piątek, 20 grudnia 2013

Perfect shoes..


Witajcie Kochani! Tym razem nie będę się za bardzo rozpisywała z uwagi na to, że właśnie jestem w podróży do Katowic.. szczegóły zdradzę Wam już jutro ale mogę Wam powiedzieć, że będzie naprawdę duża niespodzianka. Wracając do dzisiejszej stylizacji cukierkową różową sukienkę, która z pozoru mogłaby się wydawać dobra jedynie na wiosnę i lato połączyłam z płaszczykiem który w tamtym roku kupiłam w Zarze. Do całości dobrałam buty nad którymi zastanawiałam się od ubiegłego roku, w końcu jednak trafiły do mojej szafy i nie żałuje bo są po prostu prześliczne! Reszta dodatków to pasek, który dobrałam dla podkreślenia talii oraz mała czarna torebeczka. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !







Płaszcz - ZARA
Sukienka - Front Row Shop
Pasek - CHOIES
Buty - CHOIES
Torebka - CHOIES

38 komentarzy:

  1. ciekawe buty wydłużają nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są nieziemskie ;)
    Może kiedyś zawitają do moje szafy ;)

    Wyglądasz pięknie ;)
    A włosy masz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty mega baardzo podobne do oryginalnych .. aż wejdę sobie na ich stronę pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz, buciki też fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie, buty są MEGA..)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj widziałam już te butki, super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że ten pasek to fejk, bo w oryginale jest genialny, ale i tak wyglądasz pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te buty i uwielbiam je ! Wyglądasz genialnie, a różowa sukienka bardzo fajnie ożywia stylizację !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty na nie kompletnie, za tpo płaszcz:)<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ci w różu! Kozaki bardzo fajne :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny cukierkowy róż, tez tai lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. okropne te buty sa i z tego co pamietam to modne byly dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda moja mama np chodziła w takich butach gdy miała 20 lat ale przecież moda wciąż powraca. Świetnie w nich wyglądasz i ogólnie w całej stylizacji. Uważam, że świetnie służy Ci zmiana fotografa. Kuba, to Kuba- Twój szczęśliwy mąż ale dobry fotograf to klucz do sukcesu. Świetna decyzja.

      Magda Ś. ;) www.kociolaa.blogspot.com

      Usuń
  14. Jejku wyglądasz przeuroczo w tym zestawie! To chyba najlepsza Twoja stylizacja ever, mega mega mi się podobasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, aż mi brakuje słów:D Wyglądasz naprawdę powalająco! Buty super, szkoda, że nie mogę się przekonać do ich kupna. Na kimś mi się podobają, ale na mnie już nie...

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny strój, idealne kolory dla Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty naprawdę ciekawe i w dodatku masz piękną torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes wspaniała :D
    uwielbiam twoje outfity - a ten.. kolejny trafiony w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz:) sukienka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka sliczna ale buty jakos do mnie nie przemawiaja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. chcialbym zobaczyc cie bez makijazu i bez doczepow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia bez makijażu są na instagramie a bez doczepow wyglądam identycznie bo one tylko zagęszczaja moje włosy długość jest taka sama :) zresztą przejdź sobie do zdjęć z ok miesiąca wstecz tam nie miałam doczepow wiec możesz sobie zobaczyć :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja widzę prawie co dzień, nie zauważam większej różnicy :)

      Usuń
  22. Przepięknie wyglądasz w tej sukience, stylizacja bardzo kobieca ,kozaczki cudne:Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo fajna, choć buty mi się nie podobają.. Sukienka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń

  24. Do you want to follow each other?

    or even better, join my 2 lovely Giveaways, you can win Firmoo glasses and $40 Gift Card from SammyDress to buy what ever your heart wants.

    Happy Holidays


    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz,kurteczka jest fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Chciałabym zapytać Cię o wygląd bloga. Kiedyś był taki fajny podział na stronie głównej - wszystkie posty ze zdjęciem "głównym" jeden pod drugim. Bardzo mi to odpowiadało, bo wygodnie było między nimi przechodzić i zorientować się, którego nie oglądałam albo pominęłam. Dlaczego zrezygnowałaś z takiej opcji? Szkoda, że tego nie ma, a gdyby powróciło na pewno ja bym się ucieszyła :) Poza tym rozpływam się pod wrażeniem filmików i stylizacji :) Nie chcę słodzić, bo jakoś mi głupio ^^ i wyglądałoby to zapewne tak:
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    z przewagą <3

    Kocham, uwielbiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Chciałabym zapytać Cię o wygląd bloga. Kiedyś był taki fajny podział na stronie głównej - wszystkie posty ze zdjęciem "głównym" jeden pod drugim. Bardzo mi to odpowiadało, bo wygodnie było między nimi przechodzić i zorientować się, którego nie oglądałam albo pominęłam. Dlaczego zrezygnowałaś z takiej opcji? Szkoda, że tego nie ma, a gdyby powróciło na pewno ja bym się ucieszyła :) Poza tym rozpływam się pod wrażeniem filmików i stylizacji :) Nie chcę słodzić, bo jakoś mi głupio ^^ i wyglądałoby to zapewne tak:
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    z przewagą <3

    Kocham, uwielbiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne!!!Wesołych Świąt Kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń