poniedziałek, 18 listopada 2013

Plaid coat and boyfriend pants..



Witajcie Moi Kochani ! Na wstępie chcę Was przeprosić, ponieważ wczoraj obiecałam Wam drugą część filmiku z cyklu kosmetyki do pielęgnacji, ale niestety pojawi się od dopiero jutro. Mam nadzieje, że wytrzymacie ten jeden dzień ;) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić codzienną stylizację idealnie nadającą się na jesienne dni. Takich zestawów będzie teraz na moim blogu sporo, ponieważ dostawałam od Was mnóstwo maili z prośbami o nie i dlatego te prośby spełniam Kochani. Pamiętajcie, że jeśli macie jeszcze jakieś sugestie piszcie do mnie. Na pewno postaram się do nich zastosować i przygotować takie posty jakie będziecie chcieli zobaczyć. Wracając jednak jeszcze na chwilkę do dzisiejszej stylizacji to połączyłam w niej nieśmiertelny jeans, kratkę oraz dołączyłam jeden z moich ulubionych dodatków w postaci ćwieków. A teraz zostawiam Was z postem, ponieważ tym razem nie mogłam się zdecydować które dodać zdjęcia więc jest ich do oglądania sporo. MIŁEGO WIECZORU ŻYCZĘ ! ;)


















Płaszczyk - CHOIES
T-shirt - Stradivarius
Spodnie - Mexx
Botki - Zara
Torebka - MustHave24
Zegarek - GUESS

Włosy - doczepianie.pl

72 komentarze:

  1. Jestem w szoku te zdjęcia są po prostu piękne ostatnio jakoś ładnie pozujesz i wyglądasz przepięknie poza tym schudłaś chyba trochę. Naprawdę wyglądasz genialne a co do zdjęć jeszcze raz to podkreślę cudowne! Zawsze tak pozuj ;) widzę, że nie tylko filmy ale i zdjęcia robicie wspólnie z Anią i wychodzi Wam to rewelacyjnie oby tak dalej ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Ci bardzo Kochana ;) staramy się jak tylko możemy. Pozdrawiam Cię cieplutko Ada

      Usuń
  2. Jesteś śliczna czego wcześniej nie potrafiłaś tego z siebie wykrzesać? ;) Pięknie pozujesz, wyglądasz rewelacyjnie i w ogóle te zdjęcia są genialne. Ostatnio bardzo się rozkręciłaś i jak kiedyś zachodziłam tu od czasu do czasu tak teraz zaglądam co dziennie i z każdym postem jest coraz lepiej ;) Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te miłe i ciepłe słowa :* Takie komentarze są bardzo motywujące i zachęcające do dalszego działania :) nie wiem po prostu nikt na mnie nie krzyczał żebym się uśmiechała, a Ania tyle czasu mi to powtarzała, że w końcu się zastosowałam do dobrych rad za które dziękuje :* Pozdrawiam Cię cieplutko Olu

      Usuń
  3. Makijaż, włosy, ubrania oddawaj wszystko! Cudownie to połączyłaś nie mogę się napatrzeć! ;) Kiedy kupiłaś botki bo są przecudowne, a byłam ostatnio w Zarze i niestety ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Kochana botki kupiłam w ubiegłym roku jesienią więc pewnie w Zarze ich już nie będzie, ale są na allegro na pewno :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ja bym tylko zmienila torebke na cala czarna i pieknie wygladaly by do tego szpilki z lekkim szpicem ale tak tez jest super bo widac w tym wygode na którą ja zawsze stawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Esterko, wyglądasz ślicznie i zgadzam się z przedmówczyniami, że zdjęcia są coraz lepsze i Ty pozujesz do nich jak profesjonalistka, oby tak dalej i życzę powodzenia. Cała stylizacja jest SUPER...:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :)
    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful outfit. We love the shoes and the bag!

    Would you like to follow each other?
    Take a look at our blog and let us know :)

    Kiss, Selina & Olivia, The RedViolet
    www.theredviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. na te otki z Zary choruję za każdym rzem jak je widzę na zdjęciach - są świetne! Dlatego gigantyczna "zazdrocha" ale tak na serio - bardzo fajny zestaw no i te włosy...!!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie to wszystko polaczylas!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne zestawienie ! Buty i torebka są świetne ! Bardzo fajny płaszczyk :-) Masz prześliczny makijaż !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz i torebka są najlepsze w tym zestawie, całość prezentuje się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że płaszcz teraz będzie się przewijał na Blogach ;) fajny jest, rzuca się w oczy ale wygląda pozytywnie. Fajny zestaw!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jesienny zestaw, masz bardzo ładne i oryginalne botki i pięknie do nich dopasowałaś torebkę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk jest super :) uwielbiam te Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zachwyciłam się Twoimi włosami, później płaszczem, następnie butami i torbą.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your comment on my blog lettersfromlaunna.blogspot.com . I love the plaid scarf with this outfit, it give it a great pop of color :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się zestawienie ego płaszczyka właśnie w takim stylu, że włosy masz cudne nawet nie będę pisać bo to przecież wiesz :) zazdroszczę :)

    pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk super! Całość bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie uzupełniłaś płaszcz ćwiekami, trafiłaś tym zestawem w me gusta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, wszystko z niego uwielbiam, a najbardziej ćwieki ;-) pięknie wyglądasz, a jakie masz włosy ;-) najlepsze uzupełnienie stylizacji! będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG..I so want that plaid coat of yours :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great Post!
    I follow you now on GFC & Facebook.
    Hope you follow back♥
    http://inaalovephotographie.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz super - ale włosy i torebka - bajka! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. love your outfit! perfect coat!

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest fantastyczna. Bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezu, zakochałam się w Twoich włosach! ;O

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna torebka! Ale masz rzęsiska :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy płaszczyk, super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  30. Estera masz przecudowne włosy!!<3
    no uwielbiam<3
    a ten zestaw jest świetny, płaszcz jest uroczy...:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka mnie powaliła... Jest śliczna :)
    Mało kiedy zwracam uwagę na ten dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja:) Bardzo ciekawe buty. Dziękuję za komentarz i zapraszam! http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mój blog Ci się podoba to możesz go zaobserwować ja jestem przeciwna obserwacji za obserwację gdyż zależy mi na szczerych czytelnikach a nie takich "z wymiany" Pozdrawiam ;)

      Usuń
  34. Woeoe! such a cool jacket Estelle!!! love the pics! really proffessional!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie, krata+ ćwieki na wielki plus :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello!
    Thank you for visit my blog!
    I follow you on google Friends and FB!!
    Lovely look!
    Kisses!
    https://www.facebook.com/personalparadisses
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham ćwieki <3 wszystko co posiada ćwieki od razu rzuca mi się w oczy :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. zgadzam sie, ostatnio wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw. Śliczne masz włosy. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. w butach sie zakochalam...calosc wyglada rewelacyjnie!
    Aex

    OdpowiedzUsuń
  41. Awesome look :)

    Maybe you wanna follow each other? :)))

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny nowy wygląd bloga!
    Włosy masz genialne! ;)
    Stylizacja na 5-, bo mi tu buty nie zagrały jakoś tak się przekonać nie moge ;/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Generalnie krata nie podbiła mojego serca, ponieważ zalała nas z każdej strony i króluje niemalże na każdym blogu, ale u Ciebie jako delikatny element na płaszczyku prezentuje się rewelacyjnie :) Sama uwielbiam ćwieki, więc torebka od razu przypadła mi do gustu :) Co do pytań, to mam jedno... czym kręcisz włosy? Bo wyszły świetnie, a mi zawsze wychodzę takie baranie loki :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy kręcę lokówką a więcej informacji znajdziesz w filmiku na temat pielęgnacji włosów ;* Pozdrawiam cieplutko i dzięjkuje za szczerą opinię ;)

      Usuń
  44. I love the plaid coat! Beautiful outfit and blog :)

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW! you´re so pretty and look amazing with this outfit! I´m the new follower of your blog!!!
    Kisses
    Mónica
    MFABlog
    www.elblogdemonica.es

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne włosy i rewelacyjny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Love this look dear! The plaid coat and studded shoes are awesome!
    Thanks for stopping by my blog x
    Would you like to follow each other?

    Kisses
    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. no płaszcz po prostu idealny, zabrałabym Ci go :)

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. wspaniale wygladasz, płaszczyk jest rewelacyjny ! zdjęcia cudne Esti buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz rewelacyjnie... Ach młodości. jesteś bardzo fotogeniczną , piekną dziewczyną. Plaszczyk jest cudny! Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  51. Aaa! Masz genialny płaszcz! Normalnie chyba Ci go ukradnę hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale slicznotka z ciebie :) Cudowne włosy! I piekna stylizacja :) dziekuję za miły komentarz, bardzo mi sie u ciebie podoba wiec wrzucam oczywiscie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No i widze ze jestem tysięczna szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ Ty pięknie wyglądasz :) Bardzo mi się podoba Twój zestaw. Buty są świetne i cudnie komponują się z torebką. Fajna, kurtka, fajne spodnie. I piękne włosy :)

    Dziękuję Ci za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

    Tak, chętnie będę tu zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeden z najlepszych zestawów! Cudowny płaszcz i toebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietny, bardzo ciekawy płaszczyk! Lubię takie zestawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń