawów. Świetnie do Ciebie pasuje taki styl :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja:) jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie wygladasz nap[rawde , nie wiem ile masz lat ale tu wygladasz na 20;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjecia śliczne + fajna czapka ^^
    obserwuję i zapraszam do siebie :*
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. "Hej Esterko :) mam do Ciebie pytanie, skąd bierzesz pieniążki aż na takie zakupy? Rozumiem że zarabiasz ale aż tyle? To gdzie Ty pracujesz?
    Nie jest to złośliwy komentarz, po prostu jestem ciekawa i w sumie Ci zazdroszczę bo ja po wypłacie, gdy ureguluję szkołę i rachunki, zostawię sobie na życie, to na zakupy ciuchów mam góra 200 zł które i tak nie zawsze wydaję na coś ubraniowego...O tylu rzeczach na raz które pokazałaś mogę tylko pomarzyć...
    Myślę że nie tylko ja jestem ciekawa więc bardzo bym chciała żebyś szczerze odpowiedziała :)
    Rozumiem też że czasem coś dostaniesz od firm z którymi współpracujesz ale pamiętam że i na samym początku miałaś dużo nowości z takich zwykłych sieciówek, a wiem co mówię bo zaglądam tu od początku ;)
    Pozdrawiam Cie
    Monika"
    Podbijam pytania :) Licze na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Moniko :) bardzo Cię przepraszam, że nie odpisałam wyraźnie musiałam po prostu zapomnieć :) jeżeli chodzi o ubrania to zawsze byłam pomysłowa oraz pracowita i potrafiłam się zatroszczyć o swoje potrzeby także te ubraniowe :) pracowałam jako konsultantka w wielu firmach, dorabialam przy roznoszenie ulotek, byłam hostessa itd. Teraz pracuje a na dzień dzisiejszy współpracuje też z wieloma firmami od których w wynagrodzeniu za zdjęcia dostaje wybrane przeze mnie ubrania i tu cała tajemnica :) Chcieć to móc ;) jeszcze dwa lata temu mogłam sobie pomarzyć o tylu ubraniach, ale jak się ma dobry plan i chęci to wszędzie można coś osiągnąć ;) trzeba tylko coś robić bo samo niestety nic z nieba nie spada. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. Hej Moniko :) bardzo Cię przepraszam, że nie odpisałam wyraźnie musiałam po prostu zapomnieć :) jeżeli chodzi o ubrania to zawsze byłam pomysłowa oraz pracowita i potrafiłam się zatroszczyć o swoje potrzeby także te ubraniowe :) pracowałam jako konsultantka w wielu firmach, dorabialam przy roznoszenie ulotek, byłam hostessa itd. Teraz pracuje a na dzień dzisiejszy współpracuje też z wieloma firmami od których w wynagrodzeniu za zdjęcia dostaje wybrane przeze mnie ubrania i tu cała tajemnica :) Chcieć to móc ;) jeszcze dwa lata temu mogłam sobie pomarzyć o tylu ubraniach, ale jak się ma dobry plan i chęci to wszędzie można coś osiągnąć ;) trzeba tylko coś robić bo samo niestety nic z nieba nie spada. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie sie prezentujesz;) i ta czapa;)

    OdpowiedzUsuń
  24. czapka jest świetna! w tamtym roku miałam podobną iii..zgubiłam;/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna ta bejsbolówka :) wcześniej jakoś mi nie przypadła to gustu a tu takie zaskoczenie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw! Wszystko mi się podoba. Czapka najlepsza!:) Pozdrawiam cieplu

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw. Czapka najlepsza!:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. oddawaj mi wszystko co masz na sobie <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny outfit, świetnie wyglądasz. Zapraszam do siebie. http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/autumn-elegance.html

    OdpowiedzUsuń
  30. genialna bejsbolówka,bluza jako sukienka....hmmm super!;))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz :) idealna czapka! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. czapka jest super, uwielbiam pompony ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Esterko wyglądasz SUPER, cała stylizacja idealnie pasuje na jesienną pogodę, a czapa z tym pomponem jest świetna...:)*

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja świetna ! A czapka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ps. jak będziesz się chciała kiedyś pozbyć tej bluzy daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny płaszczyk, idealna czapka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze zdjęcie jest takie piękne, subtelne!!

    OdpowiedzUsuń