piątek, 10 stycznia 2014

Black & Burgundy ..



Hej Kochani ! Ostatnio mam manie na jeansowe kurtki a także na kożuszki. Ten jest pierwszym w mojej szafie, ale niedługo pojawią się dwa kolejne w kolorze ecru oraz granatu. Mogliście go już oglądać w stylizacji eleganckiej, a dzisiaj jest głównym elementem zestawu codziennego. Dobrałam do niego kolejny puchaty sweterek typ razem typu oversize, burgundowe spodnie oraz jedne z ulubionych skórzane botki. Jak podoba się Wam całość? POZDRAWIAM CIEPLUTKO !









Kożuszek - CHOIES 
Sweter - Sheinside
Spodnie - Reserved
Torebka - e-torba
Botki - Baldowski

50 komentarzy:

  1. Świetne spodnie, super sweterek całość sprawia że wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosenno- zimowa stylizacja, super kurteczka, a Ty Esterko jak zwykle wyglądasz kwitnąco > pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. piękna torebka i pluszowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super look, kamizelka świetna, a sweterek milutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. albo mi się wydaje..albo wszystko już robione na jedno kopyto ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:) bardzo ładny i oryginalny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fabolous skinny pants dear
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) włosy robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę w całości ! Świetne zestawienie kolorów i ten cudny sweterek - dla mnie rewelacja. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter jest cudowny ! pozdr w wolnej chwili proszę o kliknięcie w sheinside u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno kupowalas spodnie? świetne są :). Jak dla mnie zdecydowanie lepiej wygladasz w swetrze bez tej kurtki, te skorzane ciuchy juz robią się troszeczke nudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam w ubiegłym roku ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. fajny sweter, szkoda ze taki duzy !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw ;)) Bardzo podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się i to bardzo! Sweterek i kożuszek świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna kolorystyka, zestaw na tą porę idealny :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  18. dałabym tu bardziej sportową torbę, ale i tak jest cudnie! sweter boski ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja z rockowym pazurem :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Eśka ale Ty chudniesz w oczach! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie bomba! :) Mega stylowo i niebanalnie, a przede wszystkim nie przekombinowane :) Futrzak jest obłędny, a torebka ma świetne "łuski" czadowa jest :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zacne zestawienie. Wyglądasz jak bogini - pięknie! Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie pluszowe sweterki są teraz bardzo popularne ale plus dla Ciebie bo u nikogo jeszcze nie widziałam go w wersji over size :) jednak noszenie takiego swetra w zime z gołym ramieniem dla mnie jest głupotą, nie szkoda Ci zdrowia? Zima owszem łaskawa tego roku ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noszę tego sweterka samego, miałam ciepły kożuch a podczas robienia zdjęć było 7 stopni na plusie. Pod kożuchem sweterek był mało widoczny, więc chciałam Wam go pokazać w całości i dlatego zdjełam to co na nim było ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  24. Dawno kupiłaś spodnie? Jaki masz rozmiar i czy są jeszcze dostępne obecnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w ubiegłym roku więc niestety pewnie nie są już dostępne. Możesz jednak poszukać na allegro wpisując frazę BURGUNDOWE SPODNIE RESERVED. Mam rozmiar S/36. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. okropnie schudlas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikomu nie da się dogodzić, kiedy byłam grubsza dostawałam komentarze, że jestem gruba - teraz, że chuda, a mi jest tak dobrze i wcale się tym nie przejmuje ;) Pozdrawiam

      Usuń
  26. o fajna odmiana:) juz dlugo Cie nie widzialam w spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz przedluzane wlosy ? bo ja tak i wlasnie widze ze Ty na 99% rowniez masz :) znalazlam Cie z plecenia innej blogerki i nie zaluje, przejrzalam juz 1/3 postow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stałe nie jednak od czasu do czasu doczepiam sobie spinki z naturalnymi włoskami. Na stałe miałam raz i nigdy więcej się nie zdecyduje gdyż było mi po prostu niewygodnie i ciężko ;)
      Bardzo mi miło, że mój blog Ci się spodobał ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. Uwielbiam kolor tych spodni! Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebkę świetną wybrałaś, cała stylizacja jak najbardziej na 6 z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Natura Siberica to rewelacyjne kosmetyki.Mam serię detox do twarzy i również linię którą przedstawiłaś:)Uwielbiam je ,polecam Ci jeszcze maseczki ,teraz mam lodową maseczkę na szyję i dekolt jest boska !I maski do włosów ,,<3!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna codzienna stylizacja ! Tylko nie rozbieraj się tak więcej bo się nam rozchorujesz i nie będzie nowych stylizacji a tego chyba nie przeżyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam połączenie czerni z burgundem. Niby nic wyszukanego, ale efekt zawsze jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń