poniedziałek, 23 grudnia 2013

Daily bag..



Halooo Moje Słoneczka ! Nie wiem jak wasz, ale mój weekend był pracowity. Jestem jednak z niego bardzo zadowolona gdyż powstało coś o czym już niebawem będzie bardzo głośno! Szczegóły zdradzać Wam będe na fanpage a teraz krótko o stylizacji jaką dzisiaj dla Was przygotowałam. Jest to idealny zestaw na zimowe dni. Ciepła puchowa kurtka, w której nie będę wyglądać jak balon to zakup o którym marzyłam już dawno, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego modelu. Zbawienne alegro przyszło z pomocą i po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć model odpowiadający w 100% moim wymogom. Kurtka idealnie pasuje zarówno do zestawów codziennych jak i bardziej eleganckich. Tym razem postawiłam na klasykę i wygodę z nutką elegancji, którą wprowadziły skórzane botki. Niektórzy uważają, że buty i torebka powinny być w tym samym kolorze, ja się z tym nie zgadzam dlatego też do zestawu dobrałam śliczną brązową torebkę marki Tezari. Długo zastanawiałam się nad kolorem, stwierdziłam jednak, że czarnych torebek jest już w mojej szafie za dużo, ciemny brąz to też nie mój kolor - pozostałam więc przy pierwszej decyzji i do mojej kolekcji trafiła śliczna torebka w jasno brązowym kolorze. Ten model także ma wiele plusów i można go dobrać zarówno do stylizacji codziennej jak i bardziej eleganckiej. Otstanimi elementami stylizacji są czarny sweterek i leginsy ze skórzanymi dodatkami. Jak się Wam podoba taki zestaw? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.





Kurtka - TOPUBRANIA
Sweterek - SheInside
Torebka - Tezari
Leginsy - H&M
Botki - Baldowski

40 komentarzy:

  1. Prześliczna kurteczka :) Mama ciągle męczy mnie zakupem długiej i przyznam, że do tej pory nie byłam co do tej długości kurtek przekonana, wolałam krótsze, ale chyba się sama skuszę na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze Twoje ulubione botki <3 swietne sa rzeczywiscie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. super torebeczka ;-) pozdrawiam |!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja i torebka :)
    Zapraszam do siebie.
    Poklikałabyś w linki ?
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne botki < 3 Ładnie wyglądają z tymi leginsami : )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo elegancka ta torebka :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Noto w takim razie pozostaje nam być cierpliwym, ale już nie mogę doczekać się kiedy zdradzisz nam ten sekret, " o tym, czymś"... :) Stylizacja dobrana w moich ulubionych, kolorach ziemi :) Torebka i kurteczka jest mega! Leginsy mam bardzo podobne :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Wesołych i radosnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzę całego sweterka, ale bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę kurteczki jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką torebkę tylko w wężowy wzór, jest bardzo elegancka tylko niestety moja jest tylko do ręki nie na ramię :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,czytajac Twoj opis bo raz setny czytam ze cos "pasuje do stylizacji dziennych jak i eleganckich", to zdanie pojawia sie wszedzie w opisach, w filmikach... Bedac blogerka wiem,ze stawiasz na stylizacje ale jesli juz cos piszesz to probuj urozmaicic swoja pisownie,a nie w kolko te same zwroty,to strasznie przeszkadza.Po drugie strasznie drazni to jak sie czyms chwalisz,tak jak dzisiaj jesli chodzi o sesje...Zawsze tez piszesz jak to jestes zapracowana na nic nie masz czasu,nawet nie masz czasu zrobic zakupow wiec robisz przez internet...Sorki ale bedac blogerka jak mozna nie miec czasu na cos czyli normalne zakupy z czego sie utrzymujesz.. Po prostu dostajesz rzeczy z firm internetowych w ramach wspolpracy i nie jest to jakis wstyd..ale nie,lepiej powiedziec ze nie masz czasu na zakupy i robisz je tylko przez internet..Nawet ja nie wyobrazam sobie jak mozna kupowac wszystko przez internet,nie przymierzyc, nie dotknac,przeciez zakupy to najwieksza frajda dla kobiety..no ale coz :) A najlepsze bylo to jak w TRZECH filmikach chwalilas sie torebka Versace jaka ona jest cudowna i jak to sie w niej zakochalas,rozumiem mozna raz pokazac,ale po co w kazdym filmiku,jesli bylabys kobieta z klasa to nie musialabys trzy razy chwalic sie jaka to masz markowa torebke,marka obronilaby sie sama. No nic,nie chcialam zeby to bylo jakies zlosliwe,po prostu napisalam to co mnie drazni,bo lubie Twoje stylizacje ale przeciez nie wszystko mozna slodzic.. I nie, nie jestem zazdrosna,ani nie mam niskiej samooceny,po prostu pisze poniewaz jest kilka rzeczy nad ktorymi moglabys troche popracowac zeby podniesc poziom blogu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm jeśli przeszkadza Ci to co piszę to nikt Cię do tego nie zmusza abyś to czytała, możesz po prostu oglądać same stylizacje i tyle ;) A po drugie niech Cię to nie drażni, że czymś się chwalę bo chwalę się rzeczami związanymi z modą a jestem blogerką modową więc jak najbardziej mam do tego prawo, poza tym cięzko pracowałam na to co mam więc uważam, że mogę o tym opowiedzieć. Moi prawdziwi szczerzy czytelnicy chcą wiedzieć co się u mnie dzieje i to dla nich piszę o takich akcjach a nie dla tych, którzy są najzwyczajniej zazdrośni i denerwuje ich to, że inni coś w życiu osiągają.
      Nigdy nie napisałam, że jestem tak zapracowana, że nie mam czasu zrobić zakupów więc chyba pomyliłaś blogerki ;) widzę tutaj także, kolejny przejaw zazdrości i tego iż nie możesz znieść, że ktoś coś dostaje a Ty nie. Owszem dostaje rzeczy od niektórych firm w ramach współpracy i wcale się z tym nie kryję, wręcz przeciwnie jak Ty byś to ujęła "chwalę się tym" na prawo i lewo ;) uwierz mi, że to co dostaje od firm nie jest za darmo.. nic nie spada z nieba.. to moja praca, którą uwielbiam ale to jednak dalej praca i czasami naprawdę nie łatwa mimo, że nigdy nie będę na nią narzekać bo robie to co lubię a uważam, że to jest podstawa sukcesu ;) Każdy może coś w życiu osiągnąc.. trzeba tylko chcieć i się postarać a nie obgadywać innych i zazdrościć, że inni mają lepiej a ja nie. A dlaczego? Bo nie chcą mieć lepiej i oto prosta i logiczna odpowiedź na wszystkie nieuzasadnione żale ;)
      Nie chwaliłam się torebką - Ty chyba nie rozumiesz idei bloga modowego ;) jestem kobietą z klasą i Tobie też radzę coś w swoim życiu zmienić bo widzę, że najwyraźniej boli Cię to, że coś mam a Ty nie ;) to zrób coś żebyś i Ty miała a nie się użalasz nad sobą i chcesz na mnie wyładować się za swoje niepowodzenia. Skoro na końcu piszesz, że nie jesteś zazdrosna to ja powiem tylko jedno TYLKO WINNY SIĘ TŁUMACZY i tyle ;) proszę nie marnuj więcej czasu na to, żeby wyładowywać się na innych tylko tak jak pisałam jeśli jest Ci źle po prostu zrób coś żeby Ci było lepiej bo nic z nieba nie spada a od gadania i zazdrości nikt jeszcze nic nie osiągnął. Pozdrawiam i dziękuje za opinię.

      Usuń
    2. Tylko winny sie tlumaczy? ...Wlasnie zrobilas to samo :) i troche wiecej skromnosci,bo widze ze juz urosly Ci rozki ..Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Anonimie, bez urazy, ale chyba potrzebujesz pewnej maści popularnej w Internecie :)...

      Usuń
  12. genialna torba,piękny zestaw,pozdrawiam życzę Wesołych Świąt i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, ładna kurtka i torebka, a Ty Esterko tak ładnie się uśmiechasz i ślicznie wyglądasz > pozdrawiam..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  14. Jednak troche wyglądasz w niej jak balon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na puchową kurtkę to i tak nie jest źle ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. bardzo ładna jest ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kurtka i wspaniała torebka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przykro mi,ze troche prawdy tak Cie kluje,ze nawet nie opublikowalas mojego komentarza... Potwierdzilas tym tylko kim naprawde jestes...Szkoda,bo nie roznisz sie niczym od innych blogerek..ze publikujesz tylko komentarze ktore Ci pochlebiaja,inne niestety juz nie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaki komentarz Ci chodzi? Jeżeli o ten wywód to jak najbardziej go opublikowałam, chciałam tylko to zrobić kiedy będę miała czas żeby od razu Ci na niego odpisać więc spokojnie nie unoś się tak ;) publikuje wszystkie komentarze chyba, że ktoś , mnie w nich obraża to wybacz ale na pewno nie będę dawała pożywki anonimowym twórcom ;) tamten opublikowałam bo dlaczego niby miałabym tego nie zrobić, nawet Ci już odpisałam więc zapraszam do zapoznania się z treścią powyżej ;)

      Usuń
  18. Ale ładna ta torebka !! I piękny kolor kurtki :)))
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wyglądasz, bardzo elegancko <3 Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie beżowy jest Twoim kolorem! Boska torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. fenomenalnie wyglądasz w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka i buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa.. ta torba jest piękna ♥
    Mam podobne legginsy xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor włosów, a jakie długie i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć, Estelle, kocham swój styl! Jestem francuskim i chciałem zamówić z Twojej strony i to nie działa. Dlaczego? to miejsca, które działają tylko w Polsce? Szkoda.
    http://ariellemka.wordpress.com/

    Salut, estelle, j'aime beaucoup ton style!! Je suis francaise et j'ai voulu commander sur tes sites et ca ne marche pas. Pourquoi? c'est des sites qui marchent seulement en pologne? Dommage.

    OdpowiedzUsuń