sobota, 14 grudnia 2013

Knee boots and fur collar..



Witajcie Kochani. Dzisiaj przyszła pora na obiecany zimowy post, aczkolwiek plusowa temperatura za oknem wskazuje na to, że niedługo na blogu znów zagoszczą jesienne zestawy, których mam Wam jeszcze do pokazania całe mnóstwo. Tym razem mam dla Was zestaw codzienny z nutką elegancji. Białe ubrania zimą? Co o tym sądzicie? Ja jestem na tak a dowodem tego jest dzisiejszy post, w którym do skórzanych długich kozaków z nowej kolekcji River Island dobrałam delikatną na pierwszy rzut oka mogłoby się zdawać "letnią" spódniczkę z bardzo modnego ostatnio pikowanego, materiału marki Cocktail Shock. Kolejną nowością w mojej szafie jest piękna ciepła kurtka z futrzanym kołnierzem. Idealnie pasuje zarówno do zestawów codziennych jak i tych bardziej eleganckich. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)











Kurtka - Sheinside
Bluzka - River Island
Spódniczka - Cocktail Shock
Kozaki - River Island
Kopertówka - H&M

31 komentarzy:

  1. extra <3 bardzo mi się podoba a zwłaszcza buty

    OdpowiedzUsuń
  2. super!! ;-))



    zapraszam też do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtkę masz genialną :)po za tym świetny look

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz. <3
    piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez sensu są zaległe zestawy, też kiedyś gromadziłam, ale zrezygnowałam z tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam koturny, wysokie buty w których mogę normalnie chodzić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie! coraz bardziej podobają mi się Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przy zgrabnych nogach jak twoje można pozwolić sobie na takie buty :) świetna spódniczka
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno, jakie ty masz piękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. umiesz sie ubrac jak mało która!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co sprawia, że w końcu uśmiechasz się na zdjęciach, ale rób to częściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. napatrzeć się nie mogę!<3
    super look..:) a kurtka i kozaki MEGA!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny kołnierz futrzany :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, bardzo ładna spódnica (ostatnio na zakupach zastanawiałam się nad kupnem podobnej) i bardzo ładne włosy :) Ostatnimi czasy już miałam długie włosy (trochę krótsze od Twoich) jednak po wizycie u fryzjera przeżyłam traumę, gdyż fryzjerka podcięła mi tak końcówki, że teraz mam trochę za ramiona :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że mamy takie same buty ;D jeżeli o mnie chodzi, to jest to moja ulubiona para ;) są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ostatnimi czasy mnie zachwycasz <3 ta stylizacja jest genialna, wszystko mi się tu podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. W takiej kurteczce na pewno nie zmarzniesz :) Pięknie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. futrzany kołnierz jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna kurtka i spódniczka :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz kochana :* Kurteczka jest rewelacyjna, wszystko na Tobie prezentuje się doskonale :)
    Ostatnio coraz bardziej jesteśmy na TAK jeśli chodzi o noszenie bieli zimą :) :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. ta kurtka z tym kołnierzem jest booooska!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło pięknie ! Botki i tak kurtka podbiły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna kurtka , widziałam różne połączenia futra i jeansu , ale nigdy mi się jakoś specjalnie nie podobały , a tu proszę takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Białe ubrania zimą?? Czemu nie!! Jak dla mnie- super to wygląda!! A ten kołnierz jest boski!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się, ale kurtka nie pasuje mi do reszty ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń