poniedziałek, 13 stycznia 2014

Denim jacket with fur & studs ..



Witajcie moje Słoneczka ! Po wczorajszej bardzo obszernej relacji na temat kosmetyków wyszczuplających do ciała przyszła pora na kolejną stylizację. Tym razem mam dla Was "codziennego zwyklaka". Moja szafa wzbogaciła się ostatnio o szóstą już jeansową kurteczkę na zimę (a raczej w przypadku obecnej pogody - na chłodniejszą jesień). Dobrałam do niej czarny puchaty sweterek, czarne rurki, wygodne codzienne buty z ćwiekami oraz torebkę z takimi samymi elementami. Zestaw polecam, ponieważ będzie Wam w nim mega cieplutko. Mam nadzieje, że się Wam spodoba! Pozdrawiam serdecznie ;*











Kurtka - Banggood
Sweterek - PresKA
Spodnie - River Island
Torebka - MustHave24
Buty - Labotti

47 komentarzy:

  1. Bardzo cieplutka stylizacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty!!:)) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same buciki i jestem bardzo z nich zadowolona, tzn byłam bo z moich odpadł ćwiek ale to przeze mnie bo tak je użytkowałam :( jednak są już w naprawie i niedługo będą znowu moje ;)

      Usuń
  3. Kurteczka zapewne mega ciepła <3 Mmmm <3 Też bym taką przygarnęła *.*
    Ale moim number one z tego zestawu oprócz niej są buciki <3 Ideał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jest, że Ty co nie założysz to wyglądasz genialnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale bardzo dziękuje Ci za miły komplement ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. sprzedajesz gdzieś ciuszki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) często robię wyprzedaże szafy na blogu oraz fanpage ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. kochana podałabyś link do butków?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety buciki są już niepodstępne :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. futerko ma świetnego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest przecudowna!!!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczną masz tą kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały zestaw jest fantastyczny jak zawsze;-) torebkę, buty i kurteczkę z chęcią bym przygarnęła.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, buty MEGA !!!, na pewno ciepłe i mrozy mogą już przyjść, a kurtka rewelacja...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki są idealne na taką pogodę jaka panuje teraz, mrozy przywitam ciepłymi muklukami ;) Co do kurteczki to masz rację jest bardzo ciepła. Dziękuje za ciepłe słowa. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Fajne połączenie, bardzo ciekawa ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalejesz z tymi jeansowymi kurtkami :D ale to dobrze, bo świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej w tym zestawie podobają mi się buty i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się stylizacja, głównie wpadły mi w oko buty- super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka śliczna torba<3 zakochałam sie *.*
    obserwujemy?
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo jakie piękne foty Ci Anka zrobiła! mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i dziękuje ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. Świetne buty! Ale te zdjęcia, na których stoisz na palcach średnio korzystne moim zdaniem. Nogi i stopy dziwnie się układają :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurtka do mnie mówi już od jakiegoś czasu `kup` ale zawsze wybieram coś innego :D U kogoś mi się podoba, ale nie widzę jej na sobie. Kochana wyglądasz świetnie i cudowny jest ten set ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonały zestaw, jestem zachwycona! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno kupilas spodnie? Ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam w tamtym roku na wiosnę więc troszkę już mają i niestety nie pamiętam na dzień dzisiejszy ile kosztowały, ale chyba coś około 150zł. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Kochana Ty to nazywasz zwyklakiem? Już kurtka z kożuszkiem robie mega wrażenie, już nie wspominając o świetnych butach i torebce :) Świetny zestaw, stylowy i przede wszystkim nie przekombinowany :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja biorę w całości, zdecydowanie to jest ten look, w którym czuję się najlepiej.
    Pozdrawiam - Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz zadziwiająco ;) ta kurtka jest naprawdę idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki masz rozmiar tej kurteczki bo chcę taką samą i nie wiem a mamy podobne figury?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest ten kołnierz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kurteczka i wygląda na taką ciepłą, ach marzenie kusisz tymi stylizacjami tak, że chyba całą wypłatę wydam na zakupy w internetowych sklepach ;) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń