poniedziałek, 11 listopada 2013

Warm daily set..


Haloo Kochani! Mój dzisiejszy zestaw to propozycja na co dzień. Osobiście bardzo lubię czuć się swobodnie i z uwagi na to, że wiecznie jest mi zimno cenie sobie na jesień ciepłe ubrania. Z tego względu jedną z ulubionych rzeczy w mojej szafie o tej porze roku jest oliwkowa parka z "misiową" podszewką. Jest cieplutka i pasuje niemalże do wszystkiego. Bardzo lubię także bluzy, dlatego też tym razem wybrałam szarą dłuższą, dla osób niższych można ona też służyć jako sukienka, ponieważ w takiej kategorii ją zamówiłam. Niestety jak się urosło to sukienka musi służyć za bluzę ;) Kolejnym elementem są spodnie marki river island z pikowanym paskiem z boku. Nie wiem jak Wy, ale ja pokochałam pikowane ubrania i w mojej szafie goszczą one coraz częściej. Pozostałe dodatki to torebka, która pewnie już się Wam znudziła gdyż jest moją ulubioną i występuje w prawie każdym poście (niedługo się to zmieni) i bardzo wygodne buciki z ćwiekami. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA.





Parka - VjStyle
Bluza - CHOIES
Leginsy - River Island
Torebka - OASAP
Buty - Avangardshoes

52 komentarze:

  1. podoba mi się kurteczka :) cała stylizacja mega :)
    ile masz wzrostu? takie pytanko, bo zastanawiam się nad kupnem tej bluzy i tk orientacyjnie chce wiedzieć dokąd będzie mi sięgać:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* a wzrostu mam 173 cm ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Kochana wyglądasz, ślicznie!!!
    Bluza jest rewelacyjna a parka marzenie :)
    Pozdrawiam i 3maj się cieplutko Sąsiadeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie kochana, idealna stylizacja na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak stylizacja taka jesienna, ale w takich stylizacjach chciałoby się chodzić!
    W kurtce się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny jest nowy wystrój bloga :). Świetny strój, cieplutki i wygodny :). Mnie się podobają pikowane np. torebki czy buty albo, jak u ciebie, wstawki na spodniach (cudnie to wygląda!), ale osobiście nie przepadam za pikowanymi kurtkami ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, jak zawsze. Kochana jak dbasz o włoski? Robisz coś szczególnego, że tak pięknie się falują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Kochana odpowiedzi na wszystkie swoje pytania znajdziesz w filmiku na temat pielęgnacji włosów, który nagrałam wspólnie z Anią specjalnie z myślą o Was ;)
      Oto link http://www.youtube.com/watch?v=kiiZdSuUflQ
      POZDRAWIAM CIEPLUTKO

      Usuń
    2. o jak fajnie, biegnę na youtube obejrzeć;)

      Usuń
  7. Czy ta kurtka bedzie dobra na zime :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczepiam się do pytania, jeżeli jest cieplutka to zaraz zamawiam ;) Pozdrawiam Ada

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc kurteczka jest idealna na jesień, jednak moim zdaniem na zimę byłaby za chłodna. Ewentualnie jest odpowiednia na te cieplejsze dni lub jeżeli ktoś porusza się samochodem, wtedy byłaby odpowiednia. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz ;-) parka jest super, poza tym bardzo podoba mi się bluza i botki ;-)
    świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się całość, lubię parki i workery noszone późną jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To faktycznie idealna propozycja na co dzień. 100% trafiłaś tutaj w mój gust :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kurteczka i widać jaka ciepła

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna parka! Podoba mi się cały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Parka cudowna, właśnie takiej szukam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wszystko zestawiłaś! Świetna parka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny codzienny zestaw ;) Bardzo mi się podoba ta parka, czy nadaje się ona na zimę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Tak jak pisałam powyżej moim zdaniem kurteczka jest odpowiednia na jesień bądź te cieplejsze zimowe dni gdyż nie jest aż tak ciepła, żeby ogrzała nas przy 20 stopniowych mrozach jakie czasami zdarzają się w Polsce. Wyjątkiem jest to kiedy ktoś porusza się samochodem i nie przebywa zbyt długo na dworze, wtedy powinna być ok ;)

      Usuń
  17. Ja w ubiorze również lubię wygodę , a ta parka jest boska - rewelacyjna !! Dokładnie takiej szukam. Nowy wygląd bloga jest jak najbardziej korzystny. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moze w zwiazku z porzadkami w szafie jakas wyprzedaz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak niedługo się pojawi, ponieważ przygotowałam mnóstwo rzeczy także bardzo proszę o cierpliwość, a kiedy tylko będę miała więcej czasu zrobię zdjęcia i ogłoszę kolejną wyprzedaż szafy ;)

      Usuń
  19. Wszystko mi się podoba! Od A do Z :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz ! Piękne masz te loki ♥
    zapraszam na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te loki - czy one są robione wałkami termicznymi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana loki są kręcone na lokówkę. Jaką? Odpowiedź znajdziesz w tym filmiku, który nagrałam specjalnie z myślą o Was a dotyczy pielęgnacji włosów ;) ZAPRASZAM oto link http://www.youtube.com/watch?v=kiiZdSuUflQ
      POZDRAWIAM CIEPLUTKO

      Usuń
  22. modnie i co najważniejsze wygodnie;) śliczną masz parkę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Slicznie wygladasz! Te wloski to bym Ci normalnie obciela i SB dokleila hihi ;d
    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    Loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Chcę zakupić sobie włoski z tej samej stronki co ty :) Mam więc kilka pytań. Czy zapinki na które je przyczepiasz są na tyle dobre,że nie zsuwają się podczas np imprezy ? Spinki nie prześwitują przez twoje własne włosy?Codziennie je ściągasz i zakładasz? Jak często je myjesz? Z góry baaardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) A więc już Ci na wszystko odpowiadam - spinki są bardzo dobre tylko wiadomo, że włoski musisz przyczepić dobrą techniką a więc najpierw podtapirować pasmo do którego chcesz przyczepić włoski, potem je nalakierować i na koniec doczepić. Mi się trzymały trzy dni jak tak zrobiłam więc są super. Spinki nie prześwitują przez moje włosy. Włoski zakładam od czasu do czasu, jak dobrze je przyczepisz to tak jak pisałam wytrzymają Ci kilka dni aż do umycia. Ja swoje myłam raz dopiero bo noszę ja rzadko a te włoski przecież się nie brudzą. Co jakiś czas możesz je umyć i nałożyć jakąś dobrą odżywkę. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona i szczerze je polecam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. Hej! Chcę zakupić sobie włoski z tej samej stronki co ty :) Mam więc kilka pytań. Czy zapinki na które je przyczepiasz są na tyle dobre,że nie zsuwają się podczas np. imprezy ? Spinki nie prześwitują przez twoje własne włosy?Codziennie je ściągasz i zakładasz? Jak często je myjesz? Z góry baaardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚLICZNIE > wszystko podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń