czwartek, 26 grudnia 2013

Sequins and burgundy..



Witajcie Kochani! Dzisiaj mam dla Was stylizacje na wieczorne wyjście w której królują cekiny i burgund. Pierwszy dodatek zazwyczaj każdemu kojarzy się z imprezą i karnawałem, ale ja sądzę, że takie ubrania można nosić także przy inych okazjach, wystarczy tylko odpowiednio dobrać dodatki. Ostatnio pokazywałam Wam cekinową burgundową sukienkę, dzisiaj dodatek ten zdobi narzutkę. Dobrałam do niej śliczną aksamitną spódnicę, botki z ćwiekami oraz małą klasyczną torebkę Versace. Jak się Wam podoba takie połączenie? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.








Narzutka - Motel Rocks
Bluzka - River Island
Spódnica - Motel Rocks
Torebka - VERSACE DIMODO
Botki - Beata Prejsnar

33 komentarze:

  1. Świetna stylizacja Kochana ! Ta spódniczka bardzo do Ciebie pasuje osobiście też lubię burgundowy kolor. Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the jacket!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje, buty najbardziej mi się podobają ;]

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta narzutka!! Świetnie wpisuje się w świąteczny i sylwestrowy klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie trochę wszystkiego za dużo, ale buty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko cudne, ale chyba za dużo się tu dzieje :<

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne! caly zestaw mi sie podoba! obserwuje i licze na to samo.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i piękna stylizacja, zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka, żakiecik i buciki > świetna stylizacja na sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look :) Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzuta fantastyczna,rzeczywiście można szaleć do woli ze stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzutka rewelacyjna!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz !!! :)))Magicznie wręcz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj kochana,
    Przepiękna ta spódniczka, ma w sobie to coś!
    Mam do Ciebie pytanie, nie związane ze stylizacją a z perfumami:) Pamiętasz, pytałam Cie o ten cudowny zapach z Escady?
    Escada Rockin Rio 2011- edycja limitowana. Znalazłam je na IPerfumy.pl i zastanawiam się nad zakupem, czy może jeszcze możesz polecić jakąś inna stronę? No i wydaje mi się , że są bardzo trwałe, na bluzce było je czuć kilka dni;) Pozdrawiam!! Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódniczka i narzutka ! Wspaniała torebka i buty ! Wyglądasz przepięknie w tym zestawie !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładniej ci w związanych włosach:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba spódniczka - zarówno kolor, jak i materiał :).

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie!!! fajna marynareczka!

    OdpowiedzUsuń