środa, 25 grudnia 2013

Sporty elegance..



Witajcie Słoneczka. Dzisiejszego dnia kolejny raz postanowiłam pokazać Wam moją codzienną stylizację. Jak już doskonale wiecie, ponieważ wiele razy o tym wspominałam bardzo cenie sobie wygodę. Leginsy, bluza, adidasy, ciepła kurtka oraz duża torba to idealny zestaw na siłownie, zakupy i nie tylko.. Zacznę może od dwóch nowych elementów, których jeszcze nie pokazywałam Wam na blogu - butów oraz torby. Lakierkowe adidasy to niezniszczalne buty, naprawdę mam w swojej kolekcji jedne niestety nie pamiętam jaki to model lecz przypomina balerinki i jest bardzo zgrabny, ma on już 4 lata i wiele przeżył a trzyma się do dziś. To jedna z cech która skłoniła mnie do zamówienia kolejnego modelu tym razem zapinanego nad kostkę. Druga cecha to panterkowy deseń, któremu wręcz nie mogłam się oprzeć, no i najważniejsza trzecia - są nieziemsko wygodne. Tobra natomiast to długo planowany zakup na który nie mogłam się zdecydować lecz w końcu trafił do mojej szafy i cieszę się z tego powodu. Jest bardzo duża więc mieści wszystkie rzeczy na siłownie. Na codzień także się sprawdza, więc jeżeli macie w swoich kolekcjach trochę luźnych ubrań typu dresy, leginsy, adidasy to taka torba na pewno często by Wam towarzyszyła. Coż więcej mogę Wam napisać o tym zestawie.. kurtkę już widzieliście w którymś z poprzednich postów, jak widać pasuje zarówno do eleganckich botków jak i sportowych adidasów, dresowy komplet także gościł już na blogu. Ostatnią nowością jest czapka z bardzo wymownym i pasującym do mnie motto NEVER SAY NEVER ! Tym oto akcentem kończę mój wywód i życzę Wam miłego dnia.









Kurtka - Persunmall
Czapka - MagiaZakupów
Torba - Adidas  StylePit
Buty - Adidas  LaRedoute
Bluza i spodnie - LuLuLi

33 komentarze:

  1. Piękny zestaw :)
    Super torebka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow Kochana! super zestaw <3
    kaptur w parce rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny genialny zestaw ! Ja po prostu uwielbiam Twoje stylizacje i nie ważne czy jesteś ubrana na elegancko czy na co dzień to zawsze wyglądasz olśniewająco! Uwielbiam Cię noooo ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to bardzo miłe !! ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Genialny zestaw a te buty są po prostu rewelacyjne ! Szkoda, że został już tylko rozmiar 42 :( wiesz może Esterko gdzie jeszcze można je kupić bo bardzo bym takie chciała i powiedz mi jak jest z rozmiarówką? Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Kochana niestety nie wiem gdzie jeszcze można je kupić, może po prostu sprawdz w jakimś sklepie stacjonarnym Adidas powinny być dostępne ;) Ja mam rozmiar 38 normalnie i te buciki też są pełne 38, ale nie ma problemu z dobraniem rozmiaru gdyż z tego co pamiętam jest chyba jeszcze np 38 i 1/2 czyli z połówkami więc na pewno znajdziesz odpowiedni rozmiar ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Jesteś śliczna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your style. You're so pretty. Each outfit looks on you simply brilliant !!! Have a nice day. Jess

    OdpowiedzUsuń
  7. extra! :) pasuje Ci taki sportowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw wygląda świetnie, fajne sportowe wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, bardzo ciekawa ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie :)

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  12. mam słabość do tej pięknej kurtki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! genialne masz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie !! ;) Czy wiesz może gdzie jeszcze można kupić te buciki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* tak jak pisałam powyżej sprawdz w sklepie stacjonarnym Adidas albo może na Allegro bo tam można znaleźć naprawdę wszystko ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Na sportowo.... , piękny zestaw a buty rewelacja i Ty Esterko wyglądasz SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka jest świetna :) wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zestawy, torba i czapka świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna <3
    http://c-l-l-o-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurciocha! Z założonym kapturem robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta kurtka jest genialna <3 i Twoje włosy!!!

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba nigdy nie przestanę podziwiać Twoich włosów ;-) bardzo mi się podoba kurtka.

    OdpowiedzUsuń