czwartek, 23 stycznia 2014

Last autumn days..



Hej Słoneczka ! U mnie w Lublinie kilka dni temu w końcu spadł śnieg, czy to dobrze czy źle nie wiem. Na dysku uchowało mi się jednak jeszcze kilka jesiennych zestawów i jeden z nich mam dla Was dzisiaj. Buty, które wywołały sporo kontrowersji dzisiaj znów goszczą na blogu, tym razem w towarzystwie czerni i koloru bordowego. Jesienią uwielbiam nosić futrzane kamizelki, ostatnio w mojej szafie pojawiło się ich kilka i czekają sobie już na piękną wiosnę. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu a ja tym czasem uciekam. MIŁEGO DNIA KOCHANI ! Mam nadzieje, że u Was też tak pięknie świeci słoneczko.








Płaszcz - Sheinside
Futerko - Sheinside
Sweterek - PresKA
Spódniczka - River Island
Torebka - Persunmall
Buty - CHOIES
Zegarek - GUESS

39 komentarzy:

  1. pęknie wyglądasz, a buciki są meega świetne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo upięłaś włoski :) Podoba mi się to zestawienie, czerń przełamana ciemną czerwienią, trochę złota w postaci paska torebki.. super, naprawdę podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ten zestaw to Ci baaardzo wyszedł. Jak dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz wzrostu i ile ważysz? jestes przesliczna!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* mam 173 cm wzrostu i ważę obecnie 55 kg ;)

      Usuń
  5. Kolejna przepiękna stylizacja ! Wyglądasz naprawdę ślicznie a te buty jak dla mnie są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze buty ! <3 wyglądasz ślicznie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pięknie wyglądasz w takim połączeniu;) Mam bialutka kamizelke tak samo czeka na wiosne ;) .

    OdpowiedzUsuń
  8. ale boski płaszcz! calość prezentuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna! a te buty i spódniczka...ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak u Nas też świeci słoneczko, przynajmniej u mnie :-) Świetny zestaw, bardzo kobiecy i elegancki!

    http://msjaane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co chcą od butów - są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się strasznie, jednak te buty mnie nigdy do siebie nie przekonają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się buciki bardzo podobają :) i ślicznie wyglądasz jk masz taką fryzurkę :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wyglądasz genialnie ! Jesteś śliczna a w związanych włoskach wyglądasz naprawdę super ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba jeszcze bardziej wyładniałaś, normalnie bosko :* i taaaaaka zgrabna <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia, torebka i buty super!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  18. czy ty robisz zdjęcia na zapas, np. te chyba byly robione ze 2 tyg temu. przeciez jest snieg.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy nagracie kolejny filmik?? Może jakiś haul??

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Futerko i kozaki są świetne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  22. płaszczyk świetnie wygląda z tym futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz ! Kamizelka jest genialna , tak samo jak buty ! Masz świetny makijaż !

    Pozdrawiam :-) Zapraszam w wolnej chwili do mnie :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie :) napewno zwracasz na siebie uwagę tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. spontany najlepsze :) pięknie wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dobrze mieć jakieś foty w zanadrzu, gdy pogoda tak jak teraz zaskoczy nas na maxa i nie ma kiedy zrobić dobrych zdjęć... ahhh... nadszedł ciężko czas dla nas blogerek :/ Zdjęcia przepiękne, mega klimatyczne :) A rozkloszowana spódniczka jest świetna :) Z niecierpliwością czekam na foty Twoich nowych futrzaków, których za każdym razem Ci zazdroszczę, bo na siebie żadnego nie mogę znaleźć wrrrrr.... :/ Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są piękne!! I jak wiadomo= z kolorem spódnicy łączą się niesamowicie!!

    OdpowiedzUsuń