środa, 1 stycznia 2014

Fuchsia coat



Wtajcie Słoneczka. W nowym roku już pierwszego dnia przybywam do Was ze stylizacją. Dzisiaj jest to połęczenie klasycznej czerni z nietuzinkowym dodatkiem. Fuksjowy płaszcz to idealna metoda na to, aby wyróżnić się z tłumu oraz sprawić by jesień i zima nie kojarzyła się jedynie z ciemnymi, pozbawionymi jakiegokolwiek koloru ubraniami. Wełniany oversize'owy płaszczyk w kolorze fuksji zestwiłam z czarnym puchatym sweterkiem o którym wspominałam w ostatnim poście oraz skórzaną spódniczką z kontafałdami. Moim zdaniem taki codzienny zestaw z nutką elegancji doskonale sprawdzi się w wielu sytuacjach. Reszta dodatków to dobrze Wam już znane puzdereczko oraz skórzane botki. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO oraz życzę miłego i udanego dnia.







Płaszcz - SheInside
Sweterek - PresKA
Spódniczka - Cocktail Shock
Puzderko - CHOIES
Botki - Baldowski

58 komentarzy:

  1. przepieknie :) płaszcz niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko masz cudowny płaszcz! Powiedz czy on jest ciepły? Bardzo fajne dobrałaś go z tym puchatym sweterkiem też chyba muszę w taki zainwestować ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) tak akurat ten płaszczyk jest ciepły, gdyż ma w swoim składzie wełnę. Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  3. Płaszczyk jest śliczny, ale nie stać mnie na taki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię nie stać to idź do pracy, narzekać każdy potrafi a pracować to nie ma komu.

      Usuń
    2. jakbym jeszcze mogła, jestem w pierwszej klasie liceum. Jakby ludzie tak chętnie dawali pracę osobom niepełnoletnim to z miłą chęcią bym poszła, uwierz mi. Nawet żeby odciążyć rodzinę od wydatków

      Usuń
    3. Zawsze mozna znaleść prace. Tylko trzeba mieć chęci. Ja mialam 14 lat jak zaczełam pracowac.Np: mozna roznosic ulotki.

      Usuń
    4. ja mieszkam w małym mieście. Chodziłam i zbierałam truskawki, wiśnie i czereśnie. Aktualnie myję okna, ale czy to coś daje? Gówno. Za jedno okno wielkości standardowej ludzie płacą 3zł. Popatrz na realia naszego państwa.
      Za jedną ulotkę płacą 2 grosze(u mnie w mieście), a w większym około 10 groszy. To co bym zarobiła musiałabym wydać na autobus w dwie strony-> logicznie na to patrząc, wcale się to nie opłaca.
      Kolejna sprawa jest taka, że nasze państwo nie pozwala ludziom uczącym się(gimnazjum, liceum) sobie dorobić nawet w wakacje. Prawo obejmuje jedynie osoby kierujące się do szkół zawodowych, a dla reszty drzwi są zamknięte bo po prostu państwu "brak" środków.
      Skoro miałaś czternaście lat jak rozpoczęłaś pracę zarobkową to super, ciesz się, bo miałaś szczęście. Ludzie nie ufają młodym i taka jest prawda.

      Z resztą, skończmy tę dyskusję. Po co się mam tłumaczyć jak i tak będziesz mieć z tego uciechę, że głupia gówniara staje z tobą w szranki ><". Bo Ty przecież wiesz Lepiej...

      Usuń
  4. jaki piękny płaszcz! Uwielbiam ten kolor. I do tego te Twoje cudne włosy... Pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cała stlizacja super, płaszcz bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz płaszcz w kolorze fuksji idealnie ożywił cały zestaw ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Ten płaszczyk jest taki śliczny <3 czy to taki sam jak miałaś neonowy żółty? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i duuużo fanów ;)
    Tutaj wygladasz olśniewająco ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i duuużo fanów ;)
    Tutaj wygladasz olśniewająco ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie wyglądasz. Jak dla mnie połączenie idealne.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk to strzał w 10! Swietnie , ze nie boisz się kolorów :))) wspaniałosci w Nowym ROku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter :) Masz super zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wygladasz ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i Twoich bliskich. Pięknie wyglądasz, jak zwykle... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Esterko ślicznie wyglądasz, co byś nie założyła to we wszystkim Ci jest ładnie...pozdrawiam...:)*

    OdpowiedzUsuń
  16. już Ci coś mówiłam o tym płaszczyku Kochana ;*:)

    wyglądasz cudownie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobra stylizacja ;-D spódniczka rządzi , zapraszam także do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Płaszczyk jest niesamowity, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny zestaw,piękny sweterek! pozdr i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz! płaszcz dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk jest cuudny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe połączenie jak dla mnie idealne ;) pomimo jadowicie różowego płaszczyka stylizacja nadal jest elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny płaszczyk ! Cudowna stylizacja !
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I kolejny piękny kolor w Twoim wydaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz super. Świetnie przełamałaś tą czerń różem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor płaszcza. Bardzo mi się podoba!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia... masz jakiegoś profesjonalnego fotografa, czy sama je obrabiasz na przykład w Photoshopie? Jeśli masz jakąś wiedzę z tego zakresu to bez wątpienia byłoby miło, gdybyś się nią podzieliła w dziale graficznym społeczności internetowej pod adresem: http://www.coreblog.pl/kategoria/graf/

    OdpowiedzUsuń
  29. idealne połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie swetry, podoba mi się jego połączenie ze spódniczką! Boski płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszcz idealnie tutaj trafiony, dodaje całej stylizacji niesamowitego efektu, a i jego kolor jest rewelacyjny. I znów ten włochaty sweterek ... chyba muszę sama w niego zainwestować ponieważ coraz bardziej mi się podoba. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacja!!<3 uwilbiam ten look i makijaż!:)
    + w jakim miejscu Lublina były robione zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, super zestawienie , wszystko mi się podoba! pozdrawiam :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.baldowski.pl/pl/botki-805/659-168.p.html czy to są te Twoje buciki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są moje - http://www.baldowski.pl/pl/botki-805/659-169.p.html ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. dziękuje bardzo. Jesteś z nich zadowolona? Bo za taka cenę zakup musi być dobrze przemyślany. A wyglądasz kwitnąco. Pozdrawiam Aga c:

      Usuń
  36. Bardzo podoba mi się ta stylizacja i to jak wyglądasz na tych zdjęciach. Jednak ja boję się takich kolorów, tylko ciemne,stonowane

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz mega! płaszczyk jest przeboski, super kolor! a ty wyglądasz nieziemsko i masz fajne nogi :D pzdrawiam cieplutko :*
    ps. ciagle obserwuje i nie przestane :)))

    OdpowiedzUsuń