piątek, 22 listopada 2013

RAYS OF THE SUN..



Witajcie Moi Kochani. Wzory inspirowane kulturą azteków są nadal niezwykle modne i towarzyszą nam od przeszło dwóch sezonów. Śmiałe zestawienia kolorystyczne i geometryczne kształty z czarnymi konturami to motyw dominujący nie tylko na wybiegach zachodnich projektantów, ale również w kolekcjach sieciówek. W mojej szafie znajduje się kilka rzeczy z tym wzorem, a ostatnio kolekcje uzupełniły dwie ramoneski. Jedną mam na sobie w dzisiejszej stylizacji. To idealna propozycja do klasycznego codziennego zastawu, jeżeli zależy Wam na wygodzie a zarazem fajnym, modnym i nietuzinlowym wyglądzie. Dobrałam do niej luźne jeansy, czarny klasyczny sweterek, torebkę "worek" oraz botki z ćwiekami. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. MIŁEGO WEEKENDU KOCHANI.







Kurtka - La Redoute TUTAJ
Sweterek - ROMWE
Spodnie - MEXX
Botki - Zara
Zegarek - Ochboutique 
Torebka - La Redoute

62 komentarze:

  1. schudlas kochana:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Cię na żywo, jesteś jeszcze większa! schudłaś pewnie z pomocą Photoshopa xD na 2 zdjęciu widać jak majstrowałaś w PS, na kolejnych masz już nogi jak grube kołki!

      Usuń
    2. Yhym tak się pocieszaj i sobie wmawiaj :) to, że Ty nie masz silnej woli żeby schudnąć to nie znaczy., że inni nie mają. Nie oceniaj innych swoją miarą bo to do niczego nie prowadzi :) Ty też dasz radę trzeba tylko chcieć ;) Pozdrawiam

      Usuń
    3. wystarczy mi, że mam oczy i nic nie muszę sobie wmawiać w przeciwieństwie do ciebie!

      Usuń
    4. Jestem pewna, że ten komentarz to sprawka osoby, która po pierwsze jest mega zazdrosna, a po drugie pewnie sama ucieka się do takich metod i tak jak napisałaś mierzy innych swoją miarą. Oszukiwaniem samej siebie daleko nie zajdziesz anonimowa koleżanko, a Estere widzę codziennie i wiem, że jej wygląd to nie zasługa Photoshopa tylko jej nastawienia. Życzę abyś też miała troszkę silnej woli i samozaparcia bo Photoshop to nie wszystko ;) Pozdrawiam Ewelina.

      Usuń
    5. "wystarczy mi, że mam oczy i nic nie muszę sobie wmawiać w przeciwieństwie do ciebie!" Tym komentarzem potwierdziłaś moje podejrzenia kim jesteś ;) To, że coś jest nie po Twojej myśli nie znaczy, że masz tutaj wchodzić i udowadniać mi niewaidomo co bo ja się tym naprawdę nie przejmuje ;) Przykro mi tylko, że Ty masz tak ogromne kompleksy, że musisz się wyładowywać na innych, ale cóż trzymam kciuki, że kiedyś poznasz swoją wartość i zrozumiesz, że nie wszystko się kręci wokół Ciebie a zołzą być nie warto ;) Pozdrawiam i życzę Ci udanego SŁONECZNEGO I CIEPŁEGO weekendu ;)

      Usuń
  2. cudowna!
    Gratuluję tysiąca obserwatorków! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwwww, Ty się zastanawiasz czy mi się spodoba? Jestem zachwycona! Szczególnie tą kurtką, jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny look, ale bez Ciebie byłby tylko zestawem... Ty jesteś w nim piękna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten set ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna stylizacja *.*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mega:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/one-day-e-fiore.html

    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego tak głowę zadzierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne pytanie.. po prostu jakoś tak wyszło ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ramoneska cudowna ! Nie mam jeszcze nic w szafie w azteckie wzory więc muszę nadrobić zaległości :-) Te botki są genialne i chętnie bym je zabrała do mojej szafy :-)

    Pozdrawiam ciepło :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kurteczka kochana,ślicznie wyglądasz ! świetny blog z przyjemnością zaobserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) o obserwacje nie prosiłam jednak ciesze się, że blog się podoba :) Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. Kurtka wymiata ♥ Najlepsza *.*
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  12. W spódniczkach wyglądasz super ale to właśnie w spodniach widać Twoje dłuuuuuugggggiiieeee nóżki :)
    Uwielbiam :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Kochana ;)) Cudny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz nieziemsko !
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają azteckie wzory :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja świetna i wszystkie twoje stylizacje bardzo mi się podobają ale niestety nie stac mnie na takie ;( czy mogłabś kiedyś zrobic taką nie drogą ;) bardzo bym prosila bo naprawdę masz talent ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana oczywiście, że bym mogła jak tylko będe miała troszę czasu zamierzam pobuszować trochę po promocjach oraz ciuchlandach i co jakiś czas przygotować dla Was "zestaw za grosze" ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Buty dziwnie wyglądają, ale kurteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Esterko ,wyglądasz prześlicznie i nie przejmuj się głupimi wpisami "anonimu" z godz.21:41, Ja myślę, że to ta sama osoba, która czasami tutaj zagląda i chce się wyżyć, bo jest niedowartościowana i należy ją ignorować. Poza tym na pewno jest osobą niskiego wzrostu i ginie w tłumie, w przeciwieństwie do osób wysokich. Twoje wszystkie stylizacje podobają mi się a ta kurtka jest super > pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha to że jest wysoka nie znaczy, że ma zachowane proporcje...można mieć 150cm i dobrą figurę, zasługa proporcji sylwetki...chyba sama Estera pisała powyższy komentarz, żałosne :/

      Usuń
    2. Nie jestem aż tak żałosna żeby pisać sobie sama komentarze ;) to co piszę jest podpisane a jak nie wierzysz to sobie sprawdź po ip bo ja nikomu nic udowadniać nie muszę ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu

      Usuń
    3. Ty zawistny "anonimie," to ja pisałam ten komentarz i jesteś w błędzie, że to mogła pisać Estera. Co do proporcji ciała, myślę, że trafiłam w dziesiątkę i dobrze ci radzę, żebyś tu nie zaglądała i nie wypisywała takich obrażających komentarzy. Czy wiesz, że możesz zostać zdemaskowana i ponieść konsekwencję???, bo nękanie innych osób w takiej formie jak ty to robisz, jest karalne. Jeszcze raz potwierdzam, że jesteś zazdrosna i niedowartościowana....hahahaha !!!!!!

      Usuń
  19. Love your jacket! Cute look! xx

    Laviniah
    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Te buty one do mnie nie mówią :(
    Ale reszta stroju spoko! Kurtka na takkk! :)
    Miłego Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna kurtka, uwielbiam azteckie wzory :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, delikatnie i kobieco. :)

    Na pewno będę tu zaglądać!
    www.petitemaitresse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtka jest genialna ;-) ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna kurtka :) te kolory i wzory nadają jej niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka w taki wzorek jest śliczna i marzy mi się taką mieć, a Ty na tych zdjęciach wyszłaś pięknie, wszystko w jesiennej oprawie > SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę udanej niedzieli

      Usuń
  27. bardzo ładna kurteczka!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  28. super look!! kurtka w azteckie wzory jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  29. i kolejna cudowna kurta, mistrzowska! A do tego spodnie świetnie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczna jak zawsze ;) super stylizacja ;)
    ps. prosze powiedz jak zamawiac z sklepow amerykanskich np.sheinside. wiem ze najlepiej placic paypalem, ale na czym to polega czy ponosi sie jakies dodatkowe koszty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Z tych sklepów możesz zamówić wszystko tak jak w sklepach polskich nawet przesyłka jest darmowa tylko czeka się na nią ok 2-3 tygodnie ;) Dokładnie aby zapłacić musisz mieć konto paypal, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Jednak aby to konto móc założyć musisz posiadać kartę kredytoą bo oni z niej ściągają sobie pieniążki. Wchodzisz na stronę www.paypal.pl i po kolei wykonujesz wszystkie kroki ;) potem kiedy klikniesz już w zamówienie i przejdziesz do płatności wybierasz metodę paypal logujesz się na swoim koncie i gotowe ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. karte kredytowa? mam rachunek bankowy, wiec nie wiem.. :( co robic?

      dziekuje bardzo za odpowiedz :*

      Usuń
  31. No nie! Jak nie płaszczem mnie czarujesz to teraz kurtką- wykończę się chyba zaglądając tu do Ciebie hehe :p
    Bosko! ♥
    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw obrazuje Twój styl. Świetnie wyglądasz, fajna kolorystyka. Całość to same plusy :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekna kurtka! Cały zestaw bardzo fajny!
    Zapraszam na nowy jesienny post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. co robisz kochana ,że tak schudłaś?? z 5 kg chyba co czy więcej??buzik:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przede wszystkim w moim jadłospisie nastąpiły duże zmiany, zero słodyczy i fast foodów, a także powróciły ćwiczenia ;) codziennie rano staram się ćwiczyć z Ewą Chodakowską albo Mel B, poza tym mam taką specjalną platformę, która pomaga rozbijać tłuszcz i cellulit no i stosuje kosmetyki wyszczuplające marki Faberlic, Mariza i Lirenne ;) wszystko w połączeniu daje świetny efekt. Niedługo postaram się zrobić na ten temat post ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  35. Kochani bardzo Wam dziękuje za wszystkie ciepłe słowa i komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń