piątek, 13 grudnia 2013

The last warm days this year..



Haloo Kochani ! Ostatnio u mnie wiele się działo i miałam troszkę mniej czasu na bloga ale wróciłam i postaram się Wam szybciutko wszystko nadrobić. Zostało mi jeszcze kilka jesiennych postów, które chce Wam pokazać, a potem będą już tylko zimowe stylizacje (ewentualnie przy ogromnych mrozach aby nie przemarznąć, zestawy będe prezentowała w mieszkanku). Tym razem chcę Wam pokazać sukienkę, która idealnie sprawdza się w zimowe dni z tego powodu, że jest bardzo ciepła. Materiał z którego jest wykonana przypomina piankę więc grzeje doskonale. W tym zestawie mam głowe nogi, ale tak jak Wam pisałam na wstępie jest to zaległa stylizacje więc nie martwcie się, jeszcze nie oszalałam do tego stopnia żeby przy minusowej temperaturze latać z gołymi nogami..! ;) Do sukienki dobrałam szarą, wyglądającą bardzo niepozornie, a jednak ciepłą narzutkę z dodatkiem wełny; znaną Wam już dobrze torebeczkę oraz asymetryczne bardzo wygodne szpilki. Jak się Wam podoba takie połączenie? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.









Narzutka - Sheinside
Sukienka - CHOIES
Torebka - CHOIES
Szpilki - BRILU
Zegarek - ochboutique.pl

38 komentarzy:

  1. Witaj, mimo że temperatura nie jest poniżej zera i tak jak piszesz zdjęcia był robiony już jakiś czas temu to jednak jest zimno więc naprawdę mnie zadziwiasz tymi gołymi nogami, to tak jakbyś w listopadzie chodziła z krótkim rękawem bo nie ma jeszcze mrozu. Jak można tak nie dbać o zdrowie?
    Pozdrawiam i życzę więcej rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam te zdjęcia było około 14 stopni a to nie jest zimno ;) Dbam o zdrowie i to bardzo więc dziękuje za troskę, ale naprawdę nie musisz się martwić ;) Pozrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Hartuj się, hartuj się... , bo kto się hartuje..., nigdy nie, nigdy nie choruje.., tak śpiewała Maryla Rodowicz !!! To jest prawda, ja też to doświadczyłam i Tobie też radzę.;)

      Usuń
    3. rany, wszyscy tak przeżywają..ja nie ubierałam się jakoś wybitnie ciepło zeszłej zimy a ani razu nie byłam chora, a znam osoby które niby się ciepło ubierają a wiecznie są przeziębione.

      Usuń
  2. wow, ale klasa <3 wyglądasz świetnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja.:D Lubie takie ciepłe sukienki.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierniczę, chciałabym mieć takie zgrabne nogi ;):P

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :))) bajeczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a Ty Esterko wyglądasz REWELACYJNIE...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :) aż robi się ciepło :D hahahh

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta narzutka bardzo mi się podoba. Ślicznie wyglądasz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wygladasz, a ta narzutka jest genialna :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie ;0))



    zapraszam do siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mimo wszystko ja założyłabym przynejmniej cieliste rajstopki.... ale góra wygląda pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing combination. And I think your hairstyle looks really beautiful♥

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpilki są cudowne ! Świetna sukienka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, płaszczyk śliczny ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ♥ Torebka to jest po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana to szare wdzianko skradło moje serducho!!!!
    Wyglądasz prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na te zdjęcia aż tęskno za cieplejszą jesienią :( ale aż miło popatrzeć i tak jak obiecujesz, będziemy oglądać u Ciebie jeszcze jesień przez kilka najbliższych postów :) Na takie asymetryczne szpilki choruję już od dawna i wciąż nie mogę takich znaleźć, a są boskie! :) Torebka również jest mega, bardzo oryginalny fason :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w jakim wieku wyszlas za mąż? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła > czy to ważne w jakim wieku wychodzi się za mąż????. Ciekawski anonimie, zapamiętaj, że ładna dziewczyna długo nie uchowa się w stanie wolnym. Nie myśl, że to pisała Estera. Poza tym ten blog nie jest na takie pytania!!!

      Usuń
  19. jejku jak ślicznie tu wyglądasz. Stylizacja na 6! Wszystko bym Ci zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie rozumiem co od niej chcecie. Niech sie ubiera jak chce, czy będzie goła w grudniu czy opatulona w lipcu - to jej sprawa. Upublicznianie siebie i wiążąca się z tym fala krytyki może wiele kosztować. Co do zestawu, jest ok. Tylko mam wrażenie że coś majstrowałaś z photoshopem przy nogach. a to chyba niepotrzebne. Ukazuj się taką jaka jesteś. Inaczej stracisz do siebie szacunek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie majstrowałam z photoshopem przy nogach, nie muszę tego robić przejdz sobie do początku mojego bloga i zobacz jakie były moje nogi, to, że później przytyłam a teraz schudłam to od razu trzeba kogoś posądzać o takie coś? Nie jest to ani miłe ani w porządku. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ej,ej, ale po co te nerwy? Przeciez pisalam ze nie musisz tego robic bo jestes ladna. Po prostu w tym miejscu zdjecie jest dziwnie rozmyte,ale to pewnie kwestia zdjecia. Figure zawdzieczasz jakims specjalnym cwiczeniom czy diecie? Pozdrawiam;)

      Usuń