wtorek, 3 grudnia 2013

Warm scarf and the perfect handbag..



Witajcie Słoneczka ! Ciepły jesienno-zimowy szal, to jak dla mnie podstawa do przeżycia zimy bez "zamarznięcia".. długo poszukiwałam idealnego i nareszcie udało mi się znaleźć, cieplutki, przyjemny i nadający się na każdy nawet najmroźniejszy dzień. Z nim zima mi nie straszna! Jednak póki co mamy jeszcze jesień, dlatego postanowiłam, że pokażę Wam jak możemy połączyć ten modny dodatek z ramoneską, sukienką i botkami. W tym poście gości także po raz pierwszy kolejna nowość w mojej szafie jaką jest piękna torebka VERSACE. Od kiedy ją zobaczyłam wiedziałam, że musi trafić do mojej kolekcji. To idealny model, ponieważ pasuje zarówno na co dzień jak i do stylizacji bardziej eleganckich, czyli takich jak moja dzisiejsza. Jak się Wam podoba? POZDRAWIAM WAS CIEPŁO I ŻYCZĘ UDANEGO WEEKENDU.









Komin - co.come in
Ramoneska - ROMWE
Torebka - DIMODO / tutaj
Sukienka - CHOIES
Botki - BALDOWSKI

____________________________________________________
Kochani zapraszam Was także do obejrzenia filmiku o ulubionych i nowych torebkach.

61 komentarzy:

  1. wow kochana wygladasz cudownie!
    kolejna Twoja stylizacja która jest dla mnie inspiracją! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mega inspiracją Estelle! Patrząc na te wszystkie bazarowe pseudo blogereczki wybijasz się na ich tle nieporównywalnie. Cieszę się, że w końcu jest w Lublinie osoba, która potrafi ubrać się dobrze i z klasą oraz pokazuje dobrej jakości buty i torebki co jest jak dla mnie bardzo ważne a nie bazarowe dodatki co mnie doprowadza do szału. Trzymaj tak dalej ja na pewno będe tutaj zaglądać i się inspirować a botki obserwuje już od kilku stylizacji i jak tylko dostanę wypłate to zamawiam. Cel w kolejny miesiącu torebka bo jest piękna i ma w sobie tą klasę oraz elegancje ;) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement :* w Lublinie jest wiele dobrych blogów modowych musisz tylko troszkę poszukać :) polecam zajrzeć do A Piece Of Anna oraz Miss Ferreria na pewno znajdziesz fajne inspiracje :) a co do dodatków to zarówno botki jak i torebkę polecam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ale masz mega biżuterie na filmiku ! Gdzie można taką kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja swoją kupiłam w sklepie internetowym eCarla. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. wow pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne włosy.... cudowny komin... wyglądasz ślicznie... z wielką przyjemnością oglądałam filmik :) dobrnęłam do końca bez żadnych przeszkód :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny zestaw i przepiękne zdjęcia! ostatnio świetnie dobierasz miejsca zdjęć do stylizacji :) odwiedzam całą masę różnych blogów i strasznie razi mnie, gdy widzę dobrze ubraną dziewczynę na byle jakim tle... wtedy cały zestaw traci klimat... a u Ciebie jest od pewnego czasu super :) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie dziękuje za miłe słowa to naprawdę bardzo motywując ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  7. Zestaw bardzo mi się podoba, szczególnie dodatki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie! ale-no właśnie jedno ale... ramoneska jest na Ciebie za mała... -( strasznie obcisła i zbyt krótkie rękawy) reszta genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* nie jest za mała Kochana tylko sukienka jest z takiego materiału jak pianka i to przez nią tak wygląda, ale rękawy fakt zgodzę się są krótkie :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Przepiękna torebka!!! Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wow, wow, jaram sie kochana! ;-);*

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bomba ale dziwnie wyglądają Ci nogi, może to dlatego że obcas jest tak wysoki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Dziwnie? a co masz na myśli? Chyba je po prostu źle ustawiłam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Bardzo pasuje do Ciebie ten zestaw, minimalistyczna elegancja z pazurem to jest to :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, świetne botki!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna stylizacja! spódnica cuudna i te włosy, ach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Szalik genialny, wygląda na mega cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w tej stylizacji <3333!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, masz cudne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne masz wlosy, a torebka rewelacja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście w takim mega ciuepluchym szalu zima nie jest straszna :) Rozkloszowana spódniczka to absolutnie moje klimaty, sama mam w swojej szafie kilka takich fasonów, które zawsze się sprawdzają :) I te włosy... za każdym razem aż mam chęć je dotknąć :P hehe Gorąco pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, elegancko, szykownie... No i Ty śliczna. Nic dodać - nic ująć. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja rewelacyjna ! Przepiękna torba i bardzo fajny szal ! Jestem wielką miłośniczką ciepłych kominów i szali w sezonie jesienno - zimowym i Twój bardzo przypadł mi do gustu :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz pięknie! i JESTEŚ TAKA KOBIECA!
    Komin miazga! <3
    Torebka całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna torebka, sprawia wrażenie bardzo pojemnej - co u mnie jest wyznacznikiem tego, czy torebka jest fajna :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bosko :) najlepszy zestaw od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz pięknie kochana:) Uwielbiam Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne włosy! zazdroszczę torebki :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie ta torebka wygląda jak z tureckiego bazaru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dla Ciebie torebka z bardzo drogiej i cenionej na całym świecie marki wygląda jak z bazaru to jaka marka Twoim zdaniem ma torebki godne zainteresowania? Moim skromnym zdaniem ta torebka to kwintesencja dobregu gustu i stylu ale każdy ma prawo mieć inny gust lecz porównywać ją do bazaru to już lekka przesada. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Z tureckiego bazaru to chyba jesteś ty anonimie, aż kipisz zazdrością. Jak nie możesz się doczepić samej Estery, to czepiasz się torebki. Twoje opinie są prostackie i świadczą o tym, że nie masz gustu !!!

      Usuń
  28. Wyglądasz fantastycznie, wszystko bardzo mi się podoba, genialna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna torebka, ale ja bym odczepiła tą saszetkę:P

    OdpowiedzUsuń
  30. You look so pretty! Love the scarf :)
    xoxo

    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Esterko, filmik świetny, z przyjemnością się Was ogląda, a torebki są śliczne. Cała stylizacja jest super, a Ty wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;* Pozdrawaim serdecznie ;)

      Usuń
  32. wyglądasz przepięknie;) mega kobiecy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bosko wyglądasz!!!
    Też chcialabym taki komin, ale ciekawa jestem jego ceny... Ile kosztuje to cudo:)?

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedziny!

    Zapraszam po więcej na www.POLINEFASHION.pl




    OdpowiedzUsuń
  35. Na co robiłaś loki?? Super fryzurka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lokówkę, a fryzure robił mój uzdolniony Braciszek ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  36. Kolejna mega stylowa i gustowna stylizacja - perfect ! Zgadzam się z przedmówczyniami, że jesteś dużą i godną zainteresowania inspiracją modową dla nas. Ubierasz się nie banalnie i z takim smakiem -na takie blogi modowe warto zaglądać. A ta ( jak i poprzednia ) stylizacja jest na pewno moją nową inspiracją ! Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zestaw- torebka przykuwa uwagę ;) no i fajny komin.
    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny szal, bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko pięknie, ładnie tylko OBEJRZENIA piszemy prze "rz" w zdaniu: "Kochani zapraszam Was także do obejżenia filmiku o ulubionych i nowych torebkach."

    Poza tym SUPER!!! Uwielbiam Cię Esterko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę ;* już poprawiam ;) Pozdrawiam cieplutko, Estera

      Usuń
  40. Zdecydowanie lepiej sie czujesz przed kamerą to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastycznie wyglądasz kochana! Jestem pod wrażeniem :) Piękności :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ekstra stylizacja! Super ta spódniczka. Jak byłam młoda i glupia, to nie chciałam nosic ani szalików, ani czapek, Nawet ostrą zimą- teraz kiedy walczę z zapaleniem pluc, to nie mogę się rozstać z czapką i grubym szalikiem. Jednak się zastanawiam- Twój szalik jest do ozdoby, czy do zabezpieczenia przed wiatrem, zimnem, bo po co komu szalik, kiedy w zasadzie szalik ładnie zwisa,, a szyja nadal cała odkryta :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziewczyny mam takie pytanie , gdzie pracujecie, skąd macie tyle pieniędzy na takie drogie rzeczy typu torebka versace??

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku, ale Ty masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń