sobota, 23 listopada 2013

Perfect boyfriend pants..



Kochani ostatnimi czasy z eleganckich zestawów postanowiłam przerzucić się i pokazać Wam stylizacje jakie przygotowuje na co dzień. Bardzo lubię spodnie a'la boyfriend i kilka takich par w szafie posiadam. Od dłuższego czasu polowałam jednak na jasne z dziurami i taki oto piękny egzemplarz znalazłam w River Island. Wielkimi krokami zbliża się do nas zima więc pewnie niedługo pójdą w odstawkę ale mam nadzieję, że ta okropna pora roku (no może z małymi wyjątkami szaleństwa na desce na ośnieżonym stoku w naszych pięknych Tatrach, które co roku odwiedzamy z Mężem i przyjaciółmi) szybko minie i nadejdzie wiosna a wtedy będe mogła się nimi znów cieszyć. Jak zapewne już zauważyliście uwielbiam wszelkiego rodzaju płaszczyki, a jeżeli mają pikowane skórzane rękawy to nie potrafię przejść obok nich obojętnie. Ten, który mam na sobie jest uszyty na podobieństwo mojego czarnego płaszcza z Zary, który kupiłam w tamtym roku i powiem Wam, że nie różni się niczym poza tym, że oryginalny ma skórzane rękawy a ten a'la skórzane. Stwierdzam nawet, że płaszczyk z Sheinside jest cieplejszy od oryginału. Bardzo lubię także nietuzinkowe dodatki dlatego dobrałam panterkową torebkę oraz śliczne beżowe botki ze złotymi elementami i złoto-srebrny zegarek. Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM CIEPLUTKO









fot. A PIECE OF ANNA

Płaszcz - SheInside
T-shirt - CHOIES
Spodnie - River Island
Botki - LaButy
Torebka - Persunmall
Zegarek - Ochboutique

70 komentarzy:

  1. uwielbiam boyfriendy :) a polskich gorach juz nie bylam chyba 100lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo mi się podoba, wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, naprawdę świetnie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam sobie takie czarne buty kupić, ale w końcu nie kupiłam ;)
    ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana REWELACJA, cała stylizacja jest SUPER, a Ty wyglądasz PRZEŚLICZNIE > gratuluję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe i miłe słowa ;* Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  6. Zestaw w 100% wpisuje się w Twój styl. Drapieżny i stylowy - fajnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie!!! i albo mi się wydaję albo dużo schudłaś:) to zasługa diety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* tak to zasługa diety i ćwiczeń ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Ja niestety w boyfriendach wyglądam, delikatnie mówiąc, średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie zestawy naprawdę Ci służą! niby nic zaskakującego, ale po prostu wyglądasz dobrze i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka!!bardzo dobrze wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dżinsy świetne:) przyznam że boyfriendy nosze ostatnio nonstop:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, śliczny makijaż i dobry fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa w imieniu swoim i Ani, która robiła zdjęcia ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba ten zestaw ,a Ty ślicznie w nim wyglądasz ! Płaszczyk jest super ,a torbek to absolutne mistrzostwo ! Piękny makijaż :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebeczka jest przecudna, a płaszczyk rewelacyjny! :D Spodnie nie są w moim typie i nie podobają mi się. Dla mnie połączenie takich botków z tego typem spodni nie podoba mi się ale to mój punkt patrzenia. A botki same w sobie prześliczne.;) Pozdrawiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka jak mała walizeczka :) Świetna!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana bardzo Cię prosze, powiedz jak tak w krótkim czasie szybko schudłaś;>?
    bo wyglądasz naprawdę pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* przede wszystkim w moim jadłospisie nastąpiły duże zmiany, zero słodyczy i fast foodów, a także powróciły ćwiczenia ;) codziennie rano staram się ćwiczyć z Ewą Chodakowską albo Mel B, poza tym mam taką specjalną platformę, która pomaga rozbijać tłuszcz i cellulit no i stosuje kosmetyki wyszczuplające marki Faberlic, Mariza i Lirenne ;) wszystko w połączeniu daje świetny efekt. Niedługo postaram się zrobić na ten temat post ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  17. wygladasz przeslicznie ;) naprawde < 33

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka panterkowa co ja bym dała by ją mieć ! :D super :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz niesamowicie, płaszczyk bardzo mi się podoba, a torebka mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. fabolous bag
    happy week end

    xoxo
    NEW POST!!!
    follow me on:
    THE SIMPLE LIFE OF RICH PEOPLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw! Bardzo mi się podoba! Szczególnie torebka i kurtka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Estelko torebeczka urzekająca, na pewno wykorzystasz ja do wielu zestawów. Płaszczyk rzeczywiście widać, że jest cieplejszy od Zarowego:) Fajnie minki na zdjęciach robisz:*


    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Buciki , torba i plaszczyk chętnie bym Ci podkradła, piękne włosy, genialna stylizacja ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, śliczne botki!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw :) Mówię to już chyba po raz setny, ale.. piękne masz włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja idealna, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw jest śliczny, ale ja nie mogę oderwać oczu od Ciebie, jesteś prześliczną dziewczyną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKIE OPINIE I MIŁE SŁOWA ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. to ile wazysz i mierzysz? ;) stylizacja przesliczna :) torebka i plaszczyk najbardziej mi sie podobaja no i twoje wlosy <3
    pozdrawiam, Izabela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 173 cm wzrostu a ważę obecnie 56 kg ;) Bardzo dziękuje ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  31. Bardzo fajnie wyglądasz w takim wydaniu, spodnie masz boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. super :) jak dla mnie jedna z najlepszych Twoich ostatnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki rozmiar tych spodni?

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju ale z Cb ślicznotka *.* wyglądasz przepięknie, na dodatek te włosy są mega *.*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. płaszcz bardzo fajnie dopasowany a to wg mnie liczy się dużo bardziej niż kolor czy pikowanie. No i ogromny plus za obłędną torebkę!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak widzę Ciebie to co raz bardziej przekonuję się, do tego żeby wrócić do blondu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pod wielkim wrażeniem, wyglądasz ślicznie i cała stylizacja jest świetnie dobrana:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne połączenie! Kolory cudowne :) Slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne spodnie i zabójcza torebka!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten styl;)
    obserwuję;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Dżinsy, dżinsami, ale torebkę masz świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się w torebce, butach i a najbardziej w Twoich włosach <3 Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny look! :)))
    Serducho mi szybciej zabiło na widok torebki, piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest moc!!! :) Mi przypadła do gustu, ta i poprzednie, które przejrzałam... jestem zachwycona, masz świetne wyczucie stylu, więc z miłą chęcią będę zaglądać tu częściej-obserwuję :) Uwielniam połączenie wełny z elementami skórzanymi, więc płaszczyk od razu przypadł mi do gustu :) A panterkowa torebka jest pblędna! :) Kształt i wykonanie powaliło mnie na kolana- szał :) Z miłą chęcią bym Ci ją skradła ;) hehe Co do zimy, to zdecydowanie przyznaję rację, mam nadzieję, że u mnie odwlecze się ona w nieskończoność, a jedynym plusem jest jazda na desce, bo też od kilku lat śmigam, więc w pełni Cię rozumiem :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne ;) a najbardziej podoba mi się płaszczyk i botki <3 zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń