sobota, 18 stycznia 2014

3 PARKI x 3 CODZIENNE SATYLIZACJE



Witajcie moje Słoneczka ! Tak jak Wam obiecałam co jakiś czas na blogu będą pojawiać się nowości, aby nie było tutaj zbyt monotonnie. Ostatnio oprócz stylizacji mam dla Was wiele porad kosmetycznych, jednak tym razem pomyślałam o jeszcze innej formie postów. Postanowiłam przygotować dla Was stylizacje na trzy dni. Zestawy są proste, klasyczne i codzienne. Starałam się aby były różnorodne, tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tym razem motywem przewodnim jest parka! Jeżeli taka forma postów się Wam, spodoba będę co jakiś czas przygotowywać dla Was taki mix propozycji np. "3 koszule x 3 stylizacje" lub "3 spódniczki x 3 stylizacje" itd.. Zapraszam więc na post Kochani i czekam oczywiście na Wasze opinie.


PARKA 1 - Oliwkowy niezbędnik z ciepłym misiem !

Kratka, oliwkowy kolor, skórzane dodatki i ćwieki - jak dla mnie połączenie idealne! Takie właśnie elementy występują w pierwszej codziennej stylizacji. Czapka, którą mam na sobie jest moją ulubienicą dlatego też pojawia i pojawiać się będzie dość często. Przechodząc dalej chciałabym się chwilkę skupić na leginsach. Kratka to niezaprzeczalny trend na sezon jesień/zima 2013/2014. Osobiście przekonywałam się do niej dość długo i mimo iż w moich stylizacjach pojawiał się od czasu do czasu ten motyw to dopiero niedawno kratka naprawdę mi się spodobała. W niemalże każdym sklepie możemy znaleźć teraz sukienki, spódnice, spodnie i bluzki z takim wzorem - ja osobiście postawiłam na leginsy ze skórzanymi dodatkami i mogę stwierdzić iż był to strzał w 10 ! 



Parka - SammyDress
Bluza - UNI4M
Leginsy - Papilion
Botki - Papilion
Czapka - MagiaZakupów
Torebka - MustHave24


PARKA 2 - Pastelowy róż skutecznie ociepli i rozweseli zimę !

A drugiej stylizacji jaką dla Was przygotowałam motywem przewodnim są jasne, pastelowe i delikatne kolory. Głównym elementem jest śliczna i bardzo ciepła pudrowa parka, nad którą bardzo długo się zastanawiałam, jednak w końcu trafiła do mojej szafy i jestem z niej bardzo zadowolona. Mrozy i wiatr dzięki niej będą mi nie straszne a delikatny kolor rozweseli nawet najpaskudniejszą zimową aurę. Do parki dobrałam jaśniutki puchowy sweterek, cieplutkie i wygodne mukluki oraz dla kontrastu jeansowe spodnie. A jakie Wy macie zdanie na temat pasteli? Powinno się je nosić zimą, czy raczej są zarezerwowane tylko na wiosnę i lato?




Parka - Sheinside
Sweterek - ROMWE
Spodnie - River  Island
Mukluki - McArthur


PARKA 3 - Oliwkowy kolor plus futerko sprawia, że to mój codzienny nr 1 !


Tak Kochani dobrnęliśmy do końca i przyszła już pora na ostatnią stylizację oraz ostatnią parkę. Ta kurteczka to mój nabytek z ubiegłego roku, ale bardzo dobra jakość sprawiła iż mimo częstego użytkowania kurteczka nadal prezentuje się idealnie. Nie wiem czy zauważyliście Kochani, ale uwielbiam wszelkiego rodzaju kurtki z dodatkiem futrzanych ciepłych dodatków. Właśnie ten mały elemencik sprawia, że parka prezentuje się wyjątkowo i wygląda nietuzinkowo. Dołączyłam do niej kolejny cieplutki i puchaty sweterek z mojej kolekcji, pudrowo-różowe, pastelowe rurki oraz ciepłe mukluki, które towarzyszyły mi także w poprzedniej stylizacji. Mam nadzieje, że jeśli poprzednie dwa zestawy nie przypadły Wam do gustu to chociaż ten ostatni troszeczkę Was zainspiruje. Teraz żegnam się już z Wami i życzę udanego oraz ciepłego weekendu ! BUZIAKI !






Parka - River Island
Sweterek - Sheinside
Spodnie - MANGO
Mukluki - McArthur

53 komentarze:

  1. Kochana rewelacyjny pomysł z takimi postami! Stylizacje są naprawdę świetne a mój faworyt to nr 1 połączenie kraciastych spodni i oliwkowej parki wyszło po prostu idealnie. Pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł się spodobał ;* Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł ! Ta różowa parka jest prześliczna, ale czy naprawdę taka ciepła? Jeśli tak to zaraz zamawiam bo od dawna poszukuje jakiejś w takim kolorze a nigdzie dotychczas nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł na post się spodobał ;) Tak parka jest bardzo ciepła, cała ocieplana i generalnie jestem z niej bardzo zadowolona. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Twoje czerwone legginsy są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowy róż cudowna :) Pięknie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje świetne, ale mnie najbardziej się podoba 2 parka!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. leginsy w kratkę są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool parkas! I especially like the last one :)

    DARE 2 WEAR

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śliczne te parki ;-)
    wszystkie zestawy mi się podobają, każdy ma coś w sobie, każdy ma inny, fajny charakter ;-)
    wyglądasz naprawdę ślicznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza moim zdaniem najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje :) a stylizacja nr 1 bomba!!!
    Esti czy jak zamawiasz z sheinside to płacisz cło? I ile paczka paczka idzie od dnia zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Z Sheinside jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zapłacić cła, a paczka ta darmowa idzie około trzech tygodni. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ja także zamawiałam już kilka razy z sheinside i nigdy nie płaciłam cła, ale z niektórych zagranicznych jednak się to cło płaci. Wydaje mi się, że chyba wtedy kiedy wysyłają kurierem przynajmniej ja tak miałam. Z Choies płaciłam cło dwa razy po 55 zł, a z sheinside na 5 paczek ani razu ;) Pozdrawiam Ola

      Usuń
  11. w różowej wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, a co do zestawu to trzeci najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie stylizacje świetne! Ale różowa parka mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł na posta :)
    świetne kurtki i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER, wszystkie trzy stylizacje są fajne, kurtki i botki oraz spodnie no i oczywiście Ty Esterko, ładnie Ci we wszystkim...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. super legginy z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna ta rozowa parka, chyba sie w nia zaopatrze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są super, ale różooowa parka najlepsza! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 i 3 są wspaniałe <3 kocham Ciebie w pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the pink coat!!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/
    https://www.facebook.com/personalparadisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne stylizacje :) Mój ulubiony look nr. 3

    OdpowiedzUsuń
  22. najpiękniejszy zestaw numerek 2, 3 też fajna... piękna jest ta różowa parka

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na posty :) Ja uważam, że kolory nie są rezerwowane na daną porę roku. Dla mnie pastelowe kolory pasują też zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. hej,
    kojarze poczatki twojego bloga i z kazdym zdjeciem zauwazam, ze bardzo schudlas : )
    na poczatku absolutnie nie bylas jakas gruba i mialas ladna kobieca figure, ale porownujac tamte zdjecia do dzisiejszych, naprawde sa efekty, zwlaszcza widoczne na nogach, mozesz napisac czy to jakas dieta, cwiczenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA USUWANIEM KOMENTARZY O PHOTOSHOPIE UTWIERDZASZ MNIE TYLKO W PRZEKONANIU, ŻE MAM RACJE!!!!! JESTEŚ OSZUSTKĄ,BO FANKI MYŚLĄ, ŻE CUDOWNIE CHUDNIESZ OD DIETY CZY ĆWICZEŃ A TU PHOTOSHOP CIE ODCHUDZA! PECH BO TRAFIŁAŚ NA OBOBĘ, KTÓRA AKURAT SIĘ NA TYM ZNA!

      Usuń
    2. Nie usunęłam ani jednego komentarza o żadnym Photoshopie.. Dla mnie takie komentarze są po prostu śmieszne ... nie ceń innych swoją miarą, skoro tak dobrze znasz się na Photoshopie to chyba nie do końca skoro piszesz tutaj takie głupoty. Żal Ci, że nie masz na tyle samozaparcia i silnej woli żeby schudnąć? To siedź dalej na komputerze i hejtuj ! Proszę to moje zdjęcia w wczorajszych zakupów z instagramu..
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=812358312124771&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater
      Co może mi powiesz, że w telefonie tez mam Photoshop i się wyszczuplam nawet na zdjęciach na instagram? A może jest tam taka cudowna opcja o której jeszcze nie wiem a Ty pewnie doskonale ją znasz co?? Weś Ty sie ogarnij bo naprawdę staram się być dla każdego miła, ale nie potrafię odpisywać spokojnie na takie głupoty, weś się za siebie bo widzę, że masz ogromne kompleksy a jeśli tak bardzo Ci żal, że mi się udało możemy się spotkać, pójdę z Tobą na siłownie pokaże Ci jak ćwiczyć i dam kilka dobrych rad. Pamiętaj Photoshop to nie wszystko i daleko na nim nie zajdziesz i jeszcze raz NIE CEŃ INNYCH SWOJĄ MIARĄ TO ŻE TY SIĘ WYSZCZUPLASZ W PHOTOSHOPIE TO NIE ZNACZY, ŻE KAŻDY JEST TAKI SAMO BEZNADZIEJNY I BRAK MU SILNEJ WOLI ..... Pozdrawiam

