piątek, 27 grudnia 2013

NEVER SAY NEVER..



Halooo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was stylizacje codzienną w której kolejny raz króluje jeans, skóra i futrzane dodatki. W takich zestawach czuje się najlepiej. Zwiewna sukienka, luźna kurtka, wysokie kozaki i ciepła modna czapka to połączenie bardzo mi bliskie. Jak się Wam podoba taki zestaw? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.














Kurtka - SheInside 
Sweterek - SheInside
Sukienka - PAPILION
Kozaki - River Island
Torebka - H&M
Czapka - Magia Zakupów

48 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie, buty świetne... ile kosztowały??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za ciepłe słowa ;* buciki kosztowały 479 zł. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Wyglądasz prześlicznie ! Powiedz czy te czapki są jeszcze dostępne? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* tak czapka jest jeszcze dostępna, a teraz dodatkowo jest jeszcze przeceniona o 35% ;)
      tutaj podaje Ci do niej link - http://www.magiazakupow.com/produkt/1873/czapka-beanie-blaszka-never-say-never-czarna
      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczorku

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuje za odpowiedź ;*

      Usuń
  3. Cudna ta Twoja stylizacja, bardzo podoba mi się ta kurteczka i dzięki temu, że wygrałam u Ciebie konkurs za co bardzo dziękuje będę mogła sobie ją zamówić ;* Pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jeszcze raz gratuluje <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Esterko ile kosztowały te kozaki bo są mega i czy to skóra naturalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki kosztowały 479 zł i niestety nie jest to skóra naturalna ale mam na nie dwa lata gwarancji ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuje za odpowiedź ;) Troszkę drogie jak na buty z eko skóry ale są prześliczne naprawdę dawno mi się tak kozaki nie podobały. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu. Ola

      Usuń
  5. 4 zdjęcie od dołu, mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje ;) mi też się straszliwie spodobało! Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się to zdjęcia jest przepiękne ! Ada

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, buty świetne i kurtka też, a sweterek pod kurtką podoba mi się i chyba jest ciepły?, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Tak zgadza się sweterek jest naprawdę bardzo ciepły ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Jeju wszystko z innego worka, nie wiem jak może się podobać takie coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ;) ja tutaj pokazuje mój styl i wcale nie zmuszam Ciebie do tego, że wszystko musi Ci się podobać, masz prawo mieć inne zdanie ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jak zwykle czepialski anonim nie ma co robić tylko się czepiać z innego worka to chyba Ty jesteś jak Ci się nie podoba to po co tu w ogóle zaglądasz..? Ada

      Usuń
  8. świetny look! :) Kurta jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest świetna, cały zestaw wygląda luźno, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz cudownie i po raz kolejny potwierdzasz to, że co byś nie założyła będzie wyglądać wspaniale !! ;) Pozdrawiam Cię serdecznie Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zestawiłaś wszystkie elementy ! Bardzo podobają mi się kozaki i kurtka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz świetnie. kozaki godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja super ale kurtka skradła moje serce:) Przepiekna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie i do polubienia:) Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja zazdroszczę kurtki ♥ a buty idealnie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam beanie♥ Kurtka jest czadowa, dodaje charakteru całej stylizacji, a długie kozaki nieco zadziorrrra! Jest moc! :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, wg cała stylizacja jest piękna. ;) Mam pytanko - Czy Ty przypadkiem nie jesteś w ciąży?;>
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie jestem w ciązy a skąd w ogóle taka myśl? Bardzo dziękuje ;) Pozdrawiam

      Usuń
  17. kozaczki ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love your style!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest obłędna ! Ja uwielbiam luz i wygodę w modzie, a do tego kiedy jeszcze jest mega kobieco ... Rewelacja :D Chciałam Ci życzyć Kochana tego co najlepsze na nadchodzący Nowy Rok, ogromu modowej inspiracji i tego abyś się nam nigdy nie zmieniła bo świetna i miła z Ciebie dziewczyna ( tak jak do tej pory - zmieniaj tylko ubrania :P ) Pozdrawiam Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow extra zdjęcia, świetna stylizacja i piękna dziewczyna <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio wielki kaptur teraz wielki futerkowy kołnierz. Super podoba mi się! :) I te buty, wow.

    OdpowiedzUsuń
  22. czy te kozaki są wygodne kochana ?

    OdpowiedzUsuń