poniedziałek, 20 stycznia 2014

Leopard fur..



Hej Kochani ! Lubicie motyw panterki? Ja mimo, że jest z nami już od kilku sezonów nadal go uwielbiam i często mi towarzyszy. Od dawna poszukiwałam panterkowe futerko, ale nie mogłam  znaleźć odpowioedniego - jeżeli chodzi o ubrania jestem bardzo wymagająca i albo było źle dopasowane, albo za duże, albo... albo... itd.... Po długich poszukiwaniach i kulku sezonach udało mi się nareszcie zdobyć wymarzony model - ciepły, idealnie dopasowany i odpowiedniej długości. Tym razem dobrałam do niego ulubione boyfriendy River Island, szarą bluzę z napisem HUNGRY marki JungMob(posiadam już taką czarną, ale bluza jest tak ciepła, że nie mogłam się oprzeć także szarej), szarą czapkę z tej samej firmy oraz metaliczną kopertówkę i szpilki ze złotym noskiem. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko









Futerko - SheInside
Bluza - JungMob
Czapka - JungMob
Kopertówka - MOHITO
Spodnie - River Island
Szpilki - Brilu

32 komentarze:

  1. panterkę lubię bardzo - ale tylko wtedy jak jest dobrze zestawiona, czyli tak jak w tym przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Ty jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie i pięknie. Kolejny zestaw, który skopiowałabym w całości. W życiu nie sądziłabym, że bluza, futerko i spodnie typu boyfriend można tak fajnie ze sobą połączyć i, że może to tak fajnie wyglądać. Zestaw na szóstkę ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam panterkowe futra!! :) świetnie je ograłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, tylko nie te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się cała góra i buty, spodnie nie są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Sama marzę o panterkowym płaszczu ale jeszcze tego idealnego nie znalazłam. ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że masz słabość do cętek :) Świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wyglądasz w takim zestawie,moim zdaniem lepiej niż zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woo,brawo za odwagę tu takie futro,aa tu gołe stopy Wow :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, iż górę masz bardzo ciepłą, to obawiam się o dół, nie było Ci zimno w nogi, stopy :( ?
    Ostatnie zdjęcie wymiata! Jest śliczne. Zapraszam na nowy, po części urodzinowy post ;-) Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała! Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  12. love the fur coat! gorgeous!! xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawia mnie czy dobrze sie czujesz, eh takie buty taką porą roku...żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estelle pisała kiedyś, że robi posty z dużym wyprzedzeniem tzn zdjęcia więc skąd wiesz jaka była pogoda kiedy robiła zdjęcia do tego? Przestań się wszystkiego czepiać.

      Usuń
  14. Kochana, sama uwielbiam panterkę, więc doskonale Cię rozumiem, z tym zakupem, gdyż jest obłędny!! Nie dość, że efektownie i stylowo się ten futrzak prezentuje, to jeszcze widać, że jest mega ciepluchny :) Super wyglądasz, zresztą jak zwykle :) Pozdrowionka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyglądasz:) świetne masz to futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne futerko, świetnie wyglądasz i masz piękne niebieskie oczy...:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześlicznie i wszystko tak idealnie do siebie dopasowałaś, nie wiem jak Ty to robisz ale to kolejny genialny zestaw ! <3 Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  18. zrobiłabyś post o zawartości swojej szafy ? To jest bardzo świetny pomysł, gdyż dużo ludzi to lubi...:D Bardzo bym chciała :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zawartość mojej szafy pokazuje na blogu w każdej stylizacji ;) a generalnie szaf mam kilka więc trudno byłoby mi to wszystko ogarnąć, ale może kiedyś zrobię ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. Futerko ślicznee! Ładnie je połączyłaś z resztą stylizacji!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz cudne włosy *.*
    świetna stylizacja. pomimo tego, ze motyw panterki jakos mnie nie przekonuje, w tym zestawieniu wygląda naprawdę fajnie :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnia fotka najlepsza :)) świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń