wtorek, 7 stycznia 2014

Gray with pink..



Hej Słoneczka! Całe szczęście nadal nie ma śniegu dlatego też ja zaczęłam przygotowywać dla Was już wiosenne zestawy, na porę roku na którą czekam z niecierpliwością. Dzisiaj połączyłam ze sobą trzy kolory - szary, różowy i czarny. Śliczną sukienkę, którą mogliście oglądać już w którymś z poprzednich postów dobrałam do szarego sweterka oraz futrzanej kamizelki. Kupiłam ją w tamtym roku, ale jest tak ciepła, że spokojnie przy obecnych temperaturach nadaje się do chodzenia. Pozostałymi elementami zestawu są długie kozaki z obecnej kolekcji River Island, które wprost uwielbiam oraz mała czarna kopertówka z ćwiekami marki H&M. Jak się Wam podoba takie połączenie? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO!










Sweterek - Sheinside
Sukienka - Front Row Shop
Futrzak - Mosquito
Kozaki - River Island
Kopertówka - H&M

67 komentarzy:

  1. Mierzyłam te buty całkiem niedawno w River ale w rezultacie zrezygnowałam z kupna , żałuję ! wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam już na facebooku, ale powtórzę jeszcze raz! Ten zestaw mnie zachwyca z dwóch prostych powodów: zestawienie różu z szarością jest jednym z moich ulubionych, a futrzaki pokochałam miłością pierwszą :D Kozaki tylko troszkę nieładnie się marszczą z tyłu, ale... taki tam drobny szczegół - nie czepiajmy się :p CUDNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw ! Moim zdaniem wszystko świetnie połączyłaś. Uwielbiam szarość i róż razem a ta sukienka jest bardzo kusząca ;) Można ją jeszcze kupić w tym sklepie? Bo albo jej już nie ma albo jestem ślepa ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) sukieneczka jest dostępna http://www.frontrowshop.com/product/bubble-gum-pink-dress-with-v-back Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Idealnie to wszystko dopasowałaś a na dodatek jesteś naprawdę śliczną i mądrą dziewczyną szkoda, że zajętą.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw stworzyłaś, lubię takie połączenie, a te futerko dodaje uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się tu podoba mimo iż jestem pierwszy raz, pokazujesz świetne zestawy. Ten jest strzałem w 10, ale nie tylko bo przejrzałam chyba z 20 postów wstecz i każdy mi się podobał. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dalszych sukcesów. Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Esti śliczne zestawienie, piękna kolorystyka :) super

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam take pytanko. Jak pięlegnujesz włosy doczepiane? Bo sa bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście mam akurat tylko dwie taśmy doczepione, ale włosków jakoś specjalnie nie pielęgnuje po prostu są rewelacyjnej jakości, gdyż to naturalne włosy ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Ale śliczna stylizacja ! Skopiowałabym ją w całości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluje na tego futrzaka od roku - od czasu kiedy wykupili mi do na Mosquito, nie chciałabyś go przypadkiem sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bardzo go lubię i nie zamierzam go sprzedawać ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Jak zwykle w Twoich stylizacjach świetne połączenie kolorystyczne :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie widziałam lepszego zestawu. Bardzo podobają mi się Twoje wszystkie stylizacje, jednak zdecydowanie wole Ciebie w tych eleganckich. Ta jest naprawdę świetna, każdy element dopasowany. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za szczerą opinię ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  13. Połaączenie idealne !!:-)
    Ładne kozaczki:-)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, I love your boots! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie to wszystko połączyłaś;) pięknie Kochana wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zestawienie, genialny futrzak;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, ale wspaniała jest ta stylizacja <3 cudo !

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie !
    Buty boskie ;)
    Pięknie masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, nie jestem fanem tych butów, ale za to futrzak jest świetny :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  20. takie wciskane buty napewno są bardziej dopasowane do nogi to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne masz te włosy:) róż ładnie wygląda z szarościami, delikatnie:)zapraszam do mnie na nowego posta! www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. moim zdaniem świetnie złączyłaś całość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zerżnięte z bloga STYLOLY: http://styloly.blogspot.com/2013/12/pink-fur-snow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie "zerżnęłam" (jak to określiłaś/określiłeś bo ja tak prostackich słów nie używam) od Oli ;) zdjęcia stylizacji na bloga robię z miesięcznym wyprzedzeniem i tak samo było z tą stylizacją. To najzwyczajniejszy zbieg okoliczności, że stworzyłyśmy podobne zestawy a ja nie muszę nikomu nic udowadniać bo sama najlepiej wiem jak było i to jest najważniejsze ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie rozumiem dlaczego kogoś dziwi, że na blogach trafiają się podobne stylizacji. W każdym sezonie są jakieś trendy przewodnie, więc nic dziwnego, że na blogach pojawią się podobne zestawy.

      Usuń
    3. Czy styloly ma monopol na łączenie futrzanej kamizelki ze swetrem i sukienką? Nie. Czy można 'zerżnąć' połączenie elementów garderoby? Nie. Pani dziękujemy.

      Usuń
  24. świetnie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Futrzak świetny, kozaki również!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba nie masz lustra w domu...kolor nóg znacznie odbiera od reszty ciała(twarzy,rąk)Masz jasną karnację,nie wiem skąd pomysł na tak ciemne nogi.Esterko nie wygląda to korzystnie,oj musisz się jeszcze wiele nauczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma lustro w domu a rajstopy to po prostu przypadek - w drodze na zdjęcia podarłam swoje a w drogerii do której zajechałam po drodze nie było innego koloru jak tylko takie ;/ Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  27. ślicznie! :*
    ps. kochana następnym razem poszukaj jaśniejszych rajstop, tak brzydko się odznaczają, a na pewno są do kupienia bo sama ich używam!

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem zachwycona Twoim kolorem włosów aż jestem ciekawa co używasz:)
    no i Twoje nooogi bosko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie rewelacja, ta neonowa różowa sukienka to strzał w dziesiątkę . Świetne połączenie kolorów. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. futrzak jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak się składa, że styloly wygrała dzisiaj tym zestawem konkurs na DOMODI, nie wstyd tak kopiować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm a więc tak po pierwsze oprócz sukienki nie widzę żadnego podobieństwa w naszych zestawach. Po drugie nawet gdyby to tak jak już pisałam ja zdjęcia do postów robię z miesięcznym wyprzedzeniem więc te miałam zrobione dużo wcześniej niż Ola dodała post. Po trzecie nie śledzę innych blogów ani tego kto wygrał w jakimś konkursie bo normalny człowiek nie ma na to czasu - dlatego też ja tego czasu nie trwonię na takie głupoty. A po czwarte to myśl sobie co chcesz, mnie to nie za bardzo interesuje ważne, że ja wiem jak było i kiedy zrobiłam zdjęcia ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. tylko winny się tłumaczy ;-)

      Usuń
    3. W tym wypadku to się nie potwierdza, gdybym nie odpisała, albo w ogóle nie dodała tego komentarza to byś pisała/pisał do skutku więc wolałam być mądrzejsza i po prostu odpisać na ten bezsensowny komentarz ;) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Anonimowy7 stycznia 2014 20:11, sądząc po Twoim komentarzu wnioskuję, że nie zdajesz sobie sprawy ile zajmuje zrobienie zdjęć i przygotowanie posta (dobrych zdjęć, na odpowiednim tle). Powiem tylko, że to kilka godzin. Nie wstyd Ci krytykować czegoś, o czym nie masz pojęcia?

      Usuń
    5. Przepraszam bardzo a czy STYLOLY to jest jakiś wyznacznik światowej, polskiej czy lubelskiej mody? Nie sądzę, każdy ma prawo stworzyć podobny zestaw i moim zdaniem czepianie się kogokolwiek że kopiuje jest poniżej krytyki. Żadna blogerka nie ma monopolu na dane ubrania a różową sukienkę Estera pokazała dużo wcześniej niż STYLOLY na swoim blogu więc nie rozumiem o co się czepiasz bo tylko ten jedyny element stylizacji jest taki sam. Ważne kto pierwszy dodał zestaw? Śmieszy mnie taka nagonka ludzi którzy nie mają co robić i się czepiają innych. Skąd wiesz, że Estera nie mówi prawdy i że nie robiła zdjęć wcześniej? Uwierz mi, że znam ją i wiem, że robi zdjęcia nawet czasami półtora miesiąca w przód bo kilka sama jej robiłam więc odczep się i zajmij się pracą albo życiem a nie czepianiem się innych ludzi. Nie sądzę żeby jakakolwiek blogerka po sobie ściągała a podobnych zestawów na blogach jest mnóstwo bo blogerki pokazują to co modne i trendy i to chyba normalne.

      Usuń
  32. Świetna kamizelka ! Super buty ! Pięknie wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne połączenie swetra z futrzakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pokazujesz, że szary wcale nie musi być nudny, jak to się stereotypowo przyjęło! Świetne futerko! Sukienka rewelacyjna. Jesteś piękną kobietą! A ta stylizacja dodaje Ci jeszcze więcej uroku, świetnie ją skomponowałaś! :) Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwyca mnie ta sukienka, połączenie szarości z różem też uwielbiam! Wyglądasz cudownei w tym zestawieniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ach te buty wprawiają mnie o zawrót głowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. buciki wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow jest moc kochana! :) Te kozaki są cudowne! Niezłą robotę zrobiły w całym zestawie. Gdy je widzę, wciąż żałuję, że River Island jest tak daleko od mojego miasta :/ Całość obłędna, zresztą jak zwykle :) hehe Śmiało mogę stwierdzić, że piękną wiosnę mamy tej zimy :) U mnie 15 stopni na plusie, więc mega radochę mam z tego pwodu :) hehe Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Estelka taka ładna z Ciebie dziewczyna, ale nie znasz się na modzie. Próbujesz naśladować blogerki, które tak naprawde nic nie wnoszą ciekawego do świata mody.Może lepiej zając się czymś innym?Ten zestaw powoduje,że twoje nogi są ciężkie widziałbym Cię w innym "lżejszym" zestawieniu. Futro nadaje objętości i kolorystyka nie dopasowana kompletnie. Weź sobie do serca moje szczere rady.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... tak jak już pisałam nie próbuję nikogo naśladować, nie mam czasu nawet oglądać moich ulubionych blogów a co dopiero takich na które zaglądam tylko od czasu do czasu. Moim zdaniem szary, różowy i czarny pasują do siebie idealnie ;) nie chcę żebyś źle mnie zrozumiała i pomyślała, że nie przyjmuje słów krytyki bo tak nie jest, ale po prostu nie potrafię się niestety z nimi zgodzić. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  40. Dawno do Ciebie nie zaglądałam. Obejrzałam już wiele zdjęć i wydajesz się być jakaś odmieniona, wyglądasz po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  41. świetnie wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. te buty prezentuja sie super w kazdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń