czwartek, 19 grudnia 2013

Sequin dress ..




Witajcie Moi Kochani ! Dzisiejeszy post to propozycja na wieczorne wyjście. Od jakiegoś czasu prosiłyście mnie o taki zestaw, dlatego też korzystając z okazji, że po długich poszukiwaniach znalazłam burgundową sukienkę z cekinkami na jaką polowałam od dawna, stworzyłam dla Was taką oto propzycje. Sukienka leży idealnie i w przeciwieństwie do innych podobnych modeli jakie miałam okazje mieć na sobie, nie gryzie. Do tego typu sukienki trzeba uważać, aby nie przesadzić z dodatkami, dlatego też ja dobrałam proste i klasyczne asymetryczne szpilki, śliczny zegarek ze srebrnymi cyrkoniami oraz puzdereczko marki Tezari, które już teraz wiem, że będzie mi często towarzyszyło podczas ważnych wyjść. Ponadto idealnie zgrało się z resztą i uzupełniło cały zestaw. Puzdereczko jest także bohaterem kolejnego filmiku z serii 3MASZ FASON. Zachęcam Was do obejrzenia trzech propozycji zestawów na wieczorne wyjścia. Mam nadzieje, że któryś przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.












Sukienka - Motel Rocks
Zegarek - Tezari
Puzdereczko - Tezari
Szpilki - BRILU

45 komentarzy:

  1. Wow Kochana wyglądasz prześlicznie !! Ta sukienka jest ekstra bardzo mi się spodobała ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Od dawna szukam takiej sukienki ! Długo czekałaś na wysyłkę Esterko bo z chęcią bym sobie taką sprawiła. Aha i czy były inne kolory? Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest naprawdę godna polecenia ;) na przesyłkę czekałam zaledwie kilka dni (około czterech), a jeżeli chodzi o kolory to były inne - na pewno zielony i czarny ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. przepiękna sukienka ! <3
    śliczne masz włosy i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes taka slodka idiotka ze nie da sie tego ogladac. A szkoda bo bloga prowadzisz fajnego. Przestan sie piescic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się nie podoba to nie oglądaj. Nie masz prawa mnie obrażać więc po prostu następnym razem daruj sobie te komentarze. Nie pieszcze się, mam taki głos a jak Ci nie odpowiada to naprawdę nikt Cie nie zmusza do oglądania moich nagrań. Jeśli podoba Ci się blog to po prostu pozostań przy zdjęciach.
      Ocenianie kogoś po głosie jest naprawdę bardzo płytkie a nazywanie kogoś idiotką to już w ogóle poniżej krytyki w życiu bym się nie zniżyła do tak niskiego poziomu bo to już nie jest konstruktywna krytyka tylko po prostu chamstwo i brak kultury. Pozdrawiam

      Usuń
  5. no nie mogę się napatrzeć na na te Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka ! Świetnie do Ciebie pasuje ! Bardzo podobają mi się dodatki, które wybrałaś - śliczne buty i urocza torebka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka !

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sukienka! Idealna na sylwka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka, mój ulubiony kolor, a Ty Esterko wyglądasz prześlicznie. Filmik EKSTRA !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;* Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

      Usuń
  10. Sukienka śliczna, zmienilabym tylko zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka świetna, tylko jedno pytanie czy cekiny nie haczyły rajstop?
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się sukienka jest wspaniała i marze o takiej na sylwestra ;)

      Usuń
  12. http://allegro.zapodaj.net/images/8c4766bfb3f7.jpg czy do takiej sukienki i czarnych rajstop będą pasować http://archiwum.allegro.pl/img/resize?img=http%3A%2F%2F10.193.20.130%2FimagesNEW%2Fe8691200b18f8e8f1b5487e8c136c38ad449db84e802e8126ac3c4ed09e23814&type=big te buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie bardzo, ale to rzecz gustu. Takie buty są dość "ciężkie" i nie pasują do delikatnej sukienki., Jeśli chcesz założy taką sukienkę to ja bym polecała proste, klasyczne i kobiece asymetryczne szpilki ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. ślicznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  14. laska !! mąż padł z wrazenia pewnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny zestaw! cudna sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja i ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuje <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. idealna na sylwestra! pięknie ci w niej :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sobie kiedyś zakupić taką cekinową sukienkę;) pięknie wyglądasz tak glamour:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz wprost nieziemsko ;) ta sukienka jest stworzona dla Ciebie bardzo mi się podoba, były inne kolorki? ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;* Tak były inne kolory tej sukienki - na pewno czarny i zielony ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. Sukienka jest cudowna a takiego puzderka poszukuje od dawna i chyba się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ja też jestem zauroczona sukienką. Co do puzderka to jest naprawdę świetne i pasuje do wielu wieczorowych stylizacji ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. w końcu zaczęłaś się uśmiechać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczełam się uśmiechać do zdjęć gdyż na co dzień zawsze wyglądałam tak jak teraz, ale za każdym razem wydawało mi się, że kiedy się uśmiecham do zdjęć wyglądam źle. Teraz jednak widzę, że źle to ja myślałam bo uśmiechając się jest o wiele lepiej ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Cudownie !! Dawno nie widziałam piękniejszej sukienki. Esterko jak myślisz jak zamówie ją jutro to czy dojdzie mi do sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana powinna dojść, ja czekałam na nią ok 4 dni od zamówienia ;) możesz dla pewności napisać maila do obsługi sklepu i zapytać czy sukienka dotrze na czas ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. Sorrrki,ale nie masz wciecia do takich sukienek.A wlasnie czesto takie sukienki zakladasz ktore podkreslaja brak wciecia.Troche szkoda, bo bedac blogerka modowa powinnac wiedziec co jest dobre dla Twojej figury i co powinnas zakladac zeby maskowac te mankamenty a podkreslac te pozytywne strony.To nie jest z zadnej strony hejt,po prostu takie jest moje wrazenie i mam nadzieje ze nie wezmiesz tego jako zlosliwosc,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ja nie mam wcięcia w talii to nie wiem co dla ciebie oznacza wcięcie ;) no fakt nie mam 50 cm w talii ale to chyba była by przesada ;) nie uznaje tego jako hejt ale też niestety nie mogę zgodzić się z Twoją wypowiedzią. Dziękuje jednak za opinię. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  24. Piękna sukienka, pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie sukienki- cekiny w tym okresie wyglądają fantastycznie!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz w tej sukience - boskie nogi ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Great dress for christmas parties!
    http://www.andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna ta sukienka! Bardzo ładnie Ci w tym kolorze! ;)

    OdpowiedzUsuń