czwartek, 16 stycznia 2014

Black and beige ..



Haloo Kochani! Nie wiem jak Was, ale mnie pogoda którą widzicie na zdjęciach w tle nastraja tylko i wyłącznie do siedzenia w domu pod ciepłym kocykiem i z kubkiem gorącej malinowej herbaty... Szczerze powiedziawszy wolałabym już chyba śnieg, który przynajmniej nadaje klimat, gdyż ta szarość za oknem jest po prostu nie do zniesienia. Pociesza mnie jednak fakt, że jeszcze tylko niecałe trzy miesiące i zawita do Nas wiosna.. a potem już tylko będę czekać na moje ukochane lato. Mimo niesprzyjającej aury postanowiłam nie poddawać się i przygotować dla Was nowy post - wiatr i deszcz nie były mi straszne, a efekty możecie zobaczyć w tym poście. Nasuwa się Wam pewnie teraz na myśl, czy rozchorowałam się tylko na anginę, czy może to już zapalenie płuc? Otóż nie.. zdjęcia w ekstremalnych warunkach to dla mnie nie nowość i chyba mój organizm już się po prostu zahartował ;) Koniec tego pisania, zostawiam Was ze stylizacją w której króluje czerń. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. POZDRAWIAM WAS.








Narzutka - LoveTrendy
Naszyjnik - House Of Mima
Sukienka - Papilion
Torebka - Persunmall
Botki - Brilu

31 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz cudownie i mimo tej szarej aury rozpromieniasz każde zdjęcie ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko czy możesz podać link do torebki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczka jest Ani więc proszę spytaj jej o link, gdyż ja nie wiem która to jest na stronie ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Po tym wietrze widać, że było zimno, dobrze, że jesteś zahartowana tak jak pisałaś i się nam nie przeziębiłaś ;) Miłego dnia i upiększania czekam na efekty jakie ciekawe zabiegi miałyście tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę było, ale do wytrzymania ;) Wszystkie sekrety dotyczące zabiegów zdradzimy niedługo na blogu oraz kanale youtube ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Może zrobisz jakiś post jak dbasz o swoje włosy bo są takie piękne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana taki post oraz filmik był już na blogu ;) Poszukaj dobrze a na pewno na niego trafisz ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Cześć, powiedz mi czym farbujesz włosy?
    Masz bardzo ładny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam to już chyba ze 100 razy ale napiszę 101 ;) Wella Color Touch 10/6 z aktywatorem 4+ ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. narzuta i naszyjnik wymiatają !
    a co do pogody-chyba nie tylko ty masz przez nią chandrę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygladasz:) masz mega zgrabne noogi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety pogoda nie zawsze musi być piękna i chociaż nie zdążyłam nacieszyć się tą "wiosenną" zimą, to również wolałabym teraz trochę śniegu. Przy okazji przydałaby mi się malinowa herbatka :D A Twoje zdjęcia tym razem wyglądają jak kadr z jakiegoś filmu - mają taki niespotykany klimat! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, śliczne botki i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Esterko jak zwykle ślicznie wyglądasz, naszyjnik cudo a Ty chyba wyczekujesz już wiosny?, ja też > pozdrawiam...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. botki rewelacyjne, ale czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki jak na taką wysokość szpileczki są naprawdę wygodne ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. jak wspaniale! ;) ta pogoda dobija, racja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) U mnie pogoda identyczna, mam nadzieję, że długo tak trwa nie będzie :/ Bardzo przyjemny, kobiecy i wygodny zestaw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna narzutka :) I baaardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczególną uwagę przykuł naszyjnik, jest naprawdę piękny. Powiedz Kochana czy one są dobrej jakości bo nigdy jeszcze nie zamawiałam z tej strony a może bym się nawet skusiła ;) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń