niedziela, 1 grudnia 2013

I LOVE HATERS ! | 3MASZ FASON film



Halooo Kochani ! Na co dzień tak jak Wam już pisałam ubieram się różnie, czasami stawiam na zestawy eleganckie, czasami bardziej codzienne w krótych raz królują spodnie raz spódniczki. Zawsze jednak staram się aby było mi wygodnie i abym mogła czuć się dobrze przez cały dzień. Wczoraj był post codzienny ze spódniczką, a dzisiaj postawiłam na moje ulubione boyfriendy. Zestawiłam je z botkami BALDOWSKI, które mieliście już okazję widzieć w kilku poprzednich postach, ale jak widać idealnie można je połączyć zarówno z sukienką, spódniczką jak i z jeansowymi spodniami. Takie "wielofunkcyjne" wygodne botki powiny być podstawowym elementem w szafie każej kobiety. Innymi elementaki stylizacji jest bluza z bardzo wymownym napisem co do którego nie potrzeba już komentarza I LOVE HATERS! oraz niepozornie wyglądający, ale bardzo cieplutki kożuszek, który spokojnie sprawdzi się także w zimie. Ostatnim dodatkiem jest śliczna torebka w stylu boho ze skóry ekologicznej marki VeroStilo. Jak się Wam podoba taki zestaw? MIŁEGO DNIA KOCHANI.






Kożuszek - TOPUBRANIA / tutaj 
Bluza - MAGIA ZAKUPÓW / tutaj
Spodnie - River Island
Torebka - VeroStilo / tutaj
Botki - BALDOWSKI

KOCHANI ZAPRASZAM WAS TAKZE NA PIERWSZY FILM Z CYKLU "3MASZ FASON" 
Tym razem pokazałam Wam trzy stylizacje ze spódniczką marki Cocktail Shock.
 Mam nadzieje, że cykl się Wam spodoba ;)



62 komentarze:

  1. Kochana ta stylizacja jest genialna ;) no i cieszę się, że pokazałaś te botki w stylizacji codziennej bo zastanawiam się nad nimi a teraz jestem już prawie pewna, że je kupię ;) SUPER ! Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* a jeżeli chodzi o botki to naprawdę polecam bo są nieziemsko wygodne ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ale Ty jesteś śliczna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, zapraszam do mnie
    www.d-w-f.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna karteczka:)) zakochalam sie <3 dajesz radę w tych biutkach, bo wyglądają na niewygodne, ale prezentują sie swietnie :)) pozdrawiam Coralii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to tylko pozory już wielokrotnie pisałam, że to jedne z najwygodnieszych butów jakie posiadam ;) Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa ;*

      Usuń
    2. Czytam ten swój komentarz nie nie dowierzam w to jak mój cudowny iPhone poprawił niektóre wyrazy:D powinno byc kurteczka zamiast karteczka i butach zamiast biutkach

      Usuń
    3. Niczym się nie przejmuj, odpisując z telefonu mam często ten sam problem więc rozumiem co się stało ;)

      Usuń
  5. Kolejna genialna stylizacja w Twoim wydaniu po prostu z każdą zachwycasz mnie coraz to bardziej. Powiedz czy te boyfriendy są jeszcze do kupienia w River Island? Pytam bo są genialne nie poszerzają tak jak inne i wyglądasz w nich świetnie a ja od dawna takich poszukuje. Pozdrawiam serdecznie OLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie dziękuje ;* a jeżeli chodzi o spodnie to powinny jeszcze być, gdyż to obecna kolekcja. Jeśli nie będzie w sklepie stacjonarnym to sprawdź na internetowym ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Moim zdaniem pasowalyby tutaj czerwone,soczyste usta ! I byloby bardziej rockowo :)
    Ale stylizacja swietna :) W ogole powinnas czesciej malowac na kolorowo usta,wtedy nabralabys jeszcze wiekszego charakteru na tle blond wlosow,jasnej cery i naturalnego makijazu :) Taka moja mala sugestia :)
    Pozdrawiam,Estera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;* co do ust to zastanawiałam się nad czerwoną pomadką, jednak w końcu pozostałam przy naturalnym odcieniu. Chyba muszę się w końcu przłamać gdyż nie jestem szczerze mówiąc zwolenniczką kolorowych ust, ale kto wie, może w końcu mi się to zmieni ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Ja np. moglabym nosic kolorowe szminki zawsze i do wszystkiego ( mam juz spora kolekcje :D ),uwielbiam je! Poniewaz wystarczy pomalowac usta na czerwono,bordo czy na fuksje i od razu calosc nabiera charakteru i daje 100% do kobiecosci :) A zauwazylam ze w Twoich stylizacjach przede wszystkim przoduje kobiecosc ( sukienki,kolekcja spodniczek,tuniki).Takze przelam sie,naprawde warto ! :)

      Usuń
  7. Stylizacja świetna ale nie przekonują mnie tutaj te "gołe" nogi. Jakos mi to poprostu nie pasuje, lepiej odwinac spodnie, ubrac czarne rajstopy, cokolwiek. Ale nie tak na goło.
    PS. zmieniałas podkład, dawałaś róż? Bo jakos tak nabrałaś kolorów i wygladasz bardziej pozytywnie. Może to zasługa nowej diety :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) co do gołych nóg to masz rację troszkę przesadziłam jak na taką pogodę, następnym razem "uzbroję" się w cieliste rajstopy, gdyż czarne wyglądałyby źle ze spodniami tego typu, które jeszcze mają dziury ;)
      Hmm zmieniłam podkład na ten marki Faberlic o którym mówiłam w filmiku na temat kosmetyków, róż jest nadal ten sam. A co do cery to może faktycznie jest to także zasługą diety gdyż przestałam jeść fast-foody i inne niezdrowe rzeczy a efekty są widoczne gołym okiem ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego nowego tygodnia ;)

      Usuń
  8. ŚLICZNIE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Bluza najpiękniejsza ♥♥
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna stylizacja :)
    Mam do Ciebie wielką prośbę.
    Mogłabyś mi poklikać w linki w tych postach?
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/aupie.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/foymall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/persunmall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/voguec.html
    Jeśli bym się na to zdecydowała i poklikała to napisz mi w komentarzu, a na pewno się zrewanżuje komentarzami do Twoich postów :)
    Bardzo zależy mi na tych współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można się tak obcesowo kompromitować? dziewczyno ogarnij się!

      Usuń
    2. Zastanawiałam się czy dodać ten komentarz, ponieważ "Karolajnaa xdd" już poraz kolejny wstawia mi taki spam na bloga, nawet ostatnio pod wyprzedażą napisała mi "śliczna stylizacja" i całą litania na temat tego co mam "poklikać". Ja naprawdę mam cierpliwośc ale takie osoby tzw. "zbieraczki ubrań" bo absolutnie nie można ich nazwać blogerkami psują dobre imię prawdziwym blogerkom, które mają pasję i jest to naprawdę mega żenujące no ale cóż.. takie osoby istniały, istnieją i istniały będą.. NIESTETY. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. Ta Karolajnaa to naprawdę jakaś desperatka.. bardzo dobrze zrobiłaś, że dodałaś ten komentarz takie zbieractwo trzeba tępić bo faktycznie to psuje opinię innym. W życiu by mnie do siebie niczym nie przekonała taka osoba przecież to na pierwszy rzut oka widać, że blog to nie żadna pasja tylko "maszynka do robienia darmowych ubrań".

      A tak wracając do tematu stylizacji to kolejny raz trafiłaś w 100% w moje gusta naprawdę rewelacyjny zestaw na co dzień, który na pewno postaram się, że tak to ujmę "skopiować" albo lepiej "zainspiruje się nim" ;) Pozdrawiam Cię serdecznie. Sandra

      Usuń
  11. Ta bluza jest doskonała ! Spodnie mają świetny krój i bardzo fajnie pasuja do nich te botki :-) Uwielbiam Twoje stylizacje !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie,na luzie i z przymrużeniem oka :)) super bluza i torba :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny napis na bluzie i śliczny kożuszek, wydaje się mega cieplutki :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pięknie, napisz mi proszę jak jest z rozmiarami w sheinside bo chcę pare ciuszków zakupić. Ja noszę M w naszym mohito wszystko idealnie leży a jak w tamtym sklepie sheinside?monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) jeśli chodzi o rozmiarówkę Sheinside to jest bardzo różna więc aby dobrze dobrać rozmiar sprawdzaj dokładne wymiary, ponieważ czasami jest nawet tak, że nasza S odpowiada wymiarom L na stronie sklepu. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Marvelous look.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz w takim wydaniu, kurteczka i botki rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka masz długosc tej spodniczki z cocktail shock? zamowilam sobie tez taka, jestem tego samego wzrostu i zastanawiam sie czy nie przesadzilam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość mojej spódniczki to 45 cm, a wzrostu mam 173 cm i taka długość jest idealna ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. jaka piękna torebka ;o obłędna jest! I kożuszek cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi hun, stopping by to wish you well for the week ahead. Happy December! This is such a cute tshirt...looks fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluza, fajne połączenie:)
    enjoyourfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. z dnia na dzień piękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :)
    PS. Dziękuje kochana, ja Twoje też uwielbiam :* Zapraszam Cię w takim razie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dokładnie moje miasto Lublin z którego narazie się nie ruszam:) piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza jest świetna :) i BUTY! :)
    ps. śliczne te Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczna stylizacja, botki są mega :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna bluza!!!
    Wyglądasz ślicznie heh zresztą Kochana jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacjny look. Cały zestaw jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka świetna, sam poluję na męską podobną ze skóry naturalnej. Całość zestawu "propsuję", podoba mi się

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  29. Wolę jednak trochę dłuższe botki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się bluza, świetna jest!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tej stylizacji <3 Genialna ! Rewelacyjna kurtka, luźna bluza, do tego te świetne spodnie i buty .... brałabym całość - idealnie , naprawdę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kożuszek genialny!!!;)


    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń