czwartek, 14 listopada 2013

Black hat..



Witajcie Kochani. Bardzo, ale to bardzo długo próbowałam przekonać się do kapelusza. Na moim blogu dokładnie rok temu zagościł jeden raz post z tym elementem garderoby, jednak więcej się nie powtórzył. Musiał minąć rok, abym w końcu zrozumiała, że kapelusze są ok i to bardzo fajny dodatek do stylizacji. W przekonaniu pomógł mi kapelusz, który robił furorę na blogach już w tamtym roku. Niby zwykły, czarny i bardzo prosty, ale dzięki dodatkowi jakim jest łańcuch nie da się mu po prostu oprzeć. Jak zapewne wiecie bardzo lubię ubrania ze skórzanymi wstawkami. Dzisiaj takie elementy posiada m.in żakiet, którego dodatkowym plusem jest wełna w składzie dzięki czemu jest ciepły i idealnie nadaje się na jesienne chłodniejsze dni. Pozostałe elementy zestawu to czarny sweterek, skórzana spódniczka oraz ulubione kozaki za kolano. 
Kochani mam dla Was także niespodziankę, a mianowicie kolejny filmik, który nagrałyśmy dla Was razem z A piece of Anna. W nim nasze listopadowe nowości w szafie. Jeżeli będziecie mieli jakieś pytania odnośnie ubrań oraz dodatków jakie proponujemy to śmiało piszcie, na pewno Wam odpowiemy i pomożemy. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO


















Kapelusz - Zara
Sweterek - ROMWE 
Spódniczka -  CHOIES
Marynarka - SheInside
Torebka - VjStyle
Kozaki - BRILU
Pierścionki - H&M
Zegarek - GUESS

ZAPRASZAM NA HAUL LISTOPADOWY

52 komentarze:

  1. Przepiękny zestaw. Za chwilkę biorę się za oglądani filmiku, już nie mogę się doczekać, aż zobaczę te Wasze jesienne nowości. Pozdrawiam serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieje, że filmik będzie się podobał ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Kapelusz piękny :)
    Ja właśnie jakoś przed wczoraj upolowałam cały czarny w SH , ale ten twój ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczny kapelusz, kupiłam go w tamtym roku w Zarze i nosiłam go tylko do spodni bo wydawało mi się, że do spódnicy nie bardzo by pasował, a tu proszę taka niespodzianka. Wyglądasz naprawdę super w tym zestawie. No i czy mi się wydaje, czy ostatnio schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa ;) Jeżeli chodzi o wagę to tak schudłam ostatnio - cieszy mnie, że to widać ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz, mam jednak jedno ale, nie było Ci zimno bez rajstop? Lepiej się ciepło ubieraj bo znów będziesz chora i w końcu będzie przerwa w filmach i postach a tego chyba nie przeżyje ;) Pozdrawiam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do prośby dbaj o zdrówko bo nie chcemy chorej Estery ;) chcemy nowe posty i filmy a jak się nam rozchorujesz to nie będzie :( a więc kolejnym razem bez rajstopek nie wychodź ;)

      Usuń
    2. Kochane ale ja mam rajstopki tyle, że cieniutkie i ich nie widać co zresztą było zamierzone więc cieszę się, że cel został osiągnięty. Miło, że tak się o mnie martwicie, ale naprawdę nie zawiodę Was i żadnej przerwy ani w filmikach ani w postach nie będzie, więcej już chorować nie zamierzam ;) Pozdrawiam Was cieplutko

      Usuń
    3. Też byłam pewna, że nie masz rajstop ;) ubieraj się ciepło żebyś się nam nie przeziębiła bo byłaby ogromna strata ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się cały zestaw, nic bym w nim nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W kapeluszu wyglądasz świetnie. Bardzo Ci pasuje i powinnaś częściej używać tego dodatku w swoich stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;) co do kapeluszy to poważnie nad tym myślę i sądzę, że będą od czasu do czasu gościły na blogu, gdyż mi też się spodobał ten dodatek ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Uwielbiam Cię każda stylizacja jest po prostu cudowna <3 Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuje <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Stylizacja cudowna, zdjęcia magiczne, super! A jaki Ty masz głosik miły, nie spodziewałam się takiego delikatnego. :):)

    Jeżeli masz ochotę, to zapraszam do udziału w moim konkursie na blogu, gdzie do wygrania jest duża, nowa świeca Yankee Candle, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany na blogu, podoba mi sie ! swietny kapelusz , musze sie rowniez przelamac do takich okryc glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, uh obejrzalam caly filmik bez przesuwania, wymiatam, haha :>
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz ;-) super zestaw i włooosy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kapelusze nie wszystkim pasuja, ale Tobie ladnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle pięknie wyglądasz i oczywiście zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice look! love the boots and the jacket!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastycznie wyglądasz:) świetna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy rozmiar S w Sheinside jest normalną standardową S? Ogólnie noszę XS, ale chciałam zamówić płaszczyk i trochę się boję, że może być za duża ta S :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Shienside z rozmiarówką ma różnie. Raz S to jest faktycznie S a raz jest jak XS lub M, musisz patrzeć sobie po wymiarach, które masz zawsze podane przy każdym rozmiarze danej rzeczy. Jak dokładnie się zmierzysz to możesz mieć pewność, że płaszczyk będzie dobry ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Cały zestaw świetny, Ty w kapeluszu wyglądasz super, bardzo Ci w nim do twarzy, a filmik ciekawy i ogląda się go z przyjemnością, obydwie jesteście super laski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w imieniu swoim i Ani oraz bardzo się cieszę, że nasz filmik się spodobał ;) Niedługo kolejne nowości więc proszę śledzić kanał youtube ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. Estero kolejny widać przemyślany zestaw, w którym prezentujesz się na prawdę bardzo stylowo :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności :) Świetny zestaw kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz w tej stylizacji pięknie a filmik obejrzałam cały i jestem pod ogromnym wrażeniem. Muszę powiedzieć, że bardzo się rozkręcacie i nie mogę doczekać się kolejnych ;) Ty Esterko lepiej nagrywaj niż pisz bo bardzo przyjemnie się Ciebie słucha i jak czasem nie chce mi się czytać tak słuchać mogę godzinami ;D Pozdrawiam Cię serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Okazji do słuchania będzie wiele gdyż planujemy wspólnie z Anią bardzo często dodawać filmiki ;) Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuje ;)

      Usuń
  21. Cudowna stylizacja a Ty jak zawsze piękna ;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kapelusik moim zdaniem jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś jedną z niewielu blogerek która mimo różnorodności stylów jakie tu prezentuje zawsze wygląda bezbłędnie...i tak sobie myślę... - jak TY to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje wątpliwości co do kapeluszy wydają się nieuzasadnione. Wyglądasz w nim bardzo ładnie. Ja sama również poddalam się temu nurtowi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. boskie zdjęcia, zazdroszczę włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie a zdjęcia są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, bardzo udany zestaw - i świetne tło do zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)
    Boskie zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej Esterko :) mam do Ciebie pytanie, skąd bierzesz pieniążki aż na takie zakupy? Rozumiem że zarabiasz ale aż tyle? To gdzie Ty pracujesz?
    Nie jest to złośliwy komentarz, po prostu jestem ciekawa i w sumie Ci zazdroszczę bo ja po wypłacie, gdy ureguluję szkołę i rachunki, zostawię sobie na życie, to na zakupy ciuchów mam góra 200 zł które i tak nie zawsze wydaję na coś ubraniowego...O tylu rzeczach na raz które pokazałaś mogę tylko pomarzyć...
    Myślę że nie tylko ja jestem ciekawa więc bardzo bym chciała żebyś szczerze odpowiedziała :)
    Rozumiem też że czasem coś dostaniesz od firm z którymi współpracujesz ale pamiętam że i na samym początku miałaś dużo nowości z takich zwykłych sieciówek, a wiem co mówię bo zaglądam tu od początku ;)
    Pozdrawiam Cie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że odpowiesz :(

      Usuń
    2. Odpowiedziałam Ci pod nowym postem gdzie jeszcze raz zadałaś to samo pytanko ;) Pozdrawiam cieplutko i sprawdź odpowiedź w dzisiejszym poście ;)

      Usuń