wtorek, 17 grudnia 2013

Together through the winter in warm boots..



Halooo Kochani ! Dzisiaj po raz kolejny na blogu gości mój Kochany Mąż. Tym razem przygotowaliśmy dla Was codzienne zimowe zestawy w których rolę główną grają buty. Zimą stawiamy na obuwie ciepłe oraz wygodne, dlatego też możemy z czystym sumieniem polecić buty ze sklepu McArthur. Kuba wybrał skórzane trekingowe buty w camelowym kolorze, ja natomiast milutkie i ciepłe mukluki sprawdzające się idealnie podczas chłodniejszych zimowych dni. Co do pozostałych elementów mojego zestawu (opis Kuby możecie przeczytać na jego blogu MrJacob) - tak jak Wam pisałam ostatnio mam manie na jeansowe kurtki, parki, ramoneski itd.. ta jest kolejnym na to przykładem. Przyznam Wam szczerze, że to jedna z cieplejszych kurtek jakie znajdują się w mojej szafie i na pewno w zimie nie będę dzięki niej narzekać na mrozy. Mam nadzieje, że nasze zestawy przypadną Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.










Esti
Kurtka - ROMWE
Sweterek - Vateno
Leginsy - River Island
Mukluki - McArthur

Kuba
Kurtka - H&M
Bluza - H&M
Spodnie - HOUSE
Buty - McArthur

51 komentarzy:

  1. Czwarte i szóste zdjęcie od dołu.... zachwycają!!! :) a parkę masz piękną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy planujecie miec dziecko? Na pewno bedzie piekne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mamy planów ale w przyszłości na pewno ;) Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie

      Usuń
  3. Pięknie wyglądacie ! Świetnie się na Was patrzy, bo widać, że bardzo się kochacie :-) Poza tym bardzo podobają mi się obie propozycje ! Muszę się zastanowić nad zakupem takich ciepłych butów dla siebie :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądacie !!! Miłośc uskrzydla i to fakt !!!:)
    Pozdrawiam WAS serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, ile kosztuje ta kurteczka? super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;* nie wiem czy pytasz o moją kurtkę czy o Kuby, a więc powiem cene obu - Kuby kosztowała 199zł, natomiast cena regularna mojej to 120 $ czyli ok 380 zł, ale ja ją upolowałam na promocji za 50 $ więc ok 160 zł ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Chodziło o Twoją :) a czy może nie masz zamiaru jej sprzedać?

      Usuń
    3. Nie, kurteczka jest jedną z cieplejszych i moich ulubionych więc nie będę jej sprzedwała ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Rewelacyjna kurtka i buty ! Wyglądacie świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej, śliczne stylizacje zakochańce :) Śliczne masz kochana buciki spodenki <3 Słodziaki dwa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia... Aż miło się ogląda! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze ? Przy Kubie wydajesz mi się piękniejsza, jakbyś promieniała w jego obecności, emanowała szczęście i to jest świetnie zauważalne ! ;) Aż przyćmiewa stylizacje :D Kurtka dalej pozostaje moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tacy najsłodsi <3 uwielbiam was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie się ogląda Twoje zdjęcia! Powinnaś się częściej uśmiechać, bo wyglądasz pięknie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super razem wyglądacie :) miło się na Was patrzy!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie zaglądałam, biegnę nadrobić zaległosci:)) śliczna para z Was:)

    OdpowiedzUsuń
  15. razem na pewno nie zmarzliście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto Wam robił takie ładne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie razem wyglądacie, widać, że bardzo się kochacie aż miło się patrzy na takie pary. Stylizacja SUPER i świetne buty oraz kurtki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe i ciepłe słowa ;* Pozdrawiamy cieplutko ;)

      Usuń
  18. Chyba mieliście dobrą zabawę przy pstrykaniu zdjęć :) Miałam podobne gacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzecie zdjecia od gory jest cudowne, koniecznie musisz je oprawic w ramke i zawiesic w waszym mieszkaniu :) Az milo sie patrzy na was. pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :)
    ps. bardzo fajnie wyglądasz w spiętych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeny, ale słodkie są te zdjęcia <3 wspaniale razem wyglądacie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś mi się wydaje że schudłaś ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądacie cudownie! Idealnie! :) A zdjęcia takie romantyczne i mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądacie pięknie, a Ty wyglądasz po prostu zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  25. fenomenalna para :)) świetnie razem wyglądacie !

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie<3 Przy mężu promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj jak ja uwielbiam te buty i w tym sezonie również " goszczą " na moich nogach ;) Świetna kurtka ! Zgadzam się z przedmówczyniami, że przy mężu piękniejesz ! Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ah Ci Morawscy :) :) ;) ;) ;)

    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. witam!! piękne fotki:) mam pytanko: jaką podeszwę maja te butki? gumową czy piankowa? i jak wypada rozmiarówka, bo nie moge na stronce znalesc długosci wkladki?? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź!!! Z góry dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) a więc tak szczerze nie wiem jakz to podeszwa, ale fakt jest taki iż jest bardzo solidna! Chodzę w tych butach codziennie i niedośc, że są ciepłe to jeszcze podeszwa w ogóle się nie niszczy ;) jeżeli chodzi natoamiast o rozmiary to są takie jak normalne - ja mam np rozmiar 38 i dł wkładki 24,5 cm i taki też rozmiar zamówiłam - okazał się idealny ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Na stronie Mc.Arthur pisze że wykonane są ze skóry, serio takie są? Już kilka dni zastanawiam sie nad ich kupnem, i juz sama nie wiem.. najbardziej by mnie interesowały krótkie czarne, ale z braku laku wzięła bym tak jak Ty szare.. Doradź proszę :))

      Usuń
    3. P.s Ups.. dopiero teraz przyjrzałam się, i chyba masz beżowe, prawda? mój błąd ;P

      Usuń
    4. Tak są wykonane ze skóry i naprawdę są bardzo cieplutkie. Mam porównanie ponieważ od kilku sezonów nie rozstawałam się z EMU ale w tym sezonie postanowiłam je zmienić i wcale nie narzekam są kilka razy tańsze a jakośc ta sama ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń