sobota, 7 grudnia 2013

"Jeffreye Campbell'e" STYLEPIT..

Witajcie Kochani. Nie wiem jak Wy ale ja już od dawna choruje na "Jeffrey'e". Marzy mi się aby w mojej szafie zagościł chociaż jeden model tych nietuzinkowych i nieziemskich piękności! Wiem, że te buty można albo "kochać" albo "nienawidzić" - tylu ilu mają zwolenników tylu także przeciwników. Ja jednak jestem nimi zachwycona i zastanawiam się które wybrać. Na dzień dzisiejszy jestem zdecydowana na model 2 lub 4, chociaż 3 też ma coś w sobie - wybór jest bardzo ciężki! A Wam któreś przypadły do gustu?
Jeśli marzą Wam się "Jeffreye Campbell'e" nie musicie już lecieć do Stanów, płacić wygórowanego cła za wysyłkę do Polski ani przepłacać na Allegro bo możecie dostać je w sklepie internetowym STYLEPIT.


1. tutaj / 2. tutaj / 3. tutaj / 4. tutaj / 5. tutaj / 6. tutaj


STYLEPIT jest liderem wśród sklepów internetowych na skandynawskim rynku mody, podbijającym kolejne kraje, związanym z modą od samego początku, oferującym swoim Klientom najbardziej interesujące kolekcje spośród takich marek jak Vero Moda, Vila, Esprit, Salsa, G-Star, Pepe Jeans, Levi's, Jeffrey Campbell, Tom's, Converse, New Balance, Vans, Dr. Martens, Bianco, a zwłaszcza tych, których nie znajdziesz na polskim rynku, jak Filippa K, Ben Sherman, Ray-Ban czy Ole Henriksen. STYLEPIT to przede wszystkim ogromny wybór najróżniejszych ubrań, butów i dodatków, jak i również produktów do pielęgnacji skóry, włosów i paznokci, ekskluzywnych perfum, odzieży i sprzętu sportowego oraz pozytywnych rzeczy dla dzieci..

A WIĘC KTÓRE BUCIKI PRZYPADŁY WAM DO GUSTU NAJBARDZIEJ?

29 komentarzy:

  1. Marzą mi się nr 5 ! Są naprawdę prześliczne. Esterko zamawiałaś już z tego sklepu? To na pewno są sprawdzone i oryginalne produkty? Pytam, ponieważ teraz jest tyle oszustów i tyle oszukanych sklepów, że aż strach zamawiać takie drogie rzeczy aczkolwiek sklep wygląda na sprawdzony i uczciwy ale wolę spytać jeszcze Ciebie ;) Pozdrawiam serdecznie Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana zamawiałam już bluzę i przyszła taka jaka być powinna więc sklep jestgodzien polecenia ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  2. Piękne te buty !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się strasznie podobają ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kochana, 2 są piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są piękne! <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Such awesome pairs, loving number 2. Have a splendid weekend dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. są boskie, jednak chyba bym wolała klasyczne lity w jakimś cikawym kolorze, np pudrowy róż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,4 <3
    Zapraszam do siebie :)
    Poklikałabyś mi w banery ? :)
    Odwdzięczę się jakoś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie nr 3 rewelacja ! świetne butki :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny blog ^^
    Przeczytałam go całego :)) I czekam na więcej ^^

    Zrobiłabyś post o twojej szafie ??
    I jeszcze jeden ; twój doom :) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szafie zrobię a dom to zbyt prywatna sprawa żeby go pokazywać w pełnej okazałości ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Wszystkie mi się podobają ! Jak już musiałabym wybrać jedną parę to wybrałabym 3 !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podobają drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny blog <3 Wybierz 2 ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże uwielbiam wszystkie! Lity są niesamowite!
    5 i 6 najlepsze! :D


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście te buty są bardzo oryginalne i niebanalne, a ja takie uwielbiam :) Bierz 2, są mega! :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tych wszystkich tylko w 2 i 3 byłabym w stanie sie poruszać reszta przeraża wysokością obcasa mimo platformy :)

    OdpowiedzUsuń