      Usuń
    3. A co do komentarza na temat diety i odchudzania, przepraszam na wstępnie, że dopiero dzisiaj odpisuje ale byłam z Mężem w Krakowie i nie miałam na to za bardzo czasu gdyż zrobiliśmy sobie weekend dla siebie ;) Kochana diety jakiejś specjalnej nie mam staram się po prostu zdrowiej jeść (m.in codziennie pije sok z 10 świeżo wyciśniętych pomarańczy, do śniadania wodę z cytryną, jem dużo warzyw i owoców i na tygodniu staram się nie jeść słodyczy - w weekend sobie odpuszczam) poza tym chodzę 5 razy w tygodniu na siłownię (10 min biegam, potem ćwiczę na siłowni brzuch, nogi i inne partie ciała a na koniec raz biegam 30 minut interwałem a raz godzinę cały czas ze stałą prędkością). Ostatnim elementem jakiemu zawdzięczam przemianę są kosmetyki, głównie te które opisałam w jednym z ostatnich postów oraz seria kawowa marki Faberlic. W razie jakichkolwiek pytań pisz - pomogę ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. Kochana wyglądasz naprawdę super. Uwielbiam Twojego bloga, ponieważ w przeciwieństwie do wielu blogerek pokazujesz dużo zestawów codziennych, takich w których można wyjść na miasto a nie przebieranki którymi nikt się nie zainspiruje bo nawet nie byłoby gdzie tego włożyć. Ten post jest naprawdę rewelacyjny. Podoba mi się każdy zestaw, ale numerem jeden jest pierwszy, ogromny plus za połączenie oliwkowej parki z kraciastymi leginsami. Oby tak dalej bo naprawdę Twój blog jest super inspirujący i prawie każdy Twój zestaw staram się jakoś odzwierciedlić, dzięki Tobie mam pomysł na każdy dzień naprawdę bardzo Ci dziękuje! ;* Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to bardzo miłe co piszesz ;) cieszę się, że mój blog Ci się podoba i jest dla Ciebie inspiracją to bardzo pokrzepiające i właśnie dzięki takim osobom jak Ty i inni kochani czytelnicy mam siłę żeby znosić inne absurdalne komentarze osób nie mających pojęcia o tym co to jest pasja. Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  26. Świetny pomysł z trzema propozycjami! Wszystkie dobrane idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana - wkradł Ci się błąd w tytule. Ja biorę zestaw nr 2 i 3, są idealne dla mnie. Bardzo fajny pomysł z tego typu postem, od czasu do czasu możesz nam takie serwować :) Pozdrawiam ciepło - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz boskie parki! I mukluków Ci zazdroszczę! I chyba właśnie to zestawy z nimi mi sie najbardzie podobają. W 3 świetne połączenie kolorów, i w 2 i 3 cudowne swetry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz przecudowne wlosy *.* Jaką farbą malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Farba jaką maluje włoski to Wella Color Touch 10/6 z aktywatorem 4+ ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  30. komentarz dodajesz, ale juz nie odpiszesz.... dzieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisze spokojnie... jak tylko będę miała czas ... blogerki tez mają swoje życie a ja jestem z Mężem w Krakowie i weekend chce poświęcić jemu. Pozdrawiam

      Usuń
  31. w tej różowej wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, tak podpatrzyłam u Ciebie na insta kurteczkę,masz ją ubraną w Krakowie, zdjęcie w windzie :) nie chcesz jej sprzedać może? Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Kochana tej nie sprzedaje bo jest mega ciepła, ale jest teraz dostępna na CHOIES i to przeceniona z 80$ na 50$ także możesz śmiało zamawiać, jedyny minus jest taki, że ma krótkie rękawy. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  33. Zestaw nr 1 moim zdaniem najlepszy:) Spodnie fenomenalne! Zachęciłaś by je kupować i to baaaardzo ! :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. hej, możesz napisać jak oceniasz te mukluki z mcarthur? to jest prawdiwa skóra? rozmiarówka jest standardowa? zastanawiam się nad ich zakupem. Agata

    OdpowiedzUsuń
  35. Crosby must give a full disclosure of all
    his clients to ensure that Britain's national interest within the EU was protected as
    the eurozone nations moved towards greater fiscal and economic cooperation.
    The visit comes after Downing Street said they would
    save the NHS. A" universal credit", sanctions for those
    turning down jobs and david cameron a cap on
    benefits paid to a single family are among the guests.


    my web-site david cameron a lightweight

    OdpowiedzUsuń