środa, 11 grudnia 2013

Elegant dress..



Witajcie Kochani. Dzisiaj po raz kolejny przygotowałam dla Was eleganckie wydanie. Sukienke z zapinanym na zamek kominem, który idealnie sprawdza się w zimowe dni połączyłam z czarnym klasycznym płaszczem. Do zestawu dobrałam małą czarną, doskonale Wam już znaną torebeczkę i śliczne botki ze złotymi dodatkami. Jak się Wam podoba taki zestaw?
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO KOCHANI;*






Sukienka - Modna-Ona
Płaszcz - CHOIES
Torebka - CHOIES
Botki - Beata Prejsnar

46 komentarzy:

  1. Esterka pieknie wyglądasz, świetna sukieneczka no i zdjęcia.. super !
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;) Pozdrawiam cieplutko Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz rozmiar tego płaszczyka bo jest świetny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zachwycająco kochana <3 Buziaki piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam Ci Estero, że ostatnio masz coraz lepsze zestawy, nie ma się do czego "przyczepić" ;) dzisiaj znów kolejny fajny set.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. te butki są popularne widze już je na ktorymś blogu, ale są piekne i sama bym się na takie zdecydowała gdyby nie fakt ze nie umiem chodzić w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie jak zawsze... piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszczyk, buty i sukienka a Ty kochana to rewelacja, bardzo ładnie wyglądasz i masz piękne włosy... zazdroszczę Ci tych włosów... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. bosko!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/kupno-sprzedaz-scoop.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny kołnierzyk sukienki bardzo fajnie komponuje się z płaszczykiem :) A buty jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka! Bardzo ci w niej do twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nogi buuu zero kształtów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nikomu nie dogodzę jak były grubsze to za grube, teraz za chude i zero kształtów no cóż ważne, że mi się podobają ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Podobają mi się Twoje buciki, są śliczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny płaszcz,piękne buty! pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten płaszczyk, mam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to buty są czadowe ! Bardzo ładna sukienka i płaszczyk ! Świetnie wyglądasz w takim eleganckim wydaniu również !

    Pozdrawiam :-) zapraszam an nowy post :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. całość fajna, ale buty niestety faszyn from raszyn...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komplement ;) Buty też są fajne będą gościły jeszcze w innych stylizacjach więc może wtedy przypadną Ci do gustu bardziej ;) Pozrawiam cieplutko

      Usuń
    2. dobrze, ze nie odebrałaś tego jako złośliwości, po prostu takie było moje 1 skojarzenie. moda to kwestia gustu, ważne żeby dobrze się czuć w tym, co wybieramy! tak trzymaj :)

      Usuń
    3. Estero,czemu mojego komentarza nie dodalas?! czyzbys tylko wrzucala te mile i pozytywne?

      Usuń
    4. Nie miałam od Ciebie żadnego komentarza.. chyba, że był obraźliwy to pewnie go usunełam ale nie przypominam sobie.

      Usuń
    5. a czy napisanie , ze mi sie nie podoba to jest obrazliwe?! ;)

      Usuń
    6. Nie miałam komentarza o takiej treści więc skoro nie był obraźliwy a go tu nie ma to pewnie po prostu się nie dodał więc napisz go jeszcze raz. Przecież nie każdej osobie musi się podobać każdy zestaw, który prezentuje ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. świetna, podziwiam Twoje włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. You have beautiful hair.
    Love the boots

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  20. BArdzo stylowo, a sukienka niezwykle ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie!!! ta sukienka jest bajeczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś już trzecią blogerką u której widzę te buty ii mega mi się podobają , śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka :)) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. masz wlosy z doczepiane.pl kupilas proste ? jak je tak nakrecilas razem z twoimi ? prosze o filmik jakbys mogla :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje włoski są proste aczkolwiek jak widać kręcą się idealnie ;) nagram filmik jednak nie wiem kiedy, ponieważ mamy teraz troszkę pomysłów do nakręcenia wspólnie z Anią ale może w styczniu się uda ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń