środa, 6 listopada 2013

Autumn elegance.



Witajcie Moi Kochani ! Dzisiaj przygotowałam dla Was elegancką jesienną stylizację na cieplejsze dni. Główną rolę gra w niej prześliczna sukienka marki Betti Design. Kiedy tylko ją zobaczyłam to wpadła mi w oko, ponieważ jest bardzo kobieca ma śliczny kolor i nietuzinkowy krój. Dodatkowym atutem jest to, iż jest bardzo ciepła więc idealnie nadaje się na obecną porę roku. Dobrałam do niej beżowe botki ze złotymi elementami marki LaButy, ulubiony złoty zegarek GUESS oraz małe kremowe puzdereczko.  POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO POPOŁUDNIA ;)






Sukienka - Betti Design
Botki - LaButy 
Puzdereczko - ŚwiatButów24
Zegarek - GUESS

KOCHANI ZAPRASZAM WAS TAKŻE NA NOWY FILMIK. Tym razem postanowiłyśmy wspólnie z Anią odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące włosów. Znajdziecie w nim recenzje produktów jakimi pielęgnujemy włosy oraz sprzęt jakim je kręcimy i wiele innych ciekawych wskazówek. Mam nadzieje, że się Wam spodoba.

44 komentarze:

  1. Buty są śliczne. Sukienka również bardzo ciekawa - prosta, ale efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i delikatny, zwiewny zestaw. Podoba mi się od samego dołu, do samej góry.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham jak mówisz :) jesteś świetna ! Filmik mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* to strasznie miłe co piszesz! ;)

      Usuń
  4. Ślicznie! Tak delikatnie, pastelowo ;-) BArdzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka :) wygląda na ciepła w sam raz na nadchodzącą zimę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest przepiękna. Botki też:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, klasyczna i mega kobieca sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tej sukience!

    Zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Esti Filmik rewelacja, chcemy częściej!!!! Stylizacja SUPER, sukienka bardzo ładna, buty również i całość bardzo podoba mi się > pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuje ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Sukienka jest boska! Zakochałam się !!!

    Pozdrawiam i zapraszam
    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze? źle wyglądasz w kamerze (na zdjęciach o wiele lepiej) a wypowiadasz się jak mała, pieszcząca się dziewczyneczka ;-) mam nadzieję, że odbierzesz to jako konstruktywną krytykę, bo to moje takie pierwsze skojarzenia po obejrzeniu filmiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam to jako konstruktywną krytykę jednak jeżeli chodzi o mój głos to taki już mam i zmieniać go nie zamierzam - mi się podoba i to jest najważniejsze. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Stylizacja mega <3

    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaki masz delikatny głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest ekstra! ale niestety za droga dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej skąd znasz Anie?????

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli chodzi o odżywkę WAX i ten szampon z pokrzywy to mam takie samo zdanie jak Wy. Zaciekawił mnie ten szampon z rzepy. :) iii marzę o takich genialnych doczepkach, bo widać, że włos jest fantastyczny i bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful dress!!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś przeeeeatrakcyjną kobietą, moja szczera w 100% opinia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej, ale masz piękne włosy *.*
    stylizacja genialna! uwielbiam klasyczna biel :)
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna sukienka, wyglądasz w niej bajecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta sukienka jest prześliczna! I muszę przyznać, że przecudownie pasuje do Ciebie! Jakbyście były dla siebie stworzone. Buty też pięknie pasują. Najpiękniejsza stylizacja jaką dotychczas widziałam!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pozytywna zmiana wyglądu bloga! A sukienka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale się tu pozmieniało <3 ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka, bardzo klasyczna i elegancka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Estelko rzeczywiście zmiana wystroju bloga jest bardzo dobra! wygląda na profesjonalna pracę osoby wykonawczej, mam nadzieje, że będzie Ci się przez to lepiej pracowało:)) Pamiętaj- uwielbiam Cię w prostych włoskach <3

    Chętnie Cię zaobserwuje tu i na FB może i Tobie również się spodoba i dodasz:) Zapraszam

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  28. masz fatalny głos,jesteś chora na coś czy taki masz?

    OdpowiedzUsuń