poniedziałek, 9 grudnia 2013

Black everyday outfit..



Witajcie Kochani. W zanadrzu mam dla Was jeszcze kilka jesiennych stylizacji. Dzisiejsza to klasyczny czarny zestaw na co dzień. Bluzka z baskinką i skórzanymi dodatkami skradła moje serce od kiedty tylko pierwszy raz ją zobaczyłam. Połączyłam ją z leginsami z jesiennej kolekcji River Island, które także posiadają skórzane wstawki. Inne dodatki to botki "banana boots", czarna mała torebeczka, śliczna ręcznie robiona bransoletka La Tuli oraz naszyjnik z różowymi wstawkami. Jak się Wam podoba? POZDRAWIAM CIEPLUTKO I ŻYCZĘ WAM UDANEGO TYGODNIA.





Bluzka - LuLu.Li.
Leginsy - River Island
Naszyjnik - OASAP
Bransoletka - La Tuli
Buty - CzasNaButy
Torebka - CHOIES

47 komentarzy:

  1. prześlicznie wyglądasz:) cudowna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię całkowicie czarne zestawy, Twój jest udany i wyglądasz w nim bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i bluzka cudownie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Esterko do twarzy jest Ci w pastelowych kolorach, ale również ładnie wyglądasz w czerni > cała stylizacja jest SUPER...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO DZIĘKUJE ZA MIŁY KOMPLEMENT ;* POZDRAWIAM CIEPLUTKO

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tak tak Gwiazda w 100% ;* pięknie wyglądasz Esterko ;) Iza

      Usuń
  6. Cały strój wygląda obłędnie ;) a w naszyjniku się zakochałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna bluzka! Taki inny krój, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się baskinka jest cudowna ;) powiedz proszę czy będzie jeszcze dostępne w tym sklepie? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Napisz proszę do sklepu tam dostaniesz odpowiedź czy będzie jeszcze dostępna, gdyż ja niestety nie wiem :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. ale ślicznie,ładnie Ci w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw według mnie jest idealny pod każdym względem ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i dawno mnie tu nie było, ale czyżby nowy wygląd bloga? Piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, nowy szablon! Bardzo ładny! :)) Zawsze podziwiam Twoją figurę <3 Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta bluzka ! Piękna stylizcja ! Bardzo lubię Twoje zestawy, bo zawsze jest w nich to "coś" !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. efektowna bluzka! świetną ma baskinkę :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  15. Super cool!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle piękna!
    legginsy sa naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana wyglądasz genialnie, masz rewelacyjne buty ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Me parece un look ideal !!! muy favorecedor !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. To jeden z Twoich piękniejszych zestawów wyglądasz po prostu oszałamiająco Kochana ! ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Ada ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. jaka ta bluzka jest obłędna! I buty cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna bluzka :)
    lovely pullover...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile masz wzrostu i ile wazysz, masz sliczne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 173 cm wzrostu a ważę różnie teraz wacham się od 55-57 kg ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. Zgrabnie , stylowo i elegancko. Pięknie wyglądasz moja droga. Pozdrawiam serdecznie. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń
  24. super!<3 bardzo ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooooo bluzka musi być w mojej szafie, jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